Mistä Indy Polle 600 XLT:hen osia?

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä KARPPU, 24/11/16.

  1. KARPPU

    KARPPU Member

    Saako jostain -92 Polle XLT:hen tarvikevaraosia, ettei tarttis marmorille lähtiä? Ilmansuodatin on esim. hakusessa eikä mistään tunnu löytyvän :/
     
    Viimeksi muokattu: 25/11/16
  2. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

  3. KARPPU

    KARPPU Member

    Eiku tällanen.



    [​IMG]
     
  4. XLT_SPECIAL

    XLT_SPECIAL Polaris XLT SP 1996 & Ariens ARROW 295S

    Tuolla pöntön sisällähän ei varsinaisesti ole suodatinta, kun ilmahan pääsee kiertämään noista täytteistä ohi. Kelkalla ajetaan kumminkin pääasiassa pölyttömissä oloissa niin melko turha. Tuon sisäsuperlonin ja keskellä olevan muovisen reikälevyn tarkoitus on minun mielestäni vain vaimentaa imuääniä. Jos ne on jotenkin rikki ja uudet haluat niin melkein purkuosina katseltava.

    Hemmon linkittämä osa joka tulee siihen ilmanottoreiän ja kuomun ilmareiän väliin on kuitenkin jonkinlainen suodatin, koska ilma menee siitä läpi. Se on semmoinen osa, että tarvikkeena paljon halvempi ja parempi kuin alkuperäisenä. Alkuperäisessä riesana se, että on kaksiosainen ja aina saa asetella paikoilleen kun kuomun sulkee tai sitten pitää liimata yhtenäiseksi. Wandalta ja mc-scatterilta ainaki löytyy tuo sama osa.

    Itse olen osat hommannu etupäässä mc-scatterilta tai sitten purkuosina. Jotain sitten tietty marmoriltakin tai ebaystä. Imukauloiksi älä sitten ikinä laita tarvikkeita ne ei kestä bensaa ja sen jälkeen leipoo kiinni äkkiä.:mad:

    Siinä on polariksen varaosaselain: http://parts.polarisind.com/Browse/Browse.asp
     
  5. KARPPU

    KARPPU Member

    Kiitokset sulle vastauksesta :)
     

Suosittele tätä sivua