E-tec leipoi kiinni

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä noviisi, 13/4/09.

  1. Qasimodo

    Qasimodo Ski-Doo MXZ 600 X-RS 2011

    Vs: E-tec leipoi kiinni

    Kysyin kauppiaalta tänään. Olen ostamassa Lynx 600 RE eetekkiä, ja kauppias sanoi, että meidän myymistä ei ole leiponut yhtään. (Urheilu-Koskimies, Lappeenranta). Ne on aina jonku muun myymiä ;D
     
  2. Janme

    Janme Well-Known Member

    Vs: E-tec leipoi kiinni

    -10 tänään, oisko 5200 km. ajettu.
     
  3. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Vs: E-tec leipoi kiinni

    Uskomatonta. Miten Etekki, saako ajaa 95:lla vai vaatiiko 98:n? Tulee mieleen jo että onkohan teillä hieman huonohkoa (vetistä) bensaa tarjolla ko niin kajahtelee koneet?
     
  4. Jysse

    Jysse Guest

    Vs: E-tec leipoi kiinni

    Olisi hyvä jos laittaisitte savun hälvettyä myös syyn leipasuun. Muutenhan tästä topiikista ei oo paljoa hyötyä. Oon kuullu kymppimallista muutaman yleisen syyn, mutta olisi mukava kuulla mitä muuta saattaa tapahtua.
     
  5. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Vs: E-tec leipoi kiinni

    Öh aluksi huomautat hyvän pointin ja lopuksi itte kumoat sen?
    ;D
     
  6. Janme

    Janme Well-Known Member

    Vs: E-tec leipoi kiinni

    Aattelin kyllä samaa...

    Edit: Ilmotan ku tiiän tarkemmin. Ei oo varmaan kaikki kolikot koneessa, ku nesteet tuli kerrasta pihalle. En meinannu kyllä takuuvehkeen eteen hommia tehä sen enempää, ku että kiikutan huoltoon. Toivottavasti saa näille lumille, mutta eiköhän tuosta alakerta menny, niin ei luulis puolimoottorin asennuksessa kovin kauaa menevän.
     
  7. Jysse

    Jysse Guest

    Vs: E-tec leipoi kiinni

    Tietoisesti kirjoitin nuin(hyvä, että otit esille), mutta en viitti alkaa toisten juttuja täällä kertoon, kun ne on vaan kuultua, ei omakohtaisesti koettuja(onneksi) ja osa niistä on niin sanotusti luottamuksella kuultua. Normaali jantteriahan saa täällä puhua jos on aihetta ja varmasti nuo minunkin kuulemat asiat on tapahtuneet myös jollekin tämän foorumin asiakkaista, mutta eivät näemmä kirjoittele asiasta.

    Miksi minä alkaisin toistamaan tässä topiikissa jo esille tulleita asioita ominani kun en oo kokenu niitä?
     
  8. peccis

    peccis Assault 850 144" -20

    Vs: E-tec leipoi kiinni

    mie oon kuullu että laakerin valmistajalta tullut susikappaleita -10 malliin, todenperäisyydestä en mene takuuseen
     
  9. Vilho

    Vilho freeride

    Vs: E-tec leipoi kiinni

    Joo noin se on, yks laakeri hajoaa.
     
  10. JiiKoo

    JiiKoo Kelkkojen SAAB med PPS

    Vs: E-tec leipoi kiinni

    Liekkö jo laakerikki tulee kiinasta :(
     
  11. Jarppa

    Jarppa Ski doo xrs 136"

    Vs: E-tec leipoi kiinni

    mulle myyjä sano että stefat pääsee irti liimauksesta ja sitä kautta särkyy kannattaa tarkistella niitä stefoja. Nyt ovat brp:llä ite liimanneet -11 malliin ja nyt pysyy. -10 oli ollu valmiiksi liimatut stefat... eikä taida moni olla nipussa pysyny :'(
     
  12. unppi

    unppi Yamaha

    Vs: E-tec leipoi kiinni

    samoilla linjoilla tuon stefan hajoamisen kanssa, mitä nyt oon kuullu. tutulla 2009 pari vko sit stefa hajos ja yllättäen leikkas :)
     
  13. peccis

    peccis Assault 850 144" -20

    Vs: E-tec leipoi kiinni

    Hyvä että -11 malliin korjanneet ongelman, voi hieman helpottuneemmin ajella...mutta katotaampa lumien sulattua miten meni ja mitä hajos
     
  14. Jysse

    Jysse Guest

    Vs: E-tec leipoi kiinni

    Nuita stefan aiheuttamia rikkoontumisia on kohta tullu niin paljon, että takuu niiltä osin pitäis jatkua pitempään kuin 2 vuotta. ::) Rikkoontuukohan kaikki kamppeet ennen kuin päästään normi alakerran kesto kilometreille. ???
     
  15. antmar

    antmar BRP

    Vs: E-tec leipoi kiinni

    RE 800 ETEC vm. 2011 pääsi pajalle kun sammutuksen jälkeen ei enää suostunut käynnistymään kuin 1 pytyllä. Mittarissa n. 2.200 km. Diagnoosi: toisen pytyn ruiskusysteemi vioittunut ja sen seurauksena leikannut mäntä kiinni. Korjaustoimenpide: uusi kone ja ruiskusysteemit.

    Vielä on ajokautta jäljellä, mutta uskaltaakohan tai kannattaako kampetta pitää yli takuuajan?
     
  16. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Vs: E-tec leipoi kiinni

    Ei tuohon kukaan voi vastata. Aivan samaa olen itsekin pohtinut, uskaltaisiko tuollaista ostaa käytettynä? skooda itsessään viehättäisi mallina, mutta tuo isolohko arveluttaa. Yleensä minulla on huono onni arpajaisissa, mutta edellisen 800 Rotaxin osalta minun arpa voitti, sain ongelmallisen version... Mutta, toisaalta sitä miettii, josko nyt ei olisi niin huonoa tuuria.
     
  17. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: E-tec leipoi kiinni

    Niinpä. Olisi hauskaa hankkia 800 lyne Savon patikkoon mutta kun kuulostaa siltä jotta että ei oo yhtä luotettava kuin nykyinen. Takuuseen ei ole tarvinnut korjata mitään. Ja kelkkaa on piristetty monellakin tapaa. Noi kampuran oikomiset ja kiinnileikkaamiset ei kiinnosta sit pätkääkään.
     
  18. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Vs: E-tec leipoi kiinni

    Juurikin 800 rave ois makia kampe, ei vain inspaa laittaa 16t kiini paskaan jolla pääsee juuri yhen kauen ja hinta on tippunu bout puoleen ja jälleenmyynti käytettynäki lienee turhan vaikeaa jos ongelmat jatkuu.
     
  19. AJV

    AJV Indy 500 SP EFI -92 & RMK 800 -14

    Vs: E-tec leipoi kiinni

    Millasia ongelmia oli?
     
  20. Hovelinksi

    Hovelinksi Lynx Re

    Vs: E-tec leipoi kiinni

    Varmasti tulee,otappa uuen koyolaisen laatikko käteen ja kato mitä siinä lukee...made in china.Ja nuo kait silti on ihan laatutavaraa.
     

Suosittele tätä sivua