Kypäräkamera

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä miikka80, 5/1/06.

  1. joutzi

    joutzi Well-Known Member

    Vs: Kypäräkamera

    Jos ei ois rahasta kiinni niin hero3 blackin, silverilläkin pärjää varmasti
     
  2. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Vs: Kypäräkamera

    Gopro Hero HD2. Loistava kuvanlaatu ja niitä saa nyt naurettavilla hinnoilla.
     
  3. VerQ

    VerQ Polaris Pro X 600 -02 Skidoo mxz xrs 600 sdi -07

    Vs: Kypäräkamera

    http://www.digitarvike.fi/product_details.php?p=3799

    onko tuossa tarpeeksi kiinnikkeitä kelkkailuun??

    Paljonko hero 2 videoresoluutio oikeen on? eikait se tämävoi olla joka lukee netissä: Kamera ottaa mm. 120fps WVGA (848×480) videota.
     
  4. redlane

    redlane Ski-doo MXZ 600 XRS -07

    Vs: Kypäräkamera

    Gopro Hd Hero 2 resot on 1080p 30fps ja 720p 60/30fps, sekä lisänä tuo 120fps heikommalla laadulla. Ite oon tykänny kuvailla 720p 60fps jolloin hidastukset ovat sulavampia.
    Tuossa linkkaamassasi megapackissa on kiinnikkeet aivan joka lähtöön kyllä, ite oon pärrähommissa pärjännyt ihan motorsport editionillakin.
    Kiinnikkeitä voi sitten ostella myös jälkeenpäinkin tai rakennella itse. Ebaysta saa halpoja vara-akkuja ja verkkolaturinkin.
     
  5. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: Kypäräkamera

    Mut eikös GoPro 2 kuvakulma ole 170 astetta ton silver editionin 150 sijasta. (?)
     
  6. Poikanen

    Poikanen BoonDocker DS4100 850 E-TEC -18

    Vs: Re: Vs: Kypäräkamera

    Voipi hyvinki olla. Itte en ole speksejä ihan niin tarkoin katellu. Jäi pikavilasulla vain se kuva että wifi ja koko isoimmat erot. Pittääpä tarkistaa.
     
  7. VerQ

    VerQ Polaris Pro X 600 -02 Skidoo mxz xrs 600 sdi -07

    Vs: Kypäräkamera

    Onko se uo gopro hd hero 2 sitten paras kuvanlaatu yms ton hintaluokan kameroista?
     
  8. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: Kypäräkamera

    On, nyt niitä saa halvalla ku tuli kolmoset.

    Joo tarkistin tuon yhen asian. GoPro hero 2 kuvaa 170 kuvalla ku uus silver edition "vain" 150 asteen kuvalla. :) Eli GoPro hero 2:lla kuvassa näkyy enempi asioita ja laajemmin;)
     
  9. clown

    clown Well-Known Member

    Vs: Kypäräkamera

    Tarkistit mistä? Linkkiä kehiin...
    Jännä et gopron omissa spekseissä hero 3 silverin kuten blackinkin FOV on ultra wide (170), medium (127) tai narrow (90) eli samat kuin hero2:ssa.
     
  10. VerQ

    VerQ Polaris Pro X 600 -02 Skidoo mxz xrs 600 sdi -07

    Vs: Kypäräkamera

    Nonniin tuli black:stäkin motorsport editioni

    http://www.digitarvike.fi/product_details.php?p=4619
     
  11. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: Kypäräkamera

    Kyparakamerat.fi sivuilla sitten specseissä väärää tietoa.. Silver editionissa lukee et 150 asteen laajakuvalinssi. GoPro 2:en kohdalla et 170 asteen.

    Mietinki, et miksi sitä ois menty muuttaan.
     
  12. marko8

    marko8 Ski-doo Mxz RS 2021, Ski-doo MXZ 600 Iron dog -19

    Vs: Kypäräkamera

    http://www.scandinavianphoto.fi/tuoteryhma/12884277/urheilu-seikkailukamerat

    Tuolta halvalla ainakin gopro 2:sta... ;D
     
  13. Petsku

    Petsku Summit

  14. Pazzi.

    Pazzi. Ex. BB Vector Mod. 144" MCX

  15. VerQ

    VerQ Polaris Pro X 600 -02 Skidoo mxz xrs 600 sdi -07

    Vs: Kypäräkamera

    Aattelin kerrankin tilata uusinta uutta ja tilasin ton gopro hd hero 3 black motorsport editionin:D
     
  16. Pehri

    Pehri Polaris 700 Dragon SwitchBack -08 (154")

    Vs: Kypäräkamera

    Kyllä melkein itelläki pitäis tilata tuo uus black edition. Tulis kyllä käyttöön niin kelkkailussa, sukeltamisessa, metsästyksessä ja kaiken muun turhan kuvaamisessa. Onko tietoa mistä tuota sais tyyliin "mulle nyt heti" ?
     
  17. wolle

    wolle Speedot '15

    Vs: Kypäräkamera

    Et mistään. Suomeen tulee ensimmäinen pienehkö erä tuossa reilun viikon päästä, ennakkotilaa se jostain nettikaupan kautta niin saatat saada parissa viikossa käyttöön.
     
  18. clown

    clown Well-Known Member

    Vs: Kypäräkamera

    Jenkeistä saa hyvinkin nopeasti, mutta saa lyödä aika hurjan nipun taaloja tiskiin.

    Suomen maahantuoja väitti viikko sitten, että tänne kamerat tulee saataville 22.11., mutta saas nähdä ::)
     
  19. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Vs: Kypäräkamera

    Koitappa tilailla litium akkusta kamptetta suomeen...
     
  20. TA

    TA Well-Known Member

    Vs: Kypäräkamera

    Sisältyisikö tähän mahdollisesti jokin ongelma? Itse olen ainakin tilannut useita kertoja erilaisia litium -akkuja eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia.
     

Suosittele tätä sivua