kypärä?

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä noppeepentti, 17/11/06.

  1. Laplander

    Laplander Just A Member

    Vs: kypärä?

    Oli melkone viima ko eka kerran testasin mutta paketissa tuli mukana sellaset "suojapalat" nuihin isoihin aukkoihin päälaella niin helpotti huomattavasti
    Tosin pakkasta -3-5 niin eipä osaa oikein sanoa
     
  2. KMV

    KMV ZR 6000 137" SP LTD

    Vs: kypärä?

    Tuli pojalle tilattua tommoinen MTX:n potta. Täytyy kyllä sanoa, että hinta ja laatu kohtasivat.

    http://www.je68.fi/Pages/Product.aspx?pid=MTXM7CT2BKL&pfid=JEMTX MXHE0004&cid=1049
     
  3. Snowman999

    Snowman999 Well-Known Member

    Vs: kypärä?

    Aikas kusetukseltahan tuo alkuperäinen ovh. vaikuttaa, kypärälle ei löydy edes valmistajaa. Oikaise toki jos olen väärässä.
    Edit: aa MTX M7 carbon löytyihän, katos aito hiilikuitu potta :O halpahan se on.
     
  4. KMV

    KMV ZR 6000 137" SP LTD

    Vs: kypärä?

    Johan se tuli ennen joulua. ;D Omasta mielestä ainakin helkutin hieno ja kevyt. Viimeistelyltään ei häpeä omaa Shoeita yhtään. Laseista voi ainakin unohtaa kaikkein isorunkoisimmat mallit.(Tämä oli siis M-kokoa) Tosin foameistahan se on myös kiinni kuinka laajat ne on.
     
  5. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Vs: kypärä?

    Jokohan tämä menisi vaihtoon ::) taidanpa vielä talven ajella...

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  6. beemer78

    beemer78 lynx gls 3500 f.c.

    Vs: kypärä?

    http://www.24mx.fi/varastontyhjennys/p/crossikypara-airoh-dome-squad-oranssi/12053/


    -onko tälläsestä kellään kokemusta?????????? ::)
     
  7. racing91

    racing91 Ski-doo Rs 600

    Vs: kypärä?

    Ostin just samanlaisen kypärän mut vaan erivärisenä. Tosi hyvä ei päästä kylmää sisään ainakaan smithin laseilla ja suht. kevyt kypärä. Istuu päähän hyvin... Ainakin mulla ;D
     
  8. @nse

    @nse Renegade 800R Etec

    Vs: kypärä?

    Itellä toista talvea tuo snogearin sx one. http://www.snogear.fi/pages/fi/mallisto/kypaeraet/sx-one-kypaerae---mattamusta.php
    Ite ollu ainaki tosi tyytyväinen kypärää.
     
  9. Jkh83

    Jkh83 Sole poka tiira!!

    Vs: kypärä?

    Minkäslaisia laseja oot pitäny tossa potassa. Omaan snougeariin ei kyll passannu yhtään noi scotin voltaget, liian pienet voamit niisä laseissa, vinkkaa pirusti..
     
  10. @nse

    @nse Renegade 800R Etec

    Vs: kypärä?

    Scotin Endurot. Ja sit mulla on nokkasuoja mikä tulee kypärään kiinni. Hyvin kyl tarkenee ajella eikä puhalla mistään sisään. :)
     
  11. Jkh83

    Jkh83 Sole poka tiira!!

    Vs: kypärä?

    ok :)
     
  12. Pehri

    Pehri Polaris 700 Dragon SwitchBack -08 (154")

    Vs: kypärä?

    Löytyykö näihin hengitysilmaohjaimia?
     
  13. arctic cat

    arctic cat rave

    Vs: kypärä?

    en tiiä mutta tähän ku laittaa scotin endurot niin on muuten pitävä paketti! ja niissä laseissa pitää olla semmonen pieni nokkapala valmiina. En oo varma onko se kaikissa enduro laseissa.
     
  14. @nse

    @nse Renegade 800R Etec

    Vs: kypärä?

    Mulla ei ainakaan ollu nuissa omissa enduron laseissa sitä nokkasuojaa.
     
  15. Deippa

    Deippa Yamaha Phazer FX -07

    Vs: kypärä?

    Jaa täällähän olikin jo vastaavaa juttua. Saako tuolla nokkapalalla Steltinkin tiiviiksi? Se hieman isompi ei varmaan mahdu?
     
  16. Pehri

    Pehri Polaris 700 Dragon SwitchBack -08 (154")

    Vs: kypärä?

    Hyvät lasit on jo olemassa, mutta pitäis löytää hengitysilmanohjaimella varustettu kypärä. Eli esim. HJC AC-X2E:n olisin FcMoto:sta ostanut mutta on loppu jo niiltä ko kypärä, joten sitä en järkevään hintaan saa (tai en oo ainakaan löytäny) ja tuohon HJC:hen saa laitettua sen hengitysilmanohjaimen joko alkuperäisenä tai tarvikkeena.

    Pelkkä nokkapala laseissa ei taida ajaa samaa asiaa/olla yhtä tehokas?
     
  17. Rexi

    Rexi Rave RE 600 -22

    Vs: kypärä?

    7 vuotta tullu käytettyä HJC:n cl-x4 pottaa jossa käytössä tuo orkkis hengitysilomanohjain, ja ku kypärä alko jo rispaantua ni hain uuden potan,
    yllätys että HJC:n cs-x3 oli valinta :)

    Kyllä mä ainakin tykkään siitä että naama pysyy sulana, toki likelle nollakelillä voi ottaa poiskin sen ohjaimen mut en oo aina muistanu ottaa..


    Hae vaa joku tollane HJC potta ni on kerralla kunnossa tuo naaman lämpöasia ;D
     
  18. Pehri

    Pehri Polaris 700 Dragon SwitchBack -08 (154")

    Vs: kypärä?

    HJC:hen itse kans tykästyny kun tullu lainattua veljen AC-X2E:tä ja tarkoitus oli tilata itselle sama fcmoto:sta mutta oli "out of stock" :(. Ja hengitysilmanohjaimen kanssa tuo HJC olis todella vahva (lue: oikeastaan ainut) vaihtoehto.

    Onkos kenelläkään kokemuksia HJC CL-MX Fang kypärästä? Mistä päin Oulua olette ostaneet hengitysilmanohjaimenne HJC:n kypärään?
     
  19. KMV

    KMV ZR 6000 137" SP LTD

    Vs: kypärä?

    Löytyikös jo passelit lasit pottaan?
     
  20. Loppis

    Loppis Well-Known Member

    Vs: kypärä?

    En tiedä kuuluuko tähän ketjuun, siirretään jos tarpeen.

    Mulla on Airoh Stelt Easy kypärä ja Scott Hustle SX lasit ja jotenkin en saa tota ns toimimaan hyvin. Ajelin tuossa juuri pellolla ja kun vauhtia hiukan enemmän, ni vesi vaan valuu silmistä kun viima pääsee jotenkin 'läpi'. Onko istuvuus huono vai mikä ihme? Lumisateella huomasin myös, että välillä tuntuu kuin satais suoraan simiin. Ihan kuin ei olis laseissa linssiä ollenkaan. Onko vääränmallinen pää vai enkö vaan osaa ::)
     

Suosittele tätä sivua