TÄRKEÄ vakuutusasia!!

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä Hemmo, 5/5/06.

  1. ertsi

    ertsi -11 GTX SE 1200 4-TEC & -84 5900 GLX

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!

    Turva
     
  2. stm

    stm Well-Known Member

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!

    Miten noilla edullisemman hintatason omaavilla yhtiöillä korvausasiat hoituu? Yhtiön vaihto mielessä, mutta ei tiedä mihin uskaltaisi vaihtaa. Turva ja lähitapiola on pois laskuista huonon korvausasioiden hoidon takia.
     
  3. repeat

    repeat Kitty Cat

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!

    Kyllläpä tuli minun osalta lyhyt vierailu Lähitapiolaan. Virkailija möi mulle ns. normaalin vakuutuksen kelkkaan eikä vuodenaikahinnoteltua. No eka lasku tuli ja yllättäen vuodenaikahinnoitteluhan siellä näköjään on :mad:

    Olikos se nyt niin että Pop ja Turva myö edelleen perinteisiä vakuutuksia kelkkaanki?
     
  4. Jukkis

    Jukkis Sidewinder L-TX 137, SRX 137

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!

    Jep, Popista ainakin myytiin perinteisen mallinen vakuutus. Muutama kuva piti täyskaskoa varten laittaa. Palvelu oli loistavaa ainakin ostotilanteessa, korvaushommista ei kokemusta ja toivottavasti ei tarvettakaan. :)
     
  5. Åkerman

    Åkerman Sledless

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!

    Itsellä ei Turvan kanssa ole ongelmia ollut.
    Vahinko ilmoitus-->kuvat huoltoliikkeestä tarkastajalle-->lupa korjaukselle -->kovaa ajoa seuraavilla vapailla
     
  6. repeat

    repeat Kitty Cat

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!

    No nin uusinta soittokierros soiteltu heti aamutuimaan yövuoron jälkeen. Olin varmaan tosi iloinen maanantai aamun aloitus Lähitapiolaan...

    Turvastahan tosiaan ei saa kaskoa kelkalle jos ei oo muitakin vakuutuksia siellä, tai näin ainakin täti mulle horisi, jäi puhelu aika lyhkäseen....
    Folksam tarjos kyllä sen verran hyvän hinnan että sinne siirtyi kelkan vakuutus minun osalta. Oishan sitä Pohjolan vuodenaika hinoittelulla saanut melkein 3kk liikenne+kasko vrt Folksam koko vuosi...
     
  7. jake_soomi

    jake_soomi Ski-Doo Renegade 900 ACE -14

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!

    Paljonko Folksamin vuosihinta sitten oli liikenne+kaskolle? :eek: Mulla Pohjolassa vuodenaikahinnoiteltuna -14 900ACE Renelle liikenne+isokasko yhteensä 670€/v.
     
  8. repeat

    repeat Kitty Cat

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!

    Hinta oli 712€/vuosi kaskolla -13 600 Re:lle, Pohjola aikalailla sama euromäärä. Säästö tulee siitä ettei sitä koko vakuutuskauden maksua tartte maksaa ajokaudella kuten Pohjolassa, varsinkin jos vie kilvet konttorille. Tai ainahan tuon vakuutuksen voi kesäksi siirtää takas kesällä edulliseen Pohjolaan ;)
     
  9. Vanahanaama

    Vanahanaama 04Evo600&Lynx rave 150&Evinrude

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!

    Popilta kyselin noita varkausvakuutuksen ehtoja. Kelkan käyttö täytyy olla estetty, avaimen poisto riittää. Kelkan vakuutus korvaa myös jos kelkkan on aisalukitussa kärryssä ja koko kärry viedään. Vastaus tuli sp eli on mustaa valkosella :)
     
  10. clown

    clown Well-Known Member

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!

    LähiTapiolan näkemys kelkan lukitsemisesta:

     
  11. -richa-

    -richa- Lynx G-Type Enduro 583cc

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!

    Harkinnassa ois uudemman kelkan osto, joten tuli vaan mieleen, että saapiko esim. tommosen 600 switsun tai 600rev koppasen skidoon joka ois jatkettu rekattuu työkelkaks mitenkään? ??? ::)
     
  12. -Tonde-

    -Tonde- Well-Known Member

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!

    Tuossahan se olennainen, eli dessi riittää.
     
  13. N-duro

    N-duro docker

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!

    600 boondocker lähitapiola

    Liikenne 224 / vuosi

    Täyskasko 464 / vuosi
     
  14. villeer

    villeer Ski-Doo MXZ X-RS ID 600R -19

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!

    -15 Rave RE 600, Fennia. Myyjä hoiti vakuutusasiat kelkkakaupan yhteydessä, mutta laskun saatuani hinta olikin kovempi mitä odotin nettilaskurin perusteella ja lasku lisäksi useassa erässä (olen ottanut kaikki vakuutukset aina yhdessä erässä).
    Liikennevakuutus 324,70€ / vuosi
    Täyskasko 605,79€ / vuosi

    No, kävin tänään konttorilla kysymässä uutta hintaa yhdessä erässä. Kaskon hinta tippui mukavasti.
    Liikennevakuutus 316,58€ / vuosi
    Täyskasko 413,45€ / vuosi

    Kannatti käydä. :)
     
  15. heimohuima

    heimohuima Boondocker

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!

    2012 dokkeri 800cc

    Popvakuutus

    Liikenne 302€ vuos
    kasko 3kk 153€
    osakasko 9kk 86€
    omavastuu 150€ ja muuttuu jossain vaihteessa 200€

    Kaikissa kelkoissa kuulemma sama kun kysyin velipojan kelkkaan samalla kun olin ensin tarjouksen saanut
    -----------------------------------------------------

    Turva

    kasko 3kk 270
    osakasko kesälle 16€? (ei saanut käsinkirjoituksesta selvää)
    Liikenne 286€ vuos
     
  16. jake_soomi

    jake_soomi Ski-Doo Renegade 900 ACE -14

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!

    Oli aikaisemmin vetokoukullinen -06 GTX 550F ja ostaessa myyjä sanoi, että kyllähän tämän sais työkelkkavakuutukseenkin, mutta että jos jotain sattuis reitillä tavallisessa rälläysajossa, niin saattais tulla korvauksien kanssa ongelmia. En jaksanut sen enempää alkaa kyselemään työkelkkavakuutuksesta, kun itellä ei kyllä oikeesti olis juurikaan oikeeta "työajoa" kelkalla ollut. ???
     
  17. rikup8

    rikup8 New Member

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!

    Eli minkä mukaan kelkoissa menee vakuutukset? Mikä olis halvin vakuutus kelkaan. Saako siihe vaa sellasen vakuutuksen ettei oo mitää hirvi, palo ja näit. Et olis vain sellane vakuutus et saa reitillä ajella. Sit olen ostamas kelkkaa mikä ei oo rekisterissä mutta paperit löyttyy. Jos sen ostan nii pitääkö mun käydä se ottamas 7 päivä aikana omiin nimiini vai voinko ottaa sen vasta nimiini maaliskuun puolel ja samalla siihen kilven loppu talven ajelua varten sekä vakuutuksen ja sit taas kesäks veis kilven pois.
     
  18. Petr

    Petr Rene BCX 600

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!


    Lähitapiolassa Rene 600:n kelkkavakuutus yhteensä 466 €/koko vuosi (liikenne+osakasko+laajakasko).
    Tiä sitten, vaikuttaako, ku omistajana on vanhempi herrasmies? ;)

    Ainakin tuossa firmassa työkelkkavakuutus on kuulemma mahdollista saada vain leveätelaiseen vehkeeseen.

    Yhtiöstä riippuen joskus voi säästää vakuutushinnoissa, jos vaihtelee omistajaa/hallitsijaa yksityishlölle
    tai firman nimiin (jos siis firma on olemassa...)
     
  19. N-duro

    N-duro docker

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!

    Siis onko koko vuoden hinta 466 sillain, että antaa olla laajakaskon(sis. kolarointiturvan) koko vuoden? Eli ei katkaise ja vaihda osakaskoon.

    Ihmeellistä sinällään, tuo minun hintani pitäisi pitää sisällään myös henkilökunta-alennuksen. No tieten kelkkakaan ei ole sama. Itsekään en enää mikään teini ole, herrasmiesmäisyydestä en tiedä.
     
  20. mikniemi

    mikniemi AC M8000 HC evo -18, RX-1 -06 162 PPS

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!

    Onkos kokemuksia POP:n korvauksista? Onko vahingon saanut kertakorvauksena, vai pitääkö vauriot korjauttaa josain korjaamolla?
    Kun tämmöinen vastaus tuli, kun asiaa kysyin. Että onko tosiaankin näin?

    """"
    Valitettavasti emme suorita kertakorvauksia kaskovakuutuksista. Jos haluat käyttää vakuutustasi, on ainoa vaihtoehto korjauttaa ajoneuvosi korjaamolla.
    """"
     

Suosittele tätä sivua