600 Indy (SP) 2013 -->

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Teromarkus, 22/4/12.

  1. Seiti

    Seiti AC ZR6000R SX -16 & SnoPro 440@700 146" -04

    Väärä harrastus, jos bensan kulutus ja remontinteko pelottaa. Tai no, osta etec, niin voit säästää edes polttoaineessa, nätissä ajossa.
     
  2. PHAZERMAN

    PHAZERMAN Yamaha Phazer RTX

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    No eihän siitä ajamisesta pääse sitten nauttimaan jos pitää olla tankkaamassa tai pahemmassa tapauksessa korjaamassa kelkkaa enemmän ku ajamassa :) Seo täysin kelkka valinnasta kiinni ;)
     
  3. ZikZak

    ZikZak Well-Known Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Mulla on kanssa tollanen -13 mallinen SP vakio foxeilla, ajettu 4500 km.
    Yhtään hihnaa ei ole tarvinnut vaihtaa.
    Muuten on ollut itseäni miellyttävä ripeä kelkka, mutta pari viikkoa sitten katkesi takapukin hakajousi ja tänään katkesi etupukin kiinnityspultti.
    Pikku jumppaa joutunut tekemään..
    Muuten on toiminut hyvin ja kulutus on ollut 18-23 välillä.
     
  4. Rexi

    Rexi Rave RE 600 -22

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Kannattaa pysyä jamahassa.. Kyllä Indylläkin pitkästi pääsee reittiajoa tankillisella jos vertaa vaikka 10v vanhoihin polariksiin..

    niin ja huoltoakin vaatii..on tää kamala harrastus ???

     
  5. akipalola

    akipalola Well-Known Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Ite en ole merkki uskollinen olen kyllä tyytyväinen polleen edellinen oli catti. Tuo kulutus on minun mielestäni ihan normaali ja pollen kulutukseksi pieni. Olin nyt vuoden vaihteessa paljakassa ajamassa kaveri oli eka reissua uudelle re; lla ajamassa muutaman kymmenen kilsaa pääsi ja kone jumiin. Mun mielestä jos vie n5 litraa enemmän ku etekit ja kone pysyy nipussa sen säästää remppa kuluissa. en ala haukkuu brp vehkeitä tiedän kyllä paljon että etenkin koneilla on ajettu yli 10tkm eikä ole konetta aukastu. Joka merkillä on huonoja yksilöitä seassa
     
  6. repeat

    repeat Kitty Cat

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Aika paljon on tullut ajettua Rellä ja Indyllä perätysten nyt parin talven aikana. Aikalailla joka reissulla on ajettu perätysten tankille joten en kyllä ainakaan vetoais siihen että Polle syö enemmän ainetta, kun ei nuo muutkaan ihan höyryillä kule.
     
  7. PoJu

    PoJu 600 switsu '07, Indy '14

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Mitä kulutukseen tulee niin tuommosessa pikkusen reippaamassa ajossa aikalailla samoihin menee skippadoon ja lynkerön kanssa...
    Sitten vielä kun raskii laittaa kunnon iskarit siihen niin itellä ei ole ollut tähän mennesse minkäänlaista vikaa/korjausta, ainoastaan huolto hommia :D
    Vaikka koittanut pysyä Pro ja Semi-Pro kuskien perässä ;)
    Tällä hetkellä on kylläkin -14 mut -13:lla mentiin n.3500km ongelmitta..
     
  8. vaari55

    vaari55 Well-Known Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Kyllä se pensa palaa etekissäkin n.13-30 l.sataselle . Pari viikkoa sitte oli pehmyt umpikeli n 340 km löpöä meni n. 100l ja öljyä säiliö tyhjäksi. Mittarissa 8300km eikä vielä minkaanlaista remonttia . Takuu loppui viimme kuussa.
     
  9. tvirtala

    tvirtala MXZ X-RS 600R E-TEC Competition -24

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Kyllä tuo edellinen xrs vei saman ku polle, sillon ku ajettiin reippaammin. Maiseman katselussa kyllä pääsi 15l/100km.

    Mutta olis mulla kyssärikin onko muilla menny kytkimen jousia poikki indystä? Nyt 1400km tuossa -15 indys mittarissa ja katkes jo toinen jousi? Mikä noita syö. Taas takuu huoltoon vietävä.
     
  10. akipalola

    akipalola Well-Known Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Mulla vajaa 1500km ei ole mennyt yhtään jousta poikki. kelkka on vm-14 indy.
     
  11. tvirtala

    tvirtala MXZ X-RS 600R E-TEC Competition -24

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Kaverilla samanlainen ku mulla ja muutama satakilsaa enemmän mittaris, eikä yhtään jousta menny ja sen edellises -13 indys oli muistaakseni yli 5000km eikä yhtään jousta poikki.
     
  12. pro x 550

    pro x 550 Indy xcr 136" 650 -22

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    -13 indyllä 3700kilsaa ja -14 indyssä nyt lasissa 1900kilsaa ja rokkaa täysillä. eikä oo menny jousiakaa kummastakaan
     
  13. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Viime talvena kolme jousta sain poikki 800 indystä. Kilsoja tuohon tarvi vajaat 2500. Ei siihen syytä löytyny, kait ne vakiojouset on vaan löyhiä. Takuuseen vaan uusia. Takuun jälkeen sitte joku lujempi tarvikejousi omaan laskuun.
     
  14. ZikZak

    ZikZak Well-Known Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Onkos kellään tietoa mistä saisi ostettua etupukin akselin?
    Sekä Polaris, että Duell myyvät eioota.
     
  15. tvirtala

    tvirtala MXZ X-RS 600R E-TEC Competition -24

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Meet aksilan kanssa johonkin metallialan koneistus alan yritykseen, jos ei löydy kerta valmiina.
     
  16. viper70002

    viper70002 Well-Known Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Uuden indyn tuore omistaja tässä kyselee että minkäkorkuinen säädettävä koropala tuohon menee että piuhat vielä yltää? Kukaan asennellu?
     
  17. Rexi

    Rexi Rave RE 600 -22

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Tollanen Indyssä, 6-8" taitaa olla..jatkaa ei tarvinnu johtoja/vaijereita mutta kaikki löysät piti ottaa pois..

    [​IMG]

     
  18. Nispe-

    Nispe- Well-Known Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Onkos kellään tietoa telaston iskarien iskunpituuksista -13 Indystä? Mistähän IQ polleista tuohon Indyyn mahto käydä iskarit telastoon?
     
  19. julli

    julli rmk

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Ainaki -07 dragonista jossa evansit lisäsäiliöillä. Melko varmasti kaikki iq:t -06 - -09 poislukien iqr/rr
     
  20. Nispe-

    Nispe- Well-Known Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Joo, R/RR etupukin iskarin saa aika helposti käymään, mutta takapukin iskarit on sen verran eri mittaisen, että menee hankalaksi.

    Onko näissä miten hihnat kestänyt? Itsellä uusi alkuperäinen 3211122 kesti n. 1200km ja rupesi purkaantumaan. Luulis tuon nyt hiukan pitempään kestävän kuitenkin? Mittarissa nyt ~3700km, jokohan ne koneen kumityynyt alkaa olla ehtoopuolella noilla kilsoilla..?
     

Suosittele tätä sivua