Remmien kestävyys

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä Hansanen, 2/3/06.

  1. enriikke

    enriikke Well-Known Member

    08"tenusta anto ensimmäinen remmi periks n:1500km kohilla.taitaa olla ainakin tossa linjaukset kohillaan,nyt vaihoin ton extreme remelin kun suosittelivat paikallisessa liikkeessä. tolla alkuperäisellä remmillä oli ajettu 1 enska ja 2 sprinttiä ja kyseinen laite on toiminut moitteetta muutenkin sen vajaa 1800km.
     
  2. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Sehän jännä ko mulla on vakiomatto, tämänvuotisia pykälän tiuhempi välitys(-08 25h, -09 23h, ja mulla 22h) ja ainoa muutos oikeastaan tuo telasto. Voimalinjaa on rassattu eri palikoilla mutta parempaan se vain on menny remmin kestävyyen kannalta. Pitäsköhan ruveta motti nosteleen pöyäle ko kerta takuukki loppunu... ;D
     
  3. Quattro

    Quattro kelkaton

    Pilaanpa Jakelin päivän: mulla on kelkassa 5000 ajettu remmi, eikä mitään oireita pärkyämisestä ???
     
  4. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Sie ajat liian tourinkia.. Katoma mitä kestää remeli ko nyt PITÄS olla linjaukset kohillaan. ::)
     
  5. Saren

    Saren 700cc

    eivät kuiten antaneet mitään "suhde-taulukkoa"? :)
     
  6. 325

    325 Lynx- sano lapinmies ja pyörty

    Puhun pätkistä...
    Kyllä net remmit kestää reitti turraukset jotenki (huom jotenkin), mutta sitten ku pusketaan koko päivä puuteria niin alkaa sälö lentämään jatkuvalla syötöllä.
    Yks aika tärkee jutska on että vartsun puolen kuomut tiivistetään kunnolla. Niistä sivuposkien kiinnityksistä tupruttaa lunta tupaan aika lailla. Muita konsteja on tullu esille muissa topikeissa.

    Ennen pidin Brp:n takuutoimintaa hyvänä, mutta tämä ja edellinen talvi on menty perseelleen koko touhussa. Tehas syöttää täyttä paskaa kuluttajille ja mehän pojat syödään sitä.
     
  7. Quattro

    Quattro kelkaton

    Nii ajanki, mitä se nyt vanha muuta ;D
     
  8. jipozu

    jipozu nytro mcexpress

    Kyllä mulle ainakin hihnat tuli takuuseen. Matto vaihdettu heti uutena 345/44:sta 371/57:kaan, yläratas 21 ja lyhyemmät ketjut.
    Eikä ole moittineet vaikka on vaihdettu vari ja akseli ;)
    Tosin eipä ole enää mennyt yhtään hihnaakaan vaihdon jälkeen.
     
  9. RemiX

    RemiX 800 rfTek DOO

    no on kyllä melkosta toimintaa :-X
     
  10. Praaaaap

    Praaaaap SKS 146

    Mulla on kans tela vaihettu ja alusta jatkettu, ja silti takuu säilyny. Ja taisimpa nähä jakelin kelekan tuovirenkaassa eilen ko käväsin tivaamassa uutta variaattoria itelle.
     
  11. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    No saikko uuen?

    Ei mulla tuo hihnahomma niinkään harmita vaikka kivahan se ois saaha joskus seki ko nuita on useampi jo silputtu ja kerran linjauksessa oli korjattavaa. Eniten kyllä vituttaa se muovitulppa, varmaan kallis... ;D
     
  12. Praaaaap

    Praaaaap SKS 146

    Sain, eilen tilattiin ja tänään oli 6:n jälkeen jo paikallaan 8)
     
  13. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Elikkä ne heittää vissiin arpaa että kenen naama miellyttää niin sillä takuut säilyy, tai se joka ostaa tarpeeksi hihnoja saa pisteitä ja sen mukaan sitten palvellaan. Varmaan joku bonustaulukko jossaki jemmassa... :p
     
  14. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Aikoinaan soittelin tehtaalle ja kyselin takuun säilymisestä kun olin jatkamassa lynxiä. Vastaus oli et ainoastaan vetoakselista ei enää keskustella, mut muihin osiin ei jatkaminen vaikuttanu mitään. Lynen kohdalla on kyllä takuut toiminu ainakin minun osalta erittäin hyvin, eikä ole kukaan jupissu mitään vaikka on jatkettu keksintö. Nyt vaan ihmetyttää et nämä nykyiset takuu käytännöt et ei korvata mitään jos jotain muutoksia on ITE menny tekeen. Sinänsä erikoinen homma et jos telan vaihtaa huoltoliike niin takuu jatkuu, mut jos menet sen ite vaihtaan niin takuu hommelit on käsitelty.

    Tällekkin palstalle on kirjauttunut tehtaaan janttereita joten nyt olis ihan hyvä kirjottaa jotain nohevaa näistä remmi hommista ja yleensäkin muista takuun alaisista hommista.
     
  15. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Niinpä niin, olin tosiaan liikkeeseen yhteyessä alkutalvesta kun alustan vaihtoa suunnittelin ja sillon kanta oli että alustaa takuu ei tietenkään kata, jos särkyy ja särkee jotain muutaki niin sama juttu. En muuten olis edes vaihtanu, oisin iskarin hommannu vain. Tosin seki ois tietenki seuraavassa takuuhuollosa ollu hyvä syy takuun loppumiseen...
     
  16. Jontte

    Jontte Ski-doo Mxz RS -13

    Itellä menny 2-3 remmiä eikä yksikään remmi ole mennyt poikki ja kilsoja on kohtapuolin 6000km. ::) :p ;)
    Ja ajohan ei ole tourinkia kuiteskaan ;D
     
  17. jpt10

    jpt10 ac crossfire 6

    pitääkö tehdä lisää tuuletusreikiä.catti ei kuluta remmejä. skiidossa ja lynessä kesti noin 2000km kappale kun lisäs tuuletusta
     
  18. -Tero

    -Tero -24 rmk boost

    itse linjautin kemijärven tuovilassa kytkimet 2001:seen 800 lynx raveen. ja siinä on matto vaihettu 365/44.... no sen linjauksen jälkeen ei remmit kestäny vieläkään (127 remmi) noin 60 kilsaa kesti umpista. pari ajoin semmosta rikki. ja sitte myyjä löi käteen 190euron remmin että tuo kestää!! minä arvelin että jos annat täksi viikonlopuksi takuun niin ostan sen ja se anto. no remmistä sunnuntaina alko narut repsottamaan niin vein maanantaina remmin ja sanoin että ei kestäny niin sain rahat takasin. :) että osaltani palvelu toiminu hyvin. vähän on ihme hommaa kyllä kun noin paljon palvelut vaihtelee eri asiakkaille :eek:
     
  19. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    Onhan nuo kestäneet nyt.. alku talvesta paukahti 2 remmiä 60km sisään, sen jälkeen vein huoltoon jossa suoritettiin linjaus. Sen jälkeen on remmit kestäneet:
    1.2600km (Brp 200€ remmi)
    2.n.1500km (Tarvike remmi) Xtreme 43x4320
    3.1400km ja vielä mennään... (kop kop) (tarvike remmi) Xtreme 38x4340
    Jos tuohon oikean pituisen Gatesin Extreme remmin laittaa niin se on 43x4340... näin niinku muille tiedoksi
     
  20. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Se hihna numero kaksi meni aika hyvin siinä yhessä rinteessä.. ::)   ;D Jäähytetty ois varmaan kestäny jonkumatkaa pitemmäle.
     

Suosittele tätä sivua