Polaris 2014

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Thuuumas, 28/1/13.

  1. länkkäri

    länkkäri Well-Known Member

    Vs: Polaris 2014

    Mihinkä hintaa porukat on saanu polaris switchback 800 pro r es le? Aattelin vaihtaa brp tekeleen moottorikelkkaan :D
    Maanantaina kyselee tarjouksia
     
  2. Kaimann

    Kaimann Akuutti kelekkakuume ja krooninen rahapula

    Vs: Polaris 2014

    Jokohan kaikki ens kauden polarikset on myyty? nyt oon kahteen paikkaan tarjouksia kysellyt mutta ei yhen ainutta vastausta ole tullut. 800 assault ja 600 indy voyager olleet tiedutelun alla. :mad:
     
  3. Exoxxer

    Exoxxer Lynx rave 600sdi 155"

    Vs: Polaris 2014

    Jaa miten ku ite oon kysyny kolmesta paikasta tarjousta niin aivan pariin tuntii on tullu vastaus ???
    (jopa viikonloppuna) Sähköpostilla kyselly.
     
  4. ea

    ea Well-Known Member

    Vs: Polaris 2014

    Paikallisesta pajasta odottanut tarjousta 2014 mallista jo viikosta 12 lähtien.
    Muutaman kerran olen jo perään kyselly...

    Muualta, 3 paikasta, olen saanut 1-2 vrk:ssa tietoa ja aina myös hinnat
    melko pian.
     
  5. RS Harrastelija

    RS Harrastelija Keulii se, ihan varmana keulii, usko pois...

    Vs: Polaris 2014

    Eipä kannata perään kysellä jos joku ei ole halukas tekemään tarjousta, ostaa muualta ja sanoo sitten mikäli tulee tarjous että olis kannattanu tarjota aikanaan ;)
     
  6. Juusokki

    Juusokki Indy 600 129'

    Vs: Polaris 2014

    Kyllä täytyy sanoa, että hankalaa oli Polariksen ostaminen...tarjouksia ei meinannut saada tosiaan millään, vaikka useampaan kertaan soitteli liikkeisiin. Näin autokauppiaana oli kyllä suuri hämmästys, kuinka "aktiivisesti" näihin tarjouspyyntöihin vastattiin...

    No, annettakoon tunnustus Kuopion kauppiaalle, joka hommasi minulle koeajomahdollisuuden ja teki vielä sellaisen tarjouksen, että Lynx vaihtui 600 Indyyn.
     
  7. k-kettu

    k-kettu Xrs egotykki

    Vs: Polaris 2014

    Voimpa suositella, että soittakaa Kaulamon Pentille Konnuslahteen, sieltä tulee kyllä tarjoukset ajallaan. Kelkankin ja osat sieltä oon ostanu eikä moitteen sijaa!! 8)
     
  8. Goose

    Goose Indy 600 SP LE ES -14

    Vs: Polaris 2014

    Pätsille viestiä/soittoa. Pääset kaupoille :)
    Vaikka onhan sinnekin matkaa....
     
  9. T.F.K

    T.F.K Yamaha X-TX SE

    Vs: Polaris 2014

    Kaimann, ei se ole ottaa ko vasaramiehelle Kittilään puhelu, kun pääset kuuluvuusalueelle, niin alkaa löytymään sullekkin kelkkaa alle. Ja jos vielä suora osto kysymyksessä, niin vielä parempi.
     
  10. Juusokki

    Juusokki Indy 600 129'

    Vs: Polaris 2014

    Kaks soittoa ja pari sähköpostia, ei tarjousta. Hankalata. Oisin Kuusamosta mielellään ostanu, mutta ku ei.
     
  11. Goose

    Goose Indy 600 SP LE ES -14

    Vs: Polaris 2014

    Eksoottista, mulla hoitu koko homma asiallisesti....
     
  12. Waltsu83

    Waltsu83 Well-Known Member

    Vs: Polaris 2014

    Ei siellä pohjoisessa vissiin ymmärretä kaupan teon päälle. Täällä etelessä on hommat hoitunut varsin mallikkaasti.
     
  13. Murre

    Murre Hardcore+6900+SnoSport125

    Vs: Polaris 2014

    Kyllä Pätsi antoi tarjouksen ihan 5 minuutissa paikanpäällä käydessä ja oli kyllä kilpailukykyinen...
     
  14. TWR

    TWR AC ZR 8000 137" Ltd -16 (black)

    Vs: Polaris 2014

    Jos ite olisin vaihtamassa kysyisin Raahen Motocafe:sta. Viime kerralla ero paikallisen polaris kauppialla ja raahen vaihtotarjouksesta oli 3000€ raahen hyväksi. Silloin ei tullut merkin vaihtoa mutta aloittaisin soittokierroksen raahelta.
     
  15. Goose

    Goose Indy 600 SP LE ES -14

    Vs: Polaris 2014

    Prkl....tolla kaavalla ois saanu reippahasti enemmän ku vaihtopulkan SVH hinta uutena...
    ;)
     
  16. Dubster

    Dubster Sb Assault -12

    Vs: Polaris 2014

    Homma on toiminut hyvin mitä siellä olen asionu ja luvatussa ajassa.
     
  17. cue

    cue Polaris 600 RMK 144 -13, Ski-Doo Nordik 540 -94

    Vs: Polaris 2014

    Tehny mitä lupaa, asiallinen liike. Yhden käytetyn kun sieltä ostin ja osottautu olevan paskana niin hoitivat homman hienosti, korjasivat vehkeen virhevastuun piikkiin ihan oma-alotteisesti vaikka ei tullut heille ihan halvaksi (kytkin vaihto, tps vaihto, vaijerit ja tiivistettä jne).

    Loppupelistä vaihoin saman laitteen siellä uuteen polleen ja sinnehän ny menee kaikki huollot ja muutkin, varmasti ovat pitkälti plussan puolella näistä munkin kanssa tehdyistä kaupoista vaikka yks nahoille menikin. Muillekin liikkeille vinkkinä, kannattaa hoitaa hommat hyvin niin asiakkaat pysyy :)
     
  18. EduX

    EduX 146" 9R

    Vs: Polaris 2014

    Ei oo moittimista ollu toiminnassa. Aina ovat kelkan myyneet kun on sellaista ollut vailla, ja takuu yms. hommat sujunu nopeasti ja saanut miltei aina kelkan seuraavalle viikonlopulle ajoon :)
     
  19. syvasa

    syvasa Lynx enduro 500,Lynx rave re 600 egotykki

    Vs: Polaris 2014

    Täytyy kyllä moittia s-joen polaris kauppiasta oli puhesta indystä ja että hän tekee tarjouksen ja lupasi soitella tarkemmin kun ennakko malleista kuulee..puhe oli silloin ensi viikosta ja soitin sitten sinne ja hän kertoi että joku toinen kauppa on kesken ja soittaa sen jälkee mutta ei oo kuulunut viälä.Koitin kysyä Pätsiltäkin mutta sekin lupas soitella muttei oo soittanu... Lynx vei voiton mutta sitäkää ei toki ostettu s-joelta sattuneesta syystä...
     
  20. Yamppa

    Yamppa Assault 800 &1050

    Vs: Polaris 2014

    Myös minulla Keljon konehuollosta hyvät kokemukset. Hankintahinta oli kohdallaan ja ne vähät takuuhommat mitä on ollu niin on pelannut. Ei valittamista.
     

Suosittele tätä sivua