Polaris mökille

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Snowbat, 27/12/10.

  1. Snowbat

    Snowbat Member

    Hommasin kaverin kautta tutun mökille Polariksen Fusion 600 viime kaudella pari vuotta käytettynä. Olen aika kokematon vielä kelkkojen kanssa, mutta ko. malli on sopinut hyvin käteen ja kun kavereilla on lähes poikkeuksetta Polaris merkkisiä kelkkoja, niin on helpompi päästä sisään pysymällä tässä merkissä. Tälle kaudelle tuleekin hieman alustaan muutoksia ja stonga vaihdetaan suoraksi.

    Nyt olisi Helsinkiin tarkoitus hommata merellä sijaitsevalle mökille suuntautuviin reissuihin perus sporttikelkka. Olen katsonut vanhempia 2000+ euron vuosituhannen vaihteen XC Edge ja vastaavia malleja, mutta kun en oikein tunne noita sen paremmin, niin osaisko joku suositella jotain mallia, jossa lähtökohtana ei ole maasto-ominaisuudet vaan ajo meren jäällä ja varmatoimisuus. Tietty voisin hommata Touring mallin, mutta kyllä ajatus on välillä hieman sporttailla kun sinne pääsee.

    Netissä kummittelee pari hyvän oloista Yamaha 600SXR mallin peliä ja mietin että kun täällä Helsingissä ollaan niin olisko Yamaha merkin huoltaminen helpompaa kuin muiden koska Jammucentteri on tossa Vantaalla? Eli samalla kysynkin, onko pääkaupunkiseudulla Polariksen huoltoa?
     
  2. jarih

    jarih Well-Known Member

    Vs: Polaris mökille

    Ymmärtääkseni Bike World espoossa huoltaa Polariksen kelkkojakin.. Oman pollen huollan itse mutta kaveri on ainakin käyttänyt siellä.
     
  3. JukkaM

    JukkaM Dragon 008

    Vs: Polaris mökille

    BikeWorld Vantaalla huoltaa Polarikset, se on siinä Yammun vieressä.
     

Suosittele tätä sivua