600 Indy (SP) 2013 -->

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Teromarkus, 22/4/12.

  1. -jakke-

    -jakke- Well-Known Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Ohjausakselin liikeradan käpälä oli siis tehnyt tällaisen halkeaman tuohon palaan:

    [​IMG]

    Sinne vahvike tukemaan valuun kohdistuvaa kuormitusta:

    [​IMG]

    Poikkitanko on sitten oma makuasia, että auttaako mitään.
     
  2. rutonen

    rutonen Well-Known Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Mielenkiintoisella tavalla murtuu toi valuosa. Miten siihen voi tulla noin paljon vääntö/ iskua että murtaa ton? Luulisi noista nivelistä antavan periksi ennemmin... Itse varmasti kysyisin vielä kuitenkin takuuseen kyseistä osaa vaikka takuu mennytkin umpeen... Voiphan tuon vastauksen jo tietää etukäteen...
     
  3. julli

    julli rmk

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Eiköhän se rajussa kaadossa mene ko tanko lyö rajottimeen. Mulla meni molemmista indyistä tuo palikka
     
  4. -jakke-

    -jakke- Well-Known Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Miten menettelit noiden tapausten kanssa? Kaveri kysyi Assaulttiin, niin ei kuulemma Suomeen ole tilattu koskaan tuota kyseistä osakokonaisuutta.
     
  5. julli

    julli rmk

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Toinen meni paaliin ja toinen vaihtoon liikkeeseen, jotenki meinasivat hoitaa, en ole kyselly. Yhen rmk:n tiän missä ko osa paskana, uusi tilattu mutta toimitus kestäny vissiin puoli vuotta
     
  6. Nispe-

    Nispe- Well-Known Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Onkos porukalla hajua paljonko tuo +3000km huolto maksaa? Onko huolto pakko teetättää valtuutetussa Polaris huollossa takuun säilyttämikseksi, vai voiko sen hoitaa jollain muulla konstilla? Tympeeltä tuntuu viedä huoltoon, kun ei tuossa näyttänyt ainakaan kirjan mukaan olevan mitään sen kummempaa, etteikö vaikka itsekkin voisi huoltaa..
     
  7. tvirtala

    tvirtala MXZ X-RS 600R E-TEC Competition -24

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    eikai se maksa ku muutaman satkun, jos ei mitää remonttia ole... soita huolto paikkaan ja kysy, eiköhän ne osaa suurinpiirtein hinnan sanoa. takuu ehdoissa lukee, että huollot valtuutetulla polaris huoltajalla.
     
  8. speedypete

    speedypete Well-Known Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Muistaakseni tasan 300€
    Taisivat käyttää kytkimen ja variaattorin pois ja putsasivat...
     
  9. länkkäri

    länkkäri Well-Known Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Voihan niitä osan tehdä itse, sanoo sitten huollolle mitä on tehny. Ite oon huoltanu kelkan itse, huollossa huollattanu moottorin ja variaattorit. Viime huolto oli alle 100e
     
  10. amiantt

    amiantt INDY 600

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Mitä huolto tekee 2t moottorille ?
    Onko indyn koneelle tullut jotain päivityksiä ?
     
  11. speedypete

    speedypete Well-Known Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Putsaa vessit ja kattelee taskulampulla... :)
    Ei itelle ainakaan mitään päivityksiä tullut.
     
  12. TmMp

    TmMp Well-Known Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Ja kannattaapi nuo Vessit putsailla aika-ajoin, ei kyllä ole mitään raketti teknologiaa jotta voi itekkin tuon tehdä.
    Tarvitsee varata tuohon uudet tiivisteet venttiilien alle, niin homma onnistuu kerralla. ;)
     
  13. amiantt

    amiantt INDY 600

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Mikäs se olikaan paras konsti vessien putsaukseen polttoöljy vai jarrukliineri ? ja nailonharja
     
  14. mp71

    mp71 Renegade 850 XRS -19, Oulu

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Itse oon putsaillu jarrukliinerillä (spray) ja muovisella jääskraballa ja pienemmällä muovisella skaraballa - oisko jotain kitin levitystä varten tehty tms. alunperin.
     
  15. -jakke-

    -jakke- Well-Known Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Problem; mistä Indyyn löysemmät hakaneulan jouset? Vakiot taitaa olla 10mm ja tuo Öhlinssin alusta melkein vaatisi löysempää jousta. Marmoritiskillä ei ole Suomen varastoissa.
     
  16. Atso

    Atso Polaris iqR 440 hybrid

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Vastaappa siihen puhelimees ;D
     
  17. sixpounder

    sixpounder Lynx BD RE 3700 800R E-TEC -15

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Osaako joku kertoa mistä johtuu että kakkosvariaattori pääsee liikkumaan n. 1mm edestakas akselin suunnassa vaikka pultti on tiukasti kiinni?
    Itse akselissa ei ole pituussuunnassa klappia. Onko tuo vika vai ominaisuus? Onko muut huomannu samaa?

    Kelkka siis -13 600 SP.
     
  18. Rexi

    Rexi Rave RE 600 -22

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Ominaisuus.

     
  19. -P-

    -P- Nytro XTX TTX

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Normaali Teamin ominaisuus, keskittää remmin paremmin :D

    -P-
     
  20. TmMp

    TmMp Well-Known Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Ite polttoöljyä käyttänyt ja rälläkkää jossa pyörivä teräsharja. Tuolla yhdistelmällä lähtee takuulla puhtaaks.. ;D
     

Suosittele tätä sivua