Polle kokemuksia 2012-2015

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Vatajaniemi, 26/2/15.

  1. Vatajaniemi

    Vatajaniemi New Member

    Itellä ollut skippaduuta ja lynksiä viime vuosina.
    Ajattelin kysellä et kestääkö nämä pelit ollenkaan kun on ollut ainakin vanhemmissa kaiken laista lastenvaivaa.
    Kiinnostuksen kohteena lähinnä 600-800cc. ;) ???
     
  2. Azzu

    Azzu 800 Switsu assault '12, ex 600 rene öötekki '10

    Vs: Polle kokemuksia 2012-2015

    Tuossa ennen kauden vaihtoa tuli -12 vm assault switsu taloon, vaihtaessa ajettu ~3800km. 500km kerkesin ajaa ja meni syyläri jonkun jääpalaisen tai kiven takia. Saattaa olla että menee lunastukseen.. Mutta niin.. suoraan sanottuna täydellinen kelkka mun ajoihin! Koneessa moitittavaa eikä nyt kerennyt mitään vikaakaan olla noin vähissä kilometreissä. Peak matto teki kelkasta suorastaan yllättävän hyvän etenijän. Suosittelut täältä päin! ;)
     
  3. Vatajaniemi

    Vatajaniemi New Member

    Vs: Polle kokemuksia 2012-2015

    Kiitoksia tiedosta, olen lukenut kaiken laista noista polleista ja kaverilla on switspakki kanssa, jossa ilmeni tämä pienehkö moottori vika eli toinen voitelukanava tukkoon ja kone leipo täydestä vauhdista jäällä kiinni. Toivottavasti näistä vaivoista on jo päästy. Rungon osalta kaikki ne hajoo kun tarpeeksi käskee. ;)
    Luulen kyllä, että 2012-> koneet ja rungot kestävät tätä normaalia reitti ajoa kun ei sitä raiskaa jatkuvasti.
     

Suosittele tätä sivua