600 Indy (SP) 2013 -->

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Teromarkus, 22/4/12.

  1. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Tuo kuuluu asiaan, sais kuulua joka kelkassa..
     
  2. pro x 550

    pro x 550 Indy xcr 136" 650 -22

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    säästää remmiä huomattavasti se... olin maahantuojaan yhteydessä tuosta alustan klapista etupukissa sekä siinä keinussa mikä yhdistää pukit (-14malli) alustan kuulema täytyy liikkua sivuttain tietyistä syistä eli ei saa klappeja poistaa etupukin ala-akselilta eikä keinusta sillä vääntää jostaki toisesta paikasta joissain ääritilanteissa.
     
  3. länkkäri

    länkkäri Well-Known Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Katotaan millon se ääritilanne tulee sitte vastaan :D
    Se ala-akselin klappi hakkaa sen akselin ihan montulle jo 1500km ajolla niin ihan normaalia se
     
  4. Hankisääski

    Hankisääski Vintage

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Gripperit alla menee gepsiin apaut 120 - 150+ riippuen kelistä. Ja tuon 150 rajan ylittämiseen tarvii -20 pakkasen ja lähes kovan jäljen ja kohtuullisesti matkaa ;D Aivan tarpeeksi siis kulkee.
    Gps nopeudet tallessa noin tuhannen kilsan matkalta, joten ainaskin sinnepäin todelliset ovat nuo tulokset. Mittarin toki kelaa tolloksi kohtuu helposti :p
     
  5. veltsu73

    veltsu73 650 matryx 137 2021

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    no itse hakaneula kyssäriin en osaa vastata :-X
    mut mistä hommasit öhlärit? ja tuliko kalliiksi,onko hyvät?
    hitoksii kysely ikä päällä ;D
    mulla mahtaa vaihtua walkkerin etupukin kepakko tuohon foxin nelikutoseen..
    jos loppus tuo pohjailu :mad:
     
  6. -jakke-

    -jakke- Well-Known Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Tuntuu näin pikaisen gallupin perusteella aika moni vaihtaneen löysempiä hakasia.. Etenkin noiden öhläreiden kaveriksi kaipais.

    Foxia alustaan suosittelevat myös. Itse meidän iskarisepän kautta sain koko alustan aika kilpailukykyiseen hintaan. Voi olla helpompi saatavuus Foxin alustalle?
     
  7. veltsu73

    veltsu73 650 matryx 137 2021

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    joo ja on varmaan joo
     
  8. Rexi

    Rexi Rave RE 600 -22

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Joo kyllähän tuo kulkee ku on vähä vähemmän suksipaineita tuottavat sukset, nyt bladet alla ja vaikuttas hyviltä
    tuohon kelkkaan..

     
  9. Rexi

    Rexi Rave RE 600 -22

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Tuli tänään mänttiremmi otettua irti ja tehtyä uudet reiät, ainaki sen 3cm pidemmällä on nyt, ei iskari vaan liikerata..testilenkki pitää vielä suorittaa..

     
  10. veltsu73

    veltsu73 650 matryx 137 2021

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    itellä sama vika,pitää kait siihen vahvike latta laittaa. takuu voimassa kylläkin
    va mitäpä tuo uudella osalla kummenee.heikko on heikko :-\
     
  11. -jakke-

    -jakke- Well-Known Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Onko bladet miten raskaat ohjailla? Kääntyykö miten kovalla ja pehmeällä? Mulla nyt mänttiremmit pisimmässä asennossa, mut powdereilla ainakin ihan hiton raskas ohjaus..
     
  12. Rexi

    Rexi Rave RE 600 -22

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Kyllä bladet kevyemmät on ku powderit, mutta ei ihan yhtä kevyet ku SLT sukset. Kääntyy kovalla jälellä hienosti ja ei tuiki kuten powderit. Pehmeällä ei pure niin hyvin ku powderit, varsinkaan vakio raudoilla mutta eihän kaikkea voi saada, keveyttä ja umpisen kääntyvyyttä. Nuolla suksilla 160km vasta testiä alla melko lumiselta reitiltä ja sen perusteella ainakin tykkään kyllä..kääntyy paljon paremmin ku SLT sukset ja paremmin ku gripperit..


     
  13. -jakke-

    -jakke- Well-Known Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Ok, hyvä tietää. Taitaa olla Bladet sitten minulla hankintalistalla. Millä kiinnikkeillä ne Bladet on? Käykö Powdereiden kiinnike?
     
  14. Rexi

    Rexi Rave RE 600 -22

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Käy powderien satulat:

    [​IMG]
     
  15. jäsen z

    jäsen z Polaris Indy 600cc

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Mitens oot saanu noi totaltekit pelaamaan? Ootko joutunu simmailemaan vai onko pelanu ihan ku laitoit kiinni? Oon omilla ajanu joku 300km ja kutina on että etupää on liian tiukka ja etupukki on liian löysä. Tarttis ottaa jokupäivä asiaksi vähän säätää mut en tiiä saako tota heittoa ihan ilman simmausta korjattua..
     
  16. Rexi

    Rexi Rave RE 600 -22

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Alkuperänen E95 simmi oli ihan liian tiukka omaan reitti turraukseen vaikka miten klikkereistä löysäs. Tälle talvea letec-motors pisti S95 simmit, ja tais siitäki viä pehementää ja on kyllä nyt hieno päästää,
    vähä pitää kattella nottei ny ihan täysiä joka ojan vastapenkkaan vedä..

     
  17. PHAZERMAN

    PHAZERMAN Yamaha Phazer RTX

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    No nyt on itteeki ruvennu askarruttaa että jos vaikka rohkenis koittaan pollea kaikesta "paskapuheesta" huolimatta. Justiinsa toi kuussatku Indy vuosimallia 2013 kiinnostais (hyväkuntoinen ja vähän ajettu).. En jaksanu ruveta lukee noita edellisiä sivuja kun on kelkka kuume niin semmone täpinä ja kiire kokoajan päällä! ;D Semmosta ensinnäki kysysin et onko LUOTETTAVA kelkka kyseessä? Viekö paljon bensaa reitillä ja aukeella baanalla jos semmone 60-120 on vauhtia ja välillä umpisessakin poikkeis kiduttamassa? Mites huollot, tarviiko paljokin huoltamista ja osien vaihtamista? Onko mitään tyyppivikoja?
     
  18. akipalola

    akipalola Well-Known Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Itella on vm-14 indy sp walkkerin iskareilla. Nyt ajettu 1500 km ei mitään remonttia ole ollut. paitsi akku on sökö sain kyllä takuuseen uuden. Vielä on alkuperäinen hihna paikallaan ei syö remmejä. Kone ja voiman siirto on tosi hyvä jo alkuperäisissä säädöissä. Lähtee paljon paremmin ja kulkee kuin etekit. Kulutus on mun ajolla ollut 18-22 litraa
    ite tullut siihen tulokseen että luotettava kelkka. Ja on hintansa veroinen
     
  19. PHAZERMAN

    PHAZERMAN Yamaha Phazer RTX

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    No huh, jos 18-22 litraa vie oletettavasti tavallisessa ajelussa niin voipi olla parempi minun katella joku pieni ruokasempi.. ;D Toisaalta harmittaa, kun muuten hyvä ja edullinen kelkka olisi ollut tässä lähellä myytävänä niin jää kaupat tekemättä vain bensan kulutuksen takia :-\ Tuo velipojan Lynx Rave RC 600 ei vie kuin sen 15 litraa sataselle joten oletin että eipä kai tämäkään sen janosempi ole.
     
  20. speedypete

    speedypete Well-Known Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Itellä on -13 indy sp walkkereilla ja löysemmillä hakaneula jousilla.
    Gripperit suksina, intense mattona.
    5000Km takana ja edellee rokkaa. Mitään ihmeitä ei ole ollut.
    Eka hihna 2000km toka 2150km.
    Kulutus 18-28 litraa.
    Takuu ja huolto pelannut, syy miksi vaihdoin lynxin pois, mutta eri tarina se ;)
    Ite ollut tyytyväinen ja sehän on tärkein.
     

Suosittele tätä sivua