377 osat

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä arskaw, 9/1/10.

  1. arskaw

    arskaw Well-Known Member

    Eli tällainen kysymys, onko tuossa koneessa riippuen mallista Touring, Grand Touring,Touring E, Le jne.mitään eroja vuosien ja kelkkamallien muuttuessa.Oletin ettei mutta Kelkkahemmojen luetteloa kun katselee esim mäntien kohdalla, toisiin saa kimpexejä toisiin vain visecoja toisiin molempia.
    Kertokaa viisaammat.
     
  2. arskaw

    arskaw Well-Known Member

    Vs: 377 osat

    Eli nosto koska olen vanhana epävarma, ennen kaikki 377 osat sopivat keskenään, Bomban luettelon mukaan toimivat, voinko luottaa vai.......
    Elikkä olen vaihtamassa mäntiä 377 koneeseen, ovat vain juurikin 2001 malliin lopussa tuolta, voinko silti käyttää esim. Legendin tms. mäntiä.
    Luotan mielelläni bomban luetteloon jonka mukaan toimisivat mutta..
     
  3. teikka

    teikka Takametsissä mennään

    Vs: 377 osat

    Eiköhän noissa 377:ssa ole kaikissa samat männät.
     
  4. arskaw

    arskaw Well-Known Member

    Vs: 377 osat

    No näin olen itsekkin ajatellut, hämmästyin vain tuon kelkkahemmojen luetteloa.Olen noitten ikimyllyjen kans touhunnu -60 luvun lppupuolelta ja vieläkin sormiani sotken joskus noitten kans, ihmetytti vain ettei 2001 osat eivät samoja olleet?Ehkä nuoriso mokaa, ???
     
  5. ZetaÄrrä

    ZetaÄrrä Well-Known Member

    Vs: 377 osat

    on siellä eroja MUKA esim 600 MXZ:n ja 600 Grand touringin kurkuissa. samat vehkeet kuitenki..

    Kyllä nuo käy kaikki ristiin,jossian putkissa voi olla eroja. mutta koneen osat käy..
     

Suosittele tätä sivua