800 REV -06

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä omkoy, 26/3/07.

  1. omkoy

    omkoy Member

    Ostin käytetyn 800 mutta ku olen aikamies pituus yli 190 niin pitäisi kelkkaa vähän muutella mm saada pitempi penkki ja ehkä 5cm korkeampi, niin että hyviä vinkkejä odottelen.
     
  2. SKMXZ

    SKMXZ No sled now...

    Kaveri korotti vanhemmasta penkkiä ja laittoi sarviin korotuspalikan niin tuli parempi ajomukavuus. Ota penkki irti ja käytä autoverhoilijalla niin laittaa sinne tavaraa lisää ja ompelee uuden päällisen. Sitten vaan sovittelet sitä pituus suunnassa, missä se sulle tuntuu paremmalta.
     
  3. kelkka700

    kelkka700 Guest

    penkkiä siinä ei kyllä tarvi korottaa itse olen 190cm ja ei parempaa kelkkaa ole ajaa ehkä pitempi raiseri stongaan mutta ei muuta. 8)
     
  4. maroach

    maroach RMK800 '14

    Nämä on kyllä aina yhtä hyviä neuvoja! :-\ Omkoyltäkin säästyy rahat kun penkki onkin hyvä jo nyt eikä liian matala/lyhyt vaikka se siltä ehkä tuntuukin...

    Eiköhän asia ole kuitenkin silleen, että jos kysyjän mielestä penkissä ei olisi parannettavaa niin tuskin olisi koko asiasta edes kysynyt. Ei muuta kuin penkki verhoojalle ja lisää täytettä, tai jos on näppärä käsistään niin tekee itse. Täällä foorumillakin on ollut aika monta penkkiprojektia joista voi katella mallia. Ja tietenkin isompaa korotusta tankoon. Ja eikös noista siviilireveistäkin saa siirrettyä ohjausakselin etuasentoon pienellä näpräyksellä?
     

Suosittele tätä sivua