Tuohon commander Ltd:hen kun valitsee kahden istuttavan mallin, saa 800€ matkustajan penkin ja paremmat etuiskarit, samalla tosin menettää...
Minä ainakin tykkään lämmitettävästä penkistä retkeilyajossa, brutaliinkin sen laittaisin. Itsellä mietinnässä -22 commander gt vaihto tuoreempaan.
Kiinassa kai nämä Aodekset tehdään. Mönkijöitä löytyy jo kauppiailta, kohta kai kelkatkin? Ainakin Aodeksen Suomi-sivuilla jo kelkat mainittiin ja...
Täytyy hommata kunnon pulttipyssy, semmoisella halpis paineilmapyssyllä yritin, sillä ei saanut mitään aikaan. Makitan akkuporakoneen just ostin...
-22 commander..miten easyridestä saa etupukin iskarin näppärästi irti? Amatööri asialla niin ei eihän siinä saa kuin toisen puolen löystämään ja...
3500 pitkää 900 nelaria kyllä kaipaisi. Nykyinen 600ace Adventure tosi mukava reitillä ajella, tehoja vaan pikkuisen lisää. Mutta meneekö sitten...
Aika lailla ovh -miinusmerkkisenä kuitissa näyttäs olevan..en näe kannattavana alkaa itse myymään ja seuraavan kelkan mallistahan ei tiedä, niin...
Tuohon kelkan räätälöintiin saisivat kyllä panostaa. Edes jotain helposti vaihdettavia osia voisi valita mielensä mukaan. Viime vuonna meni...
Ei vm-22 900gt commanderilla tuommosia ongelmia ole ollut. Nätisti on sohjossa mennyt yksin tai kaksin.
Nelari lyhytmattoinen tulossa. Viime talvena tuli eka nelari, commander 900 gt. Sillä ajettiin myös kahdestaan. Tälle talvea oli hakusessa sille...
Semmosen luvun kuulin kylillä kuin nelisen tuhatta..
Neljä talvea ajellut rave 850:llä, ensi talvelle vähän erilaista tilattu, commander 900 ace gt.
1400km
Mulla alkoi heti talven alussa vajaa 6000km ajettu rave re 850 käydä myös välillä yhdellä pytyllä. Aika äkkiä kävi vain yhdellä. Kausihuoltoon ja...
Mx 38x290cm ja mxlt 42x315cm, 1,97 tuuman jako
Erottele nimet pilkuilla.