LYNX 2016

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä M.E.A, 6/1/15.

  1. Viikinki

    Viikinki Kasipätkä pätkä-Xterrain!

    Vs: LYNX 2016

    Eläppä ylleistä! ;)
     
  2. Nalle

    Nalle Commander 900, GLX5900, Cobra Racing 583RAVE

    Vs: LYNX 2016

    No en minä nyt tiedä, kuinka paskaa tuo BRPn asiakaspalvelu ja huolto nyt loppujenlopuksi on.. Ainakin minulla on näistä tämän kylän pajoista tosi hyvä kokemukset. Toki, täällä käyttäjien ja ajokelien keskellä noissa pajoissa varmasti työskentelee pirun ammattitaitoinen ja kelkoista luonnostaankin kiinnostunut henkilökunta.

    Eli ei todellakaan kannata yleistää.

    Ja jos joku nyt erehtyy luulemaan, että minulla ei olisi näkemystä tähän asiaan, kun vanhojen romujen kanssa pelkästään touhuan, niin pieleen meni. Noita työmaalla olevia uudempia vehkeitä kun olen pajalla käyttänyt, niin aina on apu löytynyt. Eikä kertaakaan ole sattunut käymään niin että olisi sutta syntynyt.

    Ja sekin hieman ihmetyttää, että minkälaisessa käytössä nuo Lynxit tuolla maailmalla on.. Minulla kun ei ole vielä semmoista yksilöä ollut käytössä, joka olisi ollut noinkin susi, kuin osa antaa ymmärtää.

    Noh, kai se ajotyyli ratkaisee, kestääkö se kelkka vai onko se jatkuvasti telakalla.
     
  3. jazzo

    jazzo BD3900RE -19

    Vs: LYNX 2016

    Pitääpä laittaa tämä topikki pois seurannasta vähäksi aikaa ja palata myöhemmin. Ei näitä nillityksiä laidasta laitaan ja yleistyksiä viitti lukea sivutolkulla.

    Itse olen saanut aina ihan ok palvelua niissä jälleenmyyjäliikkeissä jossa olen asioinut ja erityisen hyvää yhdessä, johon olenkin asioinnin keskittänyt. Aina on tullut tarvittavat tiedot kysymyksiini varusteista, huoltoasioista, säädöistä ja varaosista jne. Nopeat toimitukset. Eikä ole tarvinnut välttämättä osanumerolistan kanssa asioida vaan tiskin toisella puolella on tiedetty asiasta. Viimeiset 8 vuotta brp laitteilla eikä kertaakaan ole tarvinnut hinailla tai muutakaan isompaa ollut, joten laatua en voi omalla kohdalla moittia. Ja ajo on ollut usein vähän muuta kuin siistiä safaria.

    Vikoja on kaikissa ja äänekäs vähemmistö valittaa merkistä riippumatta.

    Haukkukaahan p*skaks kaikki vehkeet, minä lähden kohta... sinkki pinkeenä 'safarille' :)
     
  4. Bestservice

    Bestservice X-trim

    Vs: LYNX 2016

    Olkohan tää jokin etiäinen kun löysin ko pipon uralta.
    Omistaja saa tuntomerkkejä ym tunnistetietoja vastaan periä omaisuutensa jos haluaa.
    [​IMG]
     
  5. vaari55

    vaari55 Well-Known Member

    Vs: LYNX 2016

    Olen tässä 35 kelkkailuvuojen aikana nähnyt monenlaista kuskia jakuljettajaa,ja kyllä joskus olis tehnyt mieli sanoa että pitäisikköhän katsoa peiliin ja kysyä missä on vika.Edellisellä 13 mallin ilveksellä ajoin 8700 eikä minkäänlaisia ongelmia.Täytyisi muistaa että jonkunlainen vastuu se on laitteen käyttäjälläkin,eikä aina liikkeellä ja huoltomiehellä.Huoltomiehet on tehtaan kouluttamia ja minä luotan niihin enempi kuin TB kuppilan asiantuntioihin.Onhan sitä muitakin merkkejä olemassa esim. Ameriikan menopelejä joihin varaosan saanti saattaapi kestää jopa pari kuukautta,se näin parraaseen ajoaikaan tuntuu ehkä rentouttavalta .
     
  6. polleurho

    polleurho Well-Known Member

    Vs: LYNX 2016

    No ei todellakaan niissä huoltoliikkeissä ole se henkilökunta tosiaankaan pätevää,joskus käytin kelkkaa yhessä liikkeessä huollossa ja sen jälkeen sitä ravattinkiin ympäri suomea vikaa etsien,loppujen lopuksi piti ottaa tehtaan manuskat esiin ja etsiä vika ite.Kukaan kolmesta huoltoliikkeestä ei osannut laittaa vikaa kuntoon.
     
  7. zippo

    zippo Well-Known Member

    Vs: LYNX 2016

    Ja vikana oli?
     
  8. polleurho

    polleurho Well-Known Member

    Vs: LYNX 2016

    Se huoltoliikkeen osaamattomuus,ei menny perille vaikka rautalangasta väänti,mut kun ei ymmärtäneet niin ei ymmärtäneet.Vikaa en sen kummemmin spekuloi kun se ei menny kolmen holtoliikkeen kaalin niin ei mennyt,vituttaa vieläkin tuommoset korjaamot.
     
  9. Muksu

    Muksu Pärrääjä

    Vs: LYNX 2016

    Tosi juttu

    [​IMG]
     
  10. polleurho

    polleurho Well-Known Member

    Vs: LYNX 2016

    Ei kuhan täällä höppöttele,tottakai ne osaa korjata kaiken kuntoon ilman virheitä,ovathan ne käyneet kurssitkin siihen,vähän niinkuin kaikki automaalaritkin vetää virheetöntä pintaa,onhan nekin käyneet koulunsa. Mut tehkää omat johtopäätökset.
     
  11. Muksu

    Muksu Pärrääjä

    Vs: LYNX 2016

    [​IMG]

    Kerro nyt ihmeessä mikä tämä mystinen vika oli?
     
  12. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: LYNX 2016

    Hyvä "huudella" kun ei mitään faktaa esitä. :)
     
  13. Macce

    Macce Lynx Rave RE 800R -13

    Vs: LYNX 2016

    Et sitte alunperin ite korjannut Vikaa?? Minä ainakin ite yritän tutkia Ensin?
     
  14. polleurho

    polleurho Well-Known Member

    Vs: LYNX 2016

    Kun siinä ei ollu mitään vikaa ennen ensimmäistä takuuhuoltoa,sehän siinä jurppikin ku piti loppujen lopuksi ite ehtiä se vika.Maahantuojakin oli kauhuissaan huoltoliikkeiden ammattitaidosta,ja kyllä, itse korjaan omat vehkeeni,en ole tarvinnut huoltokorjaamoiden palvelua.
     
  15. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: LYNX 2016

    Sehän oli uskottava tarina...
     
  16. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Vs: LYNX 2016

    Harmiksi pdf-esite tuosta xtrim re 800r e-tech:stä melko vajaa. Millähän matolla tuo tulee markkinoille. Ennakossa voi valita 59mm lapulla olevan. Joten liekö sitten 44:nen alunperin. Eikö toi myös ole hiukan piremmällä alustalla. Menee 3300:sen ja 3700:sen väliin. Mutta mikä? Saisivat kyllä hinnaston julkistaa jo nyt vaikka kiertue ei ole vielä tartannu. Onko kukaan päässy näkeen tätä mallia.... Xrs renen kilpailija...
     
  17. T.F.K

    T.F.K Yamaha X-TX SE

    Vs: LYNX 2016

    Tuosta:

    http://www.brplynx.com/fi/kelkat-lineup-2016/kelkka/xtrim-re-800r-e-tec.html

    44mm paitsi ennakossa voi valita 59mm ja maton pituus 3487mm sekä leveys 406mm. Vieläkö tekisivät 600 e-tec:llä?
     
  18. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

  19. fleec

    fleec Well-Known Member

    Vs: LYNX 2016

    Kyllä nuo "Turhatekin" varusteet näyttää melekoselta putkikehikolta kelkan ympärille ja etenkin tuo pohjapanssarin lirpake, joka tarttuu joka risuun.
     
  20. Fred Scuttle

    Fred Scuttle Lynxejä ja Ski-Doo

    Vs: LYNX 2016

    Kun tuolla ajaa vanhan kuusikon läpi, niin nuotiotarvikkeet löytyy putkien väliin kiilautuneista oksista. :)
     

Suosittele tätä sivua