Minkä ikäistä ajattelit? Reitillehhän nuo on tehty. Ummessa niillä ei tee mitään
No sitä Mach Z saa sittenki ennakoissa Suomeen..Onko joku nähny hintaa vielä?
Ajeleppa silleen että et jarruta ja kysy takanatulijalta palaako jarruvalo välillä. Sen se äkkiä tekee. Ei välttämättä paikallaan ollessaan
On tullu kans kokeiltua lyhempää ja pitempää nelaria. Kyllähän niillä ajelee, siihenhän ne on tehty. Ajamaan kun ruvetaan niin mulla loppuu mehut...
Pakko kysyä että mikä helevetti ajaa nuoren miehen 4-t leiriin?
Mulla kierti 821-remmi kuussatkussa 7200-7300.. Orkkis -383 tai -551 en muista kumpi on paikallaan niin 8000-8100
Mikä remmi? Vaikka uusi oliskin
No. Ravet on perinteisesti tehty ajamiseen, eikä ajelemiseen. Pietään nuo 4-t moottorit vielä muissa malleissa jatkossakin mutta ei Raveen nyt...
Hiukan kuulostaa niinku kävis rajoittimella??
Oot pilotit vaihtanu siihen?
Paska. Unoha
Mulla oli trimmissä xc kokeilussa. Vakiot siis ds. Xc oli tosi levoton kunnes laitoin normaalia enemmän haritusta. Jos hakee paljon niin kannattaa...
Missä kohin tuossa on Öhlinssiä?
Komppaan.. Ja nuo kilsat on ihan tuurissaan. Kato nyt kans kurkut. Ettei sen takia kone naraha kiinni. Monet jo remppaa koneen noilla kilsoilla....
Joko viimeinkin oma 2-t eikä tuota catin tekelettä.. Eikä catissa vikaa ole. Mut sais jamppakin myynnin kasvuun Suomessakin
Erottele nimet pilkuilla.