Camoplast matot ja kestävyys

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä JRT, 3/2/09.

  1. kirurgi

    kirurgi Ski-Doo Mxz 600 sdi

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys

    Näin minäkin olen asian käsittänyt.
     
  2. Skippa

    Skippa Lynx rave re 850 -20

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys

    Ja matossa lukee mulla camoplast cross country ? mitä matto mulla sitten on ? ;D
     
  3. JKK

    JKK Polaris IQ 700cfi dragon -07

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys

    Miten noista camolastin matoista sitten saa mallin selvitettyä? Numeroiden perusteella?
     
  4. -JM-

    -JM- Well-Known Member

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys

    Joo. Jos haluaa tietää vaikkapa mikä sen maton kuvio on, niin et sinä sitä saa tietoon siitä "cross country"-tekstistä... Se koodi sen kertoo, esim. oma cross country on 9930c, mikä tarkoittaa tota pätkä mallin Intenseä.
     
  5. ketomoto

    ketomoto piiptek 800 gaypride "146 -15

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys

    mahtaisko kellää olla myytävänä 388 tai 365 mattoa 5,1-6,3 harskulla. jako on 3. ps. vastakarva kannot on kivoja <3
     
  6. JKK

    JKK Polaris IQ 700cfi dragon -07

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys

    Olet aivan oikeassa!
    Sama koodi löytyy minultakin ja intensehän se siellä pyörii ja täytyy sanoa vielä, että hyvin puree lumeen.
     
  7. norseman

    norseman Well-Known Member

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys

    Alla Challenger 9899M (365x41x51), mahtaa olla tuon -05 summitin ihan original matto. Laput pysyny ihmeen hyvin paikollaan, keskirivin kaikista lapuista murtunu palaa pois eli kiveä/kantoa raspittu ja alkaahan nuo laput olla jo aika taipuneet.

    Jotain vastaavaa joutunee siis ensi talveksi tilailemaan, mutta mihin tuolta camoplastin kuvastosta on kadonnu 41 leveät challenger 366 matot 2,52" jaolla, vai pitääkö se vaihtaa 2,86" vetorullat ja yrittää kyhätä tuo 9064M (371x41x59) alle (tuskin mahtuu).

    Onko tuossa kuvastossa kaikki saatavilla olevat C-plastin tuotteet vai saako näitä jostain tiskin alta tai saunan takaa vielä muitakin malleja??

    http://blingfactory-fi-bin.markkina-avain.fi/@Bin/33f924c74e65a1d0f5fce85e243c7db9/1300588510/application/pdf/138819/Camoplast%202011.pdf
     
  8. JRT

    JRT Well-Known Member

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys

    Camoplastin kotisivulta löytyy täys mallisto. Lehtimäeltä saanee kaikkia malleja tilauksesta joten ehkäpä jälleenmyyjiltäkin luulisi saavan. Jos ei saa suomesta niin Tracks USA myy melko saletisti kaikkia Camon malleja ja toimittavat Suomeen.
     
  9. hateju

    hateju Well-Known Member

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys

    [​IMG]

    camoplast cross country (mikälie numero) 136" 44mm lapulla nyt ollu alla sen 3 vko ja ajettu reilu 2000km tosi hyvä matto tuohon kelkkaan ja nousevilla blingfactoryn jatkoilla, uskaltaa suositella 8)
     
  10. 700_Tripled

    700_Tripled Oskebo Poro

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys

    Mulla on leimojen mukaan camoplast cross country, ja kaverin mielestä se näyttää ihan Sokostin matolta.
    Telassa lukee vain camoplast cross country.

    Olipa miellyttävän näköinen kelkka sulla.
     
  11. olsberg

    olsberg Well-Known Member

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys

    Tuossa ylempänä mainittiinkin, että maton malli selviää niiden numeroiden perusteella.

    Kuvion perusteella hatejulla näyttäs olevan Back Country. Ikävä kyllä ei taida olla se kaikkein kestävin, eli ku laput hävinny kannattaa vaihtaa challenger alle. Toki tuo alla oleva mattokin voi nätillä käytöllä kestää, mutta itellä lähti ekat laput irti tuon mallisesta jo alle 300km.
     
  12. hateju

    hateju Well-Known Member

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys

    joo BC: nä olen tuon ostanutkin.. sellanen epäsymmetrinen laputus.. ja ei näy vielä kulumisen tai rispautumisen merkkejä reilun 2000km ajon jälkeen... ja sievästihän mie aina ajan ::) ;D
     
  13. Harri_82

    Harri_82 Well-Known Member

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys

    Eikös näissä bc:ssä tullu parannusta toissa talveksi? Ainaki lehtimäen osastolla kehuvat kelekkamessuilla toissa talvena. Toinen talvi omalla bc:llä (307/38/4,4) eikä mitään vikaa. Kilsoja takana vajaa pari tonnia. Eikä oo säästelty muuten paitsi mitään huippunopeus testejä en oo tehny. Kiviä ja kantojaki vasten on välillä sutattu eikä oo ollu moksiskaan.
     
  14. znood

    znood Guest

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys

    backcountrystä on useeta eri versioo joista toisista lentää laput jo ekakiihdytykses ja toiset kestää enempi ku kelkka....
     
  15. lynssiG-T

    lynssiG-T Lyne, lynssi

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys

    backcoyntrystä.
    Alkupään matoista lähti lappua ku pyöri aikansa, joku saatto kestää..
    Sit nyt viime vuojen alusta muuttivat koostumusta ja on kestäny ainakin paremmin.

    Tolla omalla 365/44 bc:llä on rullailtu yli 2000km ja ei mitään vielä tiedä, ja oon ajanu jokapaikassa mitään sääliä tuntemati.
     
  16. migge

    migge Ski-Doo X-RS

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys

    sama homma itellä,yli 2000km takana ja matto on ku uusi..tosin vaan 345 pitkänä.olen ihan tyytyväinen.
     
  17. olsberg

    olsberg Well-Known Member

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys

    Mulla on ja oli nimenomaan tätä uudempaa tuotantoa, molemman 307 ja valmiiksi viistetyt reunat. Nyt ratkeillu melkein kaikista reunalapuista, tosin eipä ole pahemmin tullut säälittyä...
     
  18. aki86

    aki86 Well-Known Member

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys

    Missä hinnoissa tuommonen back country 307x38x44 pyörii? Oli tuommonen ajatuksena sitte ens talveks..
     
  19. Rammeri

    Rammeri ÄKSY H.O.r.o

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys


    Olikohan siinä 630e.
     
  20. Åkerman

    Åkerman Sledless

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys

    Varmaan 500 paikkeilla jos vähän kauppiasta tinkauttaa
     

Suosittele tätä sivua