Tässä kuva.
Joku kyseli Ockelbo 300:n runkonumeroa. Minulle se runkonumero on istuimen takana olevassa pystypeltissä. Tavaratelineen etupuolella Erillinen...
Sorry, luin huonosti tuon sinun edellisen viestisi. Näinhän se on ettei 6 tuuman pökäle mene 5 tuuman putkeen ainakaan suoraan. Pohdin, onko...
Kyllä vain siinä linkin sivulla on ainakin minulla 2,52 jaolla oleva kääntöpyörä myynnissä. En tiedä miksi se ei sinulla näy....
http://www.vintagesnow.com/Engine_manuals_files/1969_Sachs_SM.pdf
Jos tarkoitat nastoilla jousitettuja käpäliä, jotka ovat käsikäynnistimen sisällä, niin niitä on kaksi. Ne aukeavat keskipakovoiman avulla ja...
Sitten on vielä muutama muukin kuten Wandamotor, jolla liike muistaakseni Nivalassa ja Mc-Scatter:...
Olen tilannut EMC:ltä männän ja renkaat sekä konkkaa ja muuta tilpehööriä kelkkaan. Katselin, että heillä olisi myynnissä veto- ja...
Kiitti tiedosta Jutila. Tuohon hintaan sen jo voi ostaakin:)
Suksien pohjassa raudat oli kuluneet niin loppuun että jäätiköllä kääntyi vai käsin kääntämällä. Irrottelin sukset ja toin korjattavaksi. Olivat...
Kyllä se muuttovirta jatkuu, sillä "pakolaisuus" on monelle YK:ssa jobin jatkumisen elinehto. Pakolaisorganisaatioissa ympäri maailmaa...
Kun panee hakusanaksi "Linson snöskoter", tulee kuvia pilvin pimein kyseisestä kelkasta.
Vuoden 2017 alussa Helsingissä asui 602715 asukasta joista 9,2% ulkolaisia. Suurimmat ryhmät venäläiset 17176, virolaiset 11921(joista neljännes...
Ajelen joka kevättalvi 2 x 1149 km kelkan luokse Inariin. Dieselit maksaa noin 350 €. Yövymme emännän kanssa yhden yön mennen tullen...
Ei tosiaankaan ole. Mitähän tällainenkin kuva kertoo henkilöistä, joiden pitäisi edustaa osaa Suomen kansasta. Yksi jopa entinen presidentti....
Erottele nimet pilkuilla.