iq 600rr

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä evz, 16/4/07.

  1. Åkerman

    Åkerman Sledless

    Vs: iq 600rr

    Parempi mahtua ;D
     
  2. ape

    ape SKS 850

    Vs: iq 600rr

    Lisätankki olis muuten asenneltu mutten oo löytäny sopivaa läpivientiliitintä orkkistankkiin. Mistä ootte moisia hommannu?
     
  3. 10+

    10+ Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Duelilta niitä kuulemma saa, meki on niitä 3 sarjaa tilattu mutta eipä ole vielä näkynyt. Sulla tuli tankki mukana -09 ostaessa? Mulle sanottiin että letkut ja liittimet tulisi tankin MUKANA? Ei oo tankkia vielä näkynyt eli en voi sanoa tuleeko niitä, mites muilla?
     
  4. Wiliperi

    Wiliperi Active Member

    Vs: iq 600rr

    ostin kelkan viime keväänä, mutta lisätankkia ei ole vielä näkyny..vissiin pitkät toimitusajat, jospa se joskus sieltä tulee!
     
  5. pikkujussi

    pikkujussi Polaris 600rr

    Vs: iq 600rr

    Mitä kallistuksen vakajaa olette käyttäneet 08 mallissa siis meinaa sitä kun hitsataan alatukivarsiin ne systeemit että pysyy varsi paikallaan.. ymmärtääkö kukaan mitä tarkoitan ;D
     
  6. Tuomikoski332

    Tuomikoski332 Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Onko kuinka moni laitellu noita vforce 3 tai vastaavia läppiä laitteeseensa?? Onko minkälaista vaikutusta ollu?
     
  7. Knato

    Knato Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Mahtuu
     
  8. Wiliperi

    Wiliperi Active Member

    Vs: iq 600rr

    [​IMG]

    [​IMG]

    Piti pistää tuommonen lisätankki että pääsis vähän pitemmälle ku 70km :) 12litraa ois tilavuus, nyt pitäs päässä tällä yhistelmällä 100km!!
     
  9. Dadda

    Dadda Axys 600 R (iqr) Nykarleby Skoterklubb

    Vs: iq 600rr

    Hei wiliperi, haluatko pistä linkki missä löytyy se kanisteri ja kiinnikkeet ? Ja 32L/70 km, se ei kuulu hyvältä ! Full throttle koko aikaa ? ;D Minkä kokoinen suuttimet sulla on ?
     
  10. Knato

    Knato Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Jep tuo on pätevä! Löytyy BRP:n tarvike/lisävaruste kataloogista, oliko se Summitin lisätankki tms. Toimii ja pysyy kyytillä.
     
  11. WSA

    WSA 600 SKS 136" Markoilla ostettu!

    Vs: iq 600rr

    Siis mikä vihta tuosa koneessa sitä pensaa oikein imuroi. Se ei kuitenkaan juuri eroa vanhasta "non HO ves" moottorista?? Säädöt per&eellään?
    Tietysti jos lyhyet välit ja korkea matto, niin sitten ymmärtää. ::)
    "vanhalla" pääsee helposti alle 20/100, jos on joutuisaa paanaa. Puunkierrossa ja kikkailussa alkaa taas maistua.
     
  12. pilkkis600

    pilkkis600 Nettikelkka

    Vs: iq 600rr

    Kyllä mulla ainakin on kulutus ollut ihan ihan normi kaasari vehkeeksi. Tankki vaan on liian pieni. Normi reitti lätkytyksessä on aina mulla ollut kulutus siinä 25-29l eikä kyllä rr:ssä ole ollut eroa. Pitää vaan muistaa että lehdissä on kirjoitettu että kulutus on miinus puolia niin kait sit ajatellaan että se on jotenkin erityisen juoppo. Ärrär on nyt mulla kai jo viides 600 polaris ja en edellleenkään pidä kulutusta isona.
     
  13. Wiliperi

    Wiliperi Active Member

    Vs: iq 600rr

    joo tosiaan summitin kanisteri... vakio suuttimet on vielä paikallaan, vaikka niitäki vois tieten pikkusen pienentää ainaki tyhjäreitä ku meinaa alkaa röpöttään jos käy tyhjäkäyntiä :D mulla ainakaan ei mene tuonne tankkiin ku tasan 30litraa.. syöpihän se bensaa ku on kaks asentoa kaasussa auki/kiinni ;D
     
  14. KJK

    KJK Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    siinä tankissa on se letku ihan perällä(lyhensin meidän omasta ISOSTA tankista) niin se hörppää tyhjää ennenku pensa etes loppuu,paitsi jos ajelee sukset ilmassa ;D
     
  15. Stinky

    Stinky 2016 M8000 Hardcore 162

    Vs: iq 600rr

    Pukin päällä hyytyy, jos on vaan joku 5 litraa tankissa. Ajamalla sen saa melkein kuivaksi.. Oisinko 32 litraa saanu mahtumaan parhaalla tankkauksella.. ::) Ensin laittaa piripintaan ja käy painamassa perän kenttään, niin mahtuu vielä litra pari lisää ku ilmat tulee ulos. ;)
     
  16. Wiliperi

    Wiliperi Active Member

    Vs: iq 600rr

    pittää alakaa sitte hulluna paineleen sitä huoltsikalla ;D
     
  17. VIPER

    VIPER Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Itseasiassa samaa olen itsekin ihmetellyt miten tämä rr syö niin v*tusti bensaa, kun samoilla pytyillä ja kaasareilla oleva iq syö selvästi vähemmän. Ainoa ero ilmanputsari ja pakoputki. Itse arvelen, että kyseiset kelkat tahallaan laitettu "liian" rikkaalle", että ainakin kestää, kun tietää mitä käyttö on.
    Kuitenkin pitää muistaa, että harvoin ne tyhjäkäynnillä tai kaasupohjassa ainakaan laihaan seokseen kilkkaa => pykälän pienemmät(tai kaksi) pääsuutimet ja pienemmät tyhjäkäyntisuuttimet pitäs olla ok?
     
  18. WSA

    WSA 600 SKS 136" Markoilla ostettu!

    Vs: iq 600rr

    Onhan tosa tietysti telaston geometria "jyrkempi", kuin vanhan liiton vehkeissä. Ja maton jos kirii ohjeen mukaan (=liian tiukalle), niin vastustaa vielä lisää.

    Oletteks te lamputtanu sytkäennakoita tosta koneesta??
    Muistelin juttua jenkkifoorumilla, joku vuosi sitten kun tuo HO tuli ajoon. Siellä jotkut yksilöt kulki hyvin, toiset huonosti. Ennakko toleranssin "väärässä" päässä. Tuo kuntoon ja pienemmät suuttimet, niin kulki kuin riivattu 8)
     
  19. SnOOzE

    SnOOzE Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Ite en oikein allekirjota tuota kulutusta että vie enemmän kuin IQ ho. Itsellä oli -07 tavan IQ ja se vei kyllä ihan samallalailla kun rr bensaa. En nyt oikein ymmärrä tätä rr bensankulutus höpötystä. Ootteko ottaneet tarkat mitat mitä menee tankkiin ja mitä kilometrejä pääsee?? Minun mielestä kaikki vehkeet vie ainetta jos vedätetän, tosin onhan polariksen moottorit aina vähän ruokasia ollu mutta ei tämä rr nyt mitenkään sen ruokasempi laite ole...

    Vähän pienemmät pääsuuttimet vain paikalleen niin kestää silti ja laskee pikkasen kulutusta. Kyllähän vakiona aika rikkaallaan tuo laite on. Itse tosin ajanu aina pienemmillä suuttimila eli ei voi ihan verrata vakio vehkeen kulutukseen, mutta ajokin on varmasti kovempaa mitä monilla muilla on.
     
  20. EduX

    EduX 146" 9R

    Vs: iq 600rr

    Niin eiköhän se hirveä tarina tosta kaameasta bensankulutuksesta tuu siitä, että se tankki on tosiaan niin pieni.. Se tuntuu vaan vievän kamalasti menovettä. Sitten voi olla se, että kaikki jotka RR:n ostaa, ajaa myöskin kohtuu kuluttavalla ajotyylillä :D
     

Suosittele tätä sivua