Vs: Oletteko poistaneet tarrat? Mä ainakin oon lisännyt tarroja. Yleensä vielä teettänyt heijastemateriaalista. Takaa kelkan näkyvyyden myös pimeässä, kun vastaantulijan valot heijastuu tarrasta. 8) Mr Cool
Vs: Oletteko poistaneet tarrat? Eipä oo tapana ollu repiä kaikkia tarroja pois.entisetä revistä vähän siistin enimpiä pois ja tuosta nykysestä ei oo muuta lähteny kun warning hazard tarrat. tuossapa pari photoa. Ennen. Jälkeen.
Vs: Oletteko poistaneet tarrat? Kyllä ne "ylimääräset" tarrat on tullu poistettua.. Mutta nyt on ongelmana kun en löydä mistään noita mehiläis tarroja.. Kertokoon joku viisas mistä niitä sais ??? Pitää varmaan käyä teettämässä jossai tarra liikkeessä :
Vs: Oletteko poistaneet tarrat? Itekkin olen miettinyt noita varoitustarrojen poistoa. Niitä on niin pirusti ja melekeen joka paikassa. Niin, no ei kai se arvoa tms. laske jos reppii ne veke. On ne kyllä silmiinpistävän rumia valakosia lootia koppa ja perä täynnä. Kelkkalehti.com, Scott ja firman- tarrat on tullu liimailtua.
Vs: Oletteko poistaneet tarrat? Pientä modausta ja poisto tapahtui ;D ;D Ritilät sai uuden värin sitten lähti X:än ja ampparin välistä raidat ja punakeltaiset sivu tarrat konepeitosta + hazard tarrat
Vs: Oletteko poistaneet tarrat? en oo poistanu, ku ei koskaan ollutkaa. Lissää oon suunnitellu liimata, mutt ei oo kohta tilaa mihin liimata...
Vs: Oletteko poistaneet tarrat? juu ja jenkkilän ebaystä saa niitä mehiläisiä kans tuolta tilasin iten 38usd pari mxz tekstillä olevat mehiläiset kotia toimitettuna http://stores.ebay.com/Auto-Graphics-Ltd_Snowmobiles_W0QQ_fsubZ2QQ_sidZ39278135QQ_trksidZp4634Q2ec0Q2em322
Vs: Oletteko poistaneet tarrat? Heijastin tarrat on tullu poistettua. muita tarrojan en taida poistaa edes. :-X
Vs: Oletteko poistaneet tarrat? Summitista poistin net "vuoret" jotka ei näyttänyt ollenkaan vuorilta. Ja tietenkin net Ameriikkalaisille ummikoille tehyt varoitustarrat.
Vs: Oletteko poistaneet tarrat? lynxissä ei ole oikeen enää tarroja mitä poistaa.mitähän sitä sitten tekis