700srx maton suurin harjakorkeus

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä yamahahihhuli, 2/1/08.

  1. yamahahihhuli

    yamahahihhuli ski-doo mxzx800r-13

    jepjep.mikähän se olis jammun 700srx:n-98.n matolle se suurin tai paras koko? ??? vakio pituus ,lyhyt jousto alusta.camoplastiltahan noita kyl löytyy,mut vaihtoehtoja ja kokemuksia kaivataan,myös piikkien käytöstä ??? ???
     
  2. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member

    En tiiä, miten tuuhee harjanen sinne mahtuu, mut mulla oli 600 räksässä 32mm ja se tuntu oikein soppelilta siihen.
    Pito oli hyvä kiihytyksissä, kurveissa taas ei ollu liikaa pitoa ja jarruttaessa oli hyvä. Siis ihan normaalissa patikko risteilyssä.
    Epäilisin, että on aika optimaalinen harjan koko tollaseen kelkkaan, ku ei tollasella mitää umpisajo voi harjottaa..
     
  3. Tike

    Tike Doo 600 SDI

    Camoplastin Predatori on varmasti todella vahva vaihtoehto tun kelkan alle, harjana 32mm. Jos haluaa hieman enemmän sulkeisia niin 38mm harjan sai mahtumaan ainakin Sx R:n alle, eiköhän joku varmista vielä sopivuuden tuohon vanhempaan srx:ään.
     
  4. JanneR

    JanneR Well-Known Member

    Itellä pyöri vakiomaton lisäksi 28 ja 32 harjaset. Tästä on muistaakseni puhuttu jossain muussakin topikissa mut minusta se 32 on oikea valinta. Ajo pysyy miellyttävänä eikä mene liian kantikkaaksi, huiput ei juurikan tipu, lähtö paranee,ja mikä tärkeintä, jarrutusmatka lyhenee merkittävästi orkkis matoon verrattuna.

    Itellä oli ainaki ongelmana että vauhtia siillä kyllä sai mutta ku mutka tuli niin jarrutukset meinas luistaa pitkiksi. Ja sitte sellasta "sormi" kuviolla olevaa tappimattoa en suosittele kokeiltavaksi vaikka ilman sais.

    Siis minä suosittelen 32 predatoria.
     
  5. kelkka700

    kelkka700 Guest

    mulla on jammussa 38mm harjalla oleva challengerin matto ja meni hyvin paikoilleen....
     

Suosittele tätä sivua