fusion 600 mittari

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä fusion 600, 6/1/11.

  1. fusion 600

    fusion 600 New Member

    hommasin tuommonen fusion 600 -06!! tuli vähän ongelma tuon mittariston kanssa! Haluaisin muttaa rpm analogiseski nytt on digitalinen, mutta vaikka olen lukenut ohjekirjaa monta kertaa niin ei vaan onnistu! :-[ Tuntuu että mode nappi ei toimi. Sama kuin kokeilin kelloa muttaa niin sain tunnit vilkumaan mutta ei tallenettua. oisko kellään ollu sama ongelma?
     
  2. 600srx

    600srx Guest

    Vs: fusion 600 mittari

    sillai että näkyy kierroksen siinä näytössä ja pidä sitä nappia 5 sekuntia pohjassa ylös päin niin vaihtuu.
     
  3. JukkaM

    JukkaM Dragon 008

    Vs: fusion 600 mittari

    Samalla sitten vaihtuu mittarin taustavalo eriväriseksi.
     
  4. fusion 600

    fusion 600 New Member

    Vs: fusion 600 mittari

    Siinä digimittarissa ylhällä näkyy kokoajan rpm sitä ei saa muttettua, allhalle saa km,trippit ja kello muutettua kyllä! Mutta vaikka siinä ylhällä näkyy rpm ja paina mode nappia niin ei mitään tapahdu! :'(
     
  5. JukkaM

    JukkaM Dragon 008

    Vs: fusion 600 mittari

    Ohjekirjan mukaan kun pitää 3 sekunttia mode-kytkintä pohjassa, niin vaihtuu. Mode on kytkin ylöpäin ja set on alespäin. Itselläni ainakin toimii.
     
  6. julli

    julli rmk

    Vs: fusion 600 mittari

    jos se mode-nappi paskana niin ei paljoa ohjekirjan lukeminen auta...
     
  7. JukkaM

    JukkaM Dragon 008

    Vs: fusion 600 mittari

    Ei auta, ei!
     
  8. fusion 600

    fusion 600 New Member

    Vs: fusion 600 mittari

    Huomasin tänään kun olin ajamassa että kierosluku ei pidä paikkaansa eikä km:it! Tyhjäkäynillä se nättää oikeen 2200, mutta kun vähän antaa lisää kaasua niin se sekoaa. Ja kun ajaa kaasu pohjassa niin kierroslukumittari näyttää 12000rpm ja nopeus mittari menee pojaan 180km/h!
    Ei kai tässä jää mitään muuta vaihtoehtoa kun että miiaristo on hajalla?? onko kellään tietoa paljonko uusi mittaristo maksaa??
     
  9. Streamer

    Streamer -MXZ 600 X-RS-

    Vs: fusion 600 mittari

    Mikähän siinä on kun mulla on sellainen "ominaisuus" eli kun kelkka on tyhjäkäynnillä niin siinä nopeusnäytös seilaa mitä sattuu numeroita eikä se muutenkaa tajua vauhdista mitää... onko siä joku typerä vika vai onkohan se anturi tullu reittinsä päähän...
     
  10. jakkias

    jakkias Polaris RR

    Vs: fusion 600 mittari

    Anturi vaihtoon..tyyppivika
     
  11. 700polle

    700polle Dragon 600 -06

    Vs: fusion 600 mittari

    Onkohan mittaristo sökönä ku pimeni ihan kokonaan? Tyyppivika kenties?
     
  12. keilukka

    keilukka Polle talli

    Vs: fusion 600 mittari

    Itsellä nopeus seilaa ja sitäkautta tripit ei toimi.
    Eli kyseessä olisi anturi vika? Tyyppi sellainen.

    NOPEUSANTURI - onko kellään tarjolla?

    Voiko tuota hall anturia häiritä rasva siellä akselin päässä?
     
  13. Streamer

    Streamer -MXZ 600 X-RS-

    Vs: fusion 600 mittari

    Mä uskon tuohon... ostin kelkan vasta kuun alussa ja ennen ekaa reissua tietenkin "huolsin" eli rasvailin ja katselin että kaikki näyttää jokseenkin oikealta, siinä tohkeissaan rasvaillessani olin laittanut ihan liikaa vaseliiniä tuonne laakerille (oli täyttänyt koko kupin) mikä sitten tietenkin sekoitti anturin...
     
  14. keilukka

    keilukka Polle talli

    Vs: fusion 600 mittari

    Itsellä taisi olla anturi paskana. Uudella anturilla kaikki ok!
     

Suosittele tätä sivua