Yleistä porinaa Arctic Cateista

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä oudie, 4/9/06.

  1. MVa~1

    MVa~1 Well-Known Member

    Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista

    Oletko Lassiv kokeillu pitää kelkkaa kyljellään tms. jos vaikka mahdoliset ilmakuplat siirtyis tuonne ilmausruuvin puoleiseen sylinteriin. Joko pidät kelkkaa pitempään kyljellään tai sitten kokeilet ilmata sitä kyljellään tai edes kallistettuna.

    Paitsi että, olikos tämä kelkka kans niitä malleja, joita ei mieleellään kovin kauan saa pitää oikealla kyljellä öljysäiliön suunnittelukukkasen vuoksi, ku pääsee ilmaa öljyjärjestelmään..
     
  2. wacapaga

    wacapaga arctic cat sno pro 600/700 arctic cat f800

    Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista

    ok eli pari kysymystä koskien f5 cattia. eli ois tarkotus laittaa vähän ehdompaan kuntoon, kestääkö vakio astinlaudat pientä leikkelyä eli paloja pois niin pääsee lumi huilaamaan. ja kestääkö äänenvaimenninta mennä muokkaamaan parempien sävelten vuoksi, että vaikuttaako pakopaineisiin tai menettääkö muuten tehoa?kiitos etukäteen
     
  3. arctic cat

    arctic cat rave

    Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista

    no kaveri ainaki teki mölypöntön ja hyvin pelaa. foorumiltaki löytyy nykerö nimellä. taitaa nuissa cateissa ottaa enemmän paisarista vastapainetta? catti ammattilaiset kertokoon minä en kerro mittään faktaa tosta paisarin vastapaineesta ;D
     
  4. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista

    Mulla oli joskus vitosessa tein-itse-ja-säästin rosteripönttö, äänet oli tolkuttomat, mutta tuskin se tehoa ainakaan lisää toi. Ei ehkä hirveästi vienytkään.

    Myöhemmin tuli tutkailtua ameriikanfoorumeilta tietoa liittyen lievästi viritettyyn seiskaan, (himpun muutettu aukotus, puristusten pieni nosto, y-haara ja putki). Siinä oli tee-se-itse mölypönttö perässä. Jokin isompi kelkkalehti usa:ssa oli mittaillu putkien ja änkkäreiden kanssa tehonlisäyksiä seiskan koneessa ja tulos oli sikäli mielenkiintoinen, että kovin tulos tuli erään valmistajan viriputkella, toisen Y-haaralla ja catin vakioänkkärillä. ero putkivalmistajan mölypönttöön oli vajaa 2hv.

    Ero mekkalassa lienee aika paljon enemmän..
     
  5. Vanahanaama

    Vanahanaama 04Evo600&Lynx rave 150&Evinrude

    Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista

    Mulla on välillä ollut omassa 800 catissa mölypönttö paikallaan, ite väsätty. Alku kartio on vastaava kun vakio pöntössä. Ainakaan pers dynossa on ole huomannut tehon muuttumista mihinkään suuntaan. Tuo oma väsäys painaa joku 2.5kg ja se vakio 9.5kg.


    Edit. Mulla rupes firecatista halkeemaan jalkakotelot sieltä sisäreunoista ilman lautojen leikkelyäkin. Painoo on tosin ajotamineet päällä markka ja patikkoo tuli paukutettua, voi niitä toisentyyppinen käyttäjä ehkä vähän leikelläkkin...
     
  6. Vkrkinen

    Vkrkinen AC 800

    Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista

    Mulla kans ollu F seiskassa pönikkä kiinni jonku 1500km ei siitä laiskempi mielestäni tullu.. Vaikee verrata vaan ku ääni tua aina nopeutta.. mut mielestäni se catin tukkosuus hiljaa ajellessa hävis vähän tolla pönikällä.. rreipas myi sen ja näytti olevan vieläkin niitä myynnissä..
     
  7. wacapaga

    wacapaga arctic cat sno pro 600/700 arctic cat f800

    Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista

    kiitos vastauksista. olen kysellyt rreippaalta tuota putkea mutta ei ihan anna oma budjetti periksi :( ja vielä pientä lisäystä eli tuossahan on "astinlautojen vahvikkeet" en nyt tiedä vaikuttaako paljoa mutta kai kestää vähän ottaa paloja pois?
     
  8. SnoF5

    SnoF5 AC4000RR, Lynx 250, Lynx 150

    Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista

    Onhan siellä ne " vahvikkeet" mutta ratkeaa se tunneli niidenkin kanssa, itse en ainakaan tekisi yhtään reikää lisää.
    Mullehan yksi nimetön paja teki tuollaisen bmp kö putki modi se oli niin en ainakaan kauheaa eroa älynnyt alkuperäiseen, vakio pöntötö oli paikallaan.

    Sehän meni jotakuinkin että pala pois ja pikku pätkä lisäää,eri kohtaan.
     
  9. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista

    Putkimodi ei selvästikkään auta vitosessa, isommissa eron kuuleman mukaan huomaa ja sikäli kannattaa.
     
  10. repe2

    repe2 Member

    Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista

    Moi! Missäköhän muualla mahtaa olla vikaa kun liukurullat meni aivan lyttyyn, vaihdoin ne ja nyt liikkeellelähtiessä kuuluu aikamoinen vinkuna mitä nyt oon tossa pihassa viihtiny koittaa. Joutuuko alkaa kytkintä availeen? Tai mikä yleensä menee muu samalla kun liukurullat menee? Vissiin käynyt vari aika kuumana kun hinasin kaverin leiponutta kelkkaa keväällä kotiin.
     
  11. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista

    Remmi liian kiriällä?
     
  12. Kaimann

    Kaimann Akuutti kelekkakuume ja krooninen rahapula

    Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista

    Mitäs hilpettä 1100T:hen tarvii että koneesta saa 220-240hv ulos? Riittääkö ecun kylkeen joku lisäohjelmaohjainboksisysteemijuttu?
     
  13. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista

    Muistaakseni boksi käy uudelleen ohjelmoitavana eli ei tarvi lisäboksia, toki tuon jälkeen voimalinja uusiksi eikä hengittävämpi "äänenvaimennin" ainakaan haittaa tee.
     
  14. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista

    Eikö niistä ruukata catalysaattori ottaa pois? :O
     
  15. Kaimann

    Kaimann Akuutti kelekkakuume ja krooninen rahapula

    Vs: Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista

    viilalla hampaat pois ettei jyrsi remmejä?

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
     
  16. repe2

    repe2 Member

    Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista

    Liikkellelähdön jälkeen oli remmi kyllä aika alhaalla, ei lautasten reunojen tasolla siis, perä ilmassa kun kierrätin niin toimi niinku kuuluukin ja remmi oli lautasten reunalla pikkukiekoilla jne. Mutta liikkellelähdön jälkeen oli ainakin tippunut paljon alemmaksi, eikös sen kuulu lähtiessä olla lautasten yläreunojen tasalla vai? Mites tuota säädetään?
     
  17. Kordari

    Kordari Well-Known Member

    Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista

    Mcxpresillä oli jotain settiä. Slipari, boksi ja jotain letkuhommia, niin 230
     
  18. repe2

    repe2 Member

    Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista

    Mikä muu oikeen on mennyt kun meni keväällä liukurullat kakkosvarista, vaihdoin nyt ne ja kytkin tai kakkosvari ääntää tosi ikävästi liikkeellelähtiessä ja enemmän kaasuttaessa, välillä tosin ei ollenkaan ajossa mutta terävämmin kaasuttaessa aina. Ääni tulee vaan kun lähtee nopeasti liikkeelle, hitaasti lähtiessä ei juurikaan. Kiitän jo etukäteen jos joku osaa arvata, kytkintäkö joutuu ruveta avaamaan vai onko kakkosvarissa jotain mistä voisi johtua?
     
  19. Wesqu

    Wesqu AC sno pro/F7

    Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista

    Mistä saa ostanee kytkimen ja variaattorin huolto hilppeet kaikista edullisemmin?
    Vm 04 F7 malliin sopivat
     
  20. JL76

    JL76 Active Member

    Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista

    duellin uuteen tekniikka luetteloon on tullut jotain osia.
    ja näkyy olevan catin staattoreitakin
     

Suosittele tätä sivua