Hesban sekalaiset tötteröt

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä Hesba, 14/6/09.

  1. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Vs: Amatöörit tolskaa.com

    Miten rajotinremmit on löysällä vaikka etupukki ei oo painuksissa ???
    Oliko tyyris tuo rullasarja?

    hyvältä näyttää ! mitkä iskarit tulee?
     
  2. lateksi

    lateksi Well-Known Member

    Vs: Amatöörit tolskaa.com

    100e oli nuo rulla hilppeet, ommaan kikottimeen tuli kans.
     
  3. Hesba

    Hesba Polaris Finland missioner

    Vs: Amatöörit tolskaa.com

    Ne on löysimässä reijässä nuo remmit. Sillon löysäsin ku tuo oli ihan vakio ettei olis aina nokallaan ojassa.. ::) Onhan tuo kaks talvea nuin menny.. Pitää varmaan nyt kiriä niitä ku tulee ne kytkin hilppeet..

    Tuo rullasarjan hinta oli sit paikallisella diilerillä, Lehtimäeltä tuli sinne..

    Alkuperäiset iskarit tulee toistaiseksi ku ei perse repiä ostaa pitempiä.. :-[ Maalatut jouset ni täytyy ensin käyttää kepit huollossa ettei kovin monesti tarvi niitä jousia runnoa..
     
  4. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Vs: Amatöörit tolskaa.com

    hakkaa iskarin basaksi jos iskari toimii mänttiremminä.
    Onko sulla ollu keulimisenestot paikallaan? mulla keuli liikaa sillon ilman niitä :D
     
  5. Hesba

    Hesba Polaris Finland missioner

    Vs: Amatöörit tolskaa.com

    Ei oo kahessa talavessa ainakaa menny miksikään, tokihan tuolla oo ajettu muuta ku pilikkireissuja.. ;) ;D Pitää kiriä ne tossa kuhan pääsee hallille touhuamaan.
    Puoltoista talvea oli estot paikollaan ja viime kevät talvella ne sitte otin pois ja toistaiseksi en niitä ainakaa takasi laita, kahtoo sitte ku pääsee testaamaan.. :p
     
  6. teemuk

    teemuk Member

    Vs: Amatöörit tolskaa.com

    Kyl se -71 on jos oikein tarkkoja ollaan! ;D
     
  7. Ässä

    Ässä G4 RS & REX2 RS

    Vs: Amatöörit tolskaa.com

    Nyt voi olla että oon täysin pihalla, mutta mulla ois semmonen fiilis että voi remmit kiristyy vielä tuosta kun takapukki painuu kasaan ja etupukki on vapaana? Eli toi kytkentä jotenki rajoittaa etupukin ulosjoustoo ennen iskaria tai noita remmejä jos takapukin päällä ei oo painoo. En sano varmaks kun en oo just nyt oman kelkan alustan vieressä tarkistamassa.

    Ymmärsikö kukaan? ;D
     
  8. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Vs: Amatöörit tolskaa.com

    mutta mulla ainaki alusta irrallaan etupukin iskari on tappiin asti ulkona, ja sama alusta ku tässä.

    Mulla oli kanssa sinkunu mänttiremmit niin iskari pohjas kattoon ennen ku mäntit oli tiukalla niin oli iskarin sisuskalut muistaakseni ollu vähän ihmeissään, iskarin huoltomies puheli ku simmas tiukemmaksi multa sen kepin.
    Saattaahan se murtaa iskarin ylä- tai alasilmän irti ja melko välittömästi liukurungonpäät naakii mattoa vasten melko jyrkässä kulmassa, ku mäntit on vielä tosi löysällä.

    Älä nyt ymmärrä hessu väärin että mulla tässä pätemisen tarve on mutta koitan vaan olla avuksi ettei kaikki tekis samoja virheitä mitä minä oon oman kanssa tehny :D
     
  9. lateksi

    lateksi Well-Known Member

    Vs: Amatöörit tolskaa.com

    tuohon hyvä apu nuo rullat..
     
  10. Hesba

    Hesba Polaris Finland missioner

    Vs: Amatöörit tolskaa.com

    Kyllä tuosta selityksestä selvän sai. ;D Eipä vaan oo tullu ajateltua asiaa. ::) Aika löysällä net oli sillonki ku alusta oli paikollaan, mut ei mun mielestä ihan noin löysänä kuitenkaan..

    En mie Jokke pahalla näitä ajattele.. Sillähän nämä täällä esitellään et saapi apuja ja mielipiteitä, jo ennen ku kaikki on menny päin mettiä.. ;) ;D

    Nuo on nyt ollu sen kaks talvea nuin ja ei oo keppien huoltaja ainakaa puhunu mitään et ois sisuskalut ottanu itteensä..
    Tänään ku kävin hetken touhuamassa ni laiton jo reiän verran tiukemmalle ja pitää sitte kattoa vielä lisää kuhan saa kepit tuohon keulaan paikolleen ja seisomaan omille tassuille tuon.
     
  11. lateksi

    lateksi Well-Known Member

    Vs: Amatöörit tolskaa.com

    [​IMG]
    ajan kulu onkelmii meinaa taas pukata.. siispä alusta osiksi
    [​IMG]
    hiukka äitelän hajusta ja väristä
    [​IMG]
    ei muutaku ruutaten.. olis komeen väriset :)
    [​IMG]
    siinäpä ne killuu väri päällä.. ny vähä mallasta ja aamulla messuille :)
     
  12. cpcp_3pa3pa

    cpcp_3pa3pa Terhi

    Vs: Amatöörit tolskaa.com

    ei tuossa happomaalissa pahalle haise muutakuin tuo happo.. ;D
     
  13. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: Amatöörit tolskaa.com

    Komia on revi ja kätti!! Toivottavasti näkyy livenä täällä reitellä talven mittaa :D
     
  14. lateksi

    lateksi Well-Known Member

    Vs: Amatöörit tolskaa.com

    kitos. näkyy jos reitit kohtaa :) pelikaanit joko lähtään messuille!! ;D
     
  15. lateksi

    lateksi Well-Known Member

    Vs: Amatöörit tolskaa.com

    mieki ooon 8)
     
  16. Hesba

    Hesba Polaris Finland missioner

    Vs: Amatöörit tolskaa.com

    Saa nähä herrääkö se happo messuille ko on kerran menny nukahtaan.. ;D
     
  17. Hesba

    Hesba Polaris Finland missioner

    Vs: Amatöörit tolskaa.com

    Messujen jälkeisellä innolla kävin touhuamassa. ;D

    Linjauksia kattoin, jos oon hetikää osannu niitä mittoa ni kohillaan pitäs olla. ;D Ainut että kytkimen ja vartsun väli oli 20mm, Jokke tais mainita jotain et pitäs olla 18mm. Aiheuttaakohan tuo toimenpiteitä? :-\ Liekköhän tuossa 440 petissä kiinnitysreijät samassa kohti ku alkuperäisessä??
    [​IMG]

    Kakkosen muutin kelluvaksi. Kiitos Jokelle ohjeista/neuvoista. ;)
    Tuo ulommaisena oleva rikka jäi pois.(kuuluu oikiasti tuon holkin ja tuon ison rikan väliin)
    [​IMG]

    Sorvissa pyöräytin tuommosen holkin.
    [​IMG]

    Romut kasaan ja mittoja tarkastaan. Vartsu pääsee nyt alkuperäisestä linjasta millin sisään ja kaks milliä ulos.
    [​IMG][​IMG]
     
  18. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Vs: Amatöörit tolskaa.com

    Revissä ei voi säätää sitä koneen etäisyyttä, et se on siinä mihin sattuu asettuun
     
  19. Hesba

    Hesba Polaris Finland missioner

    Vs: Amatöörit tolskaa.com

    Tuon tiesinki et sitä ei voi säätää, mut mietin vain et onkohan 440:n ja 600SDi:n pedeissä koneen kiinnitysreijät just samassa kohti? Sillonhan se linjaus muuttuu jos ne ei oo samassa kohti, mut tuskinpa nuissa eroja on...
     
  20. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Vs: Amatöörit tolskaa.com

    joo se kone on mihin se sattuu tulemaan.

    Ei aiheuta toimenpiteitä 8) jos se vaan millin ennakolla on, ettei nojaa taaksepäin.
     

Suosittele tätä sivua