Oletteko poistaneet tarrat?

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä Henkka, 20/12/05.

  1. Jonski

    Jonski Lynx RE 600r -19

    on ne kelkat ihan hienoja vaikka niitä tarroja ei revittäis. jopa hienompia jossain tapauksissa ;) , mutta varotus tarrat saa kyllä lähteä lätkimään.
     
  2. uijui

    uijui Räksä

    [​IMG]

    Tollasen liimasin mp:hen. Herättää hilpeyttä.
     
  3. mzx 550f

    mzx 550f SKI-DOO

    onhan ne varotus tarrat tuosta polvien kohdalta otettu pois.
     
  4. make72

    make72 Well-Known Member

    Minkä takia ne tarrat pitää repiä, mahtaa olla aika junnujen hommaa tuo tarrojen poistaminen? Mun mielestä kelkat on aika alastoman ja tollon näkösiä ilman tarroja.
     
  5. make72

    make72 Well-Known Member

    Pilalla. Ei millään pahalla. :eek:
     
  6. Tsero

    Tsero Active Member

    Noo, pojat on poikia ja tytöt tekee niitä lisää...
     
  7. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Niinno, jotku näyttää paremmalta ilman tarroja, toisissa on tehdas teippailuissa onnistunu. Mutta sinänsä ihan sama mulle. Jokainen tehköö kelkalle mitä ite tykkää. Pari hyvännäköstä esimerkkiä molemmista, lainaan ilman lupaa :) :
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  8. make72

    make72 Well-Known Member

    Tuossa esimerkissä alempi kelkka on paljon siistimpi, en tiiä kenen teippaama mutta hieno silti.Tollon näkönen ilman tarroja.
     
  9. j_komu

    j_komu Guest

    Eikait tuota alempaa kelkkaa ole kukaan muu teipannut kun Skidoon tehdas ;) en sitten tiedä :D
     
  10. Jälli-Eeti

    Jälli-Eeti Lynx Re 600 Etec -12

    munmielestä tuo ylempi on nätimpi. paljoki mutta kaikila o omat mielipitteet :)
     
  11. M.H.

    M.H. 800 indyR

    Eikös tossa just lue että ''Pari hyvännäköistä esimerkkiä MOLEMMISTA'' eli toisesta teipit poistettu ja toisessa teipit paikallaan. ;)
     
  12. j_komu

    j_komu Guest

    totesin vaan tuohon, että kenen teippaama se on ;)
     
  13. jiiipeee10

    jiiipeee10 Guest

    onks fatbar tossa revissä
     
  14. Makezi

    Makezi Well-Known Member

    Eipä oo tullu viel tarroja revittyä, mutta kyl ne täs joku päivä pitäs varmaa repästä poies ;D Tietääkö kukaan mistä vois tilata reviin "erikoiskuomun"?
     
  15. hesseli

    hesseli Well-Known Member

    itse ainakin revin ne pois ennen kun ne repeää pois... :D
     
  16. ramptramp

    ramptramp fyyrförtti revi

    Itteppä en tarroja kelkastani revi, koska ulkonäöllä ei ole minulle niin suurta merkitystä (kunhan kelkka muuten pelaa), muutenkin revit ovat yleensä tyhmemmän näköisiä ilman tarroja kuin tarrojen kanssa, joten mitäpä sitä jälleenmyyntiarvoa turhaan laskemaan.
     
  17. Leader Dog

    Leader Dog ROTAX 440x-06 +R8 -63+R8 -64+912-ULS

    Itse olen poistannut nuo varoitustarrat hitoille heti jo vuodesta 2000 ja hintaan en ole huomannut ko. toimen pitellä olevan mitään vaikutusta. Uusista kelkoista en ole vielä täysin tarratonta yksilöä vielä nähnyt.
     
  18. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Eipä ole ollut eroa onko tarraton vai tarrallinen versio vaihtokamppeessa.

    Eiköhän se kunto ratkaise.
     
  19. ramptramp

    ramptramp fyyrförtti revi

    Ei varmasti, mutta jos on kaksi muuten samankuntoista kelkkaa, mutta toisesta on revitty tarrat ja toisesta ei niin ainakin itse ostan sen jossa tarrat ovat paikoillaan.
     
  20. hesseli

    hesseli Well-Known Member

    melkosta tarratuninkia... :D
     

Suosittele tätä sivua