Mopot ja skootterit

Keskustelun 'Kesälelut' on aloittanut käyttäjä Jälli-Eeti, 28/4/06.

  1. J.J.A

    J.J.A Well-Known Member

    Vs: Mopot ja skootterit

    Niinhän ne on.
     
  2. AMasa

    AMasa Well-Known Member

    Vs: Mopot ja skootterit

    Ei ollu rälläkkää nii kokeiltii naulalla ;D
    Motot.netissä siitä poksin ohittamisesta juttua, että reikä moric tekstin O:n keskeen jollaki poranterällä(en muista kokoa)
    Sitte ne valot on vaihettu pitkiksi ;)
     
  3. ixs

    ixs Skidoo Renegade Backcountry -13

    Vs: Mopot ja skootterit

    ai saako vakio poltimosta lisää tehoa? miten? siis yamaha dt:ssä ?
     
  4. AMasa

    AMasa Well-Known Member

    Vs: Mopot ja skootterit

    kaks liitintä siellä kopassa nii vaihtaa sen johon siihen toiseen, psolaris kertoo ku se muistas
     
  5. Vouhottaja

    Vouhottaja Lynx GLS 3500 -91 , derbi senda x-race r -08

    Vs: Mopot ja skootterit

    Nyt on derbissä tehari, leovince V6. Kiihtyy paljo paremmin ja äänet paljo paremmat :p. Laitoin 75 suuttimen mutta se ei booaa täyskaasulla eli riittäähän se sitte että ei leipase :-\?
     
  6. Nyytsi-man

    Nyytsi-man Polaris pro-xr 440/600. Polaris RMK144

    Vs: Mopot ja skootterit

    Riitää.
     
  7. Vouhottaja

    Vouhottaja Lynx GLS 3500 -91 , derbi senda x-race r -08

    Vs: Mopot ja skootterit

    Hyvä että riittää :), pelotti vaan ajatus että leipois :-X. Kiihtyy muute tosi hyvin verrattuna vakioon ja putki makso vaan 136,5 euroa.
     
  8. Jörejussi

    Jörejussi Well-Known Member

    Vs: Mopot ja skootterit

    kannattis ostaa suutin lajitelma maksaa jotain 20e laitat ison suuttimen aluksi ja piennät sitä kunnes on sopiva ainaki itte teen näin. miten 75 suutin voi riittää kun mulla oli vakiopytty ja tehari niin leipas kiinni kun ajoin pitemmän matkan kaasupohjassa mulla kyllä oli ilma kone. nyt skootterissa 130 suutin ja on sopiva pientä hieno säätöä ennää
    tuossa yhellä kaverilla on rieju joista on otettu rajottimet pois niin sillä on 105 vai 100 suutin siinä
     
  9. sokerikukko

    sokerikukko Greenpeace E-Tec

    Vs: Mopot ja skootterit

    Erikokonen kaasari, neulan säädöt, imukaula jnejne... ??? ::)
     
  10. Jörejussi

    Jörejussi Well-Known Member

    Vs: Mopot ja skootterit

    onko derbissä 14mm kaasari eikö suunnilleen 75 laiteta vakio derbiin ainaki monet on vaihtanu tuon 75 suuttimen.riejussa on vissiin 16mm lortto. joo kyllä se neulaki vaikuttaa aika paljon tieten.
     
  11. Rautane

    Rautane Alpha -22, zr -16, summit -11

    Vs: Mopot ja skootterit

    Eri kaasarimerkeillä on eri numerolla varustetut suuttimet. Mikunilla on Dellortoon nähen melkeen kaks kertaa isompi numero samankokosessa suuttimessa.
     
  12. Vouhottaja

    Vouhottaja Lynx GLS 3500 -91 , derbi senda x-race r -08

    Vs: Mopot ja skootterit

    14 millinen dellorto on mun derbissä, 75 suutin ja holkiton leovince eikä booaa mutta vaihan 80-85 syksyllä. Ainaki motot.netissä sanottiin että 75 suutin riittäis teharin kanssa kesällä.
     
  13. Jörejussi

    Jörejussi Well-Known Member

    Vs: Mopot ja skootterit

    dellortoon ja mikuniin käy samat 6mm suuttimet ja numerothan meinaa vissiin sitä että 100 suutin on 1mm reikä
     
  14. Rautane

    Rautane Alpha -22, zr -16, summit -11

    Vs: Mopot ja skootterit

    Ei isompiin kaasareihin ainakaan, tai ainakaan koot ei käy päikseen. Mikunissa se koko tarkottaa muistaakseni virtauspinta-alaa tai jotaki, lortossa se taitaa meinata halkasijaa.
     
  15. Kiljunen

    Kiljunen Guest

    Vs: Mopot ja skootterit

    Honda Monkeyllä on kiva rällätä ympyrää! :D
     
  16. Jörejussi

    Jörejussi Well-Known Member

    Vs: Mopot ja skootterit

    tämmösiä laittomuuksia löytyy eestä käsin minun skootterista taino en tiä sitte onko nuot laittomat ;D
    empä ennen ollu mopossa lisävaloja nähny niin pitihän se sitte kötöstää semmoset lisä akun ne tarvi ja alimmaisille oma katkasija ja ylälampulle oma katkasija palo ne kohtalaisen kirkkaasti tai ainaki vataan tulevat alko vaihtaan lyhyet valot ku näin niitte naamat pimeässä :D
    kylällä nauro nuille minun lisävaloille mutta näkipä hyvin ajaa niillä pimeässä.
    näkkyy muuten poliisit olevan tarkkoja nuitte sinisten parkkien kanssa kun veli sai niistä 50e sakot kun oli autossa tuommoset.
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  17. Tuomasup2

    Tuomasup2 SKS 850 155" - XLT SP 1995

    Vs: Mopot ja skootterit

    Ei voi ku nauraa tuolle pommille :D Joulukuusi
     
  18. elani93

    elani93 Lynxx & doo

    Vs: Mopot ja skootterit

    ei voi kyllä ihmetellä mikä idea tossa on ;D ;D
    oisit laittanu ennemmin ksenonit kuin tuommoset kauheet pallot ;) :-X
     
  19. Jörejussi

    Jörejussi Well-Known Member

    Vs: Mopot ja skootterit

    no tällä hetkellä siinä on pelkkä timlessin krossitanko. parhaillaan olen siirtämässä virejä ja tankoa sun muita tuninki osia siskon skootteriin kun tuo oman skootterin mosa leves lopullisesti pistin uuden 70cc sylkänki tilaukseen ja turbokitin putken ;D
    zenonit on suunitelmissa laittaa mutta ne pitäs siirtää talveksi sit kelkkaan mutta enhän mie osaa akuttomaan kelkkaan niitä asentaa ::)
     
  20. M4tt1

    M4tt1 Polaris Axys Pro RMK 850 155" 19

    Vs: Mopot ja skootterit

    nyt tarvii porukalta apua... detsin takajarrut ei ota yhtää kiini enää ku laitoin uuet palat (olen ilmannut jarrut 4 kertaa) männät ei liiku yhtään ja nestettä ei vuoja jarrut mistään...
     

Suosittele tätä sivua