-98 454 Racing=>643 Racing

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä gm, 17/2/09.

  1. gm

    gm Well-Known Member

    Moro,eli otsikon mukaseen jumppaan tarttis jelppausta sähköjen kanssa,siis -91 643 pata pitäis kytkee -98 Racingin hylsyyn! Sehän nyt on tietty et muinaiskelkin töpselit ei käy suoraan vielä muinaisempaan pannuun mut kun olis edes karvoissa jotain samoja värejä  :mad: Näissä projekteissa oli yks vastaava tapaus mut ilmeisesti ko. kaverille sähköt perussettiä kun ei tarinassa niihin kummemmin paneuduttu(varmaan kaikille muillekin paitsi mulle  :-[) Kuukkelia ja sööttssiä hakattu jo päiviä mut ei löydy tietoo...tai sit ei osaa??! No,kait se pähkäilemällä viimein selviäis mut laiskuuttani kyselen hölmöjä kun tän kuitenkin joku tehny/tietää  :D Kiitos ja anteeks!!
     
  2. JTM

    JTM Well-Known Member

    Varmaan tuon mun rojektin luitkin?
    Eli itte tein niin, että suosiolla kaikki sähköt siittä 643:sta. 454:n jengamittari ei sitten toimi.
    Koitan kattella arkistoja, olisko mulla vielä jotain sähkökuvia tallessa. Jos löydän niin paan vaikka YV:nä.
     
  3. gm

    gm Well-Known Member

    Ööö,ymmärsinkö oikein et Makin kaikki sähköt Lynskiin? No sillein ei tietty tarviis ihmetellä mut kun houkuttelis vaan tökkiä liittimet kiinni.Tietäis vaan mikä Lyneetin johtosarjan väri vastaa 643:n vastaavia=Lynx liittimet 643:n johtoihin!    Mut tänks vastauksesta,kaikki jeesi kelpaa!!
     
  4. LöPö

    LöPö Well-Known Member

    Neljälle johdolle joudut keksiin kaverin  :)

    643 moottorin johdot:
    Keltainen ja keltainen mustalla raidalla on virtajohtoja -> kytketään kelkan moottorille tuleviin keltaisiin johtoihin,toinen mahdollisesti keltainen mustalla raidalla
    Ruskea on maa, menee moottorin kylkeen ->  kytketään moottorille tulevaan maajohtoon joka yleensä ruskea
    Musta keltaisella raidalla on moottorin sammutus -> kytketään musta keltaisella raidalla johtoon, tämä johto liitetty 454 sytytyspoxin musta/valkoinen johtoon.
    Loput moottorin johdot kytket 643:n sytytyspoxiin ja puolaan.

    Tämä kytkentä on tuosta mun omasta kelkasta ja en ota vastuuta jos joku sitten sattuu kärvähtään ;) mulla se ainakin pelaa  ;D

    Jos sulla on 643:n poxi ja puola niin käytä niitä suosiolla. muuten voi mennä vaikeaksi jopa mahdottomaksi koska kummassakin moottorissa on ihan erinlaiset sytytys osat.
     
  5. gm

    gm Well-Known Member

    Tänkjuuverimeni,kokeillaan näillä!! Perästä kuuluu,sano torvensoittaja ;D
     
  6. gm

    gm Well-Known Member

    No niin,sähköt rupee oleen toivon mukaan reilassa(kiitosta vaan),joten jatketaan hölmöillä kyssäreillä itsensä munaamista  :p Riittääkö 454 Lynxin yksi ja ainoa penssiinipumppu toimittamaan riittävästi muonaa 643:n 2x40 mm karburaattoreille  ???.      Nimim. Ruuvasinko skiituun tuplapumput turhaan irti....?
     
  7. gm

    gm Well-Known Member

    Oolsprait,tääkin häksätin jo liikkuu,kaikki pelas heti ykkösellä paitsi sukset,ei meinaa pysyä radassa kiinni :D :D :D
     
  8. Zunnit

    Zunnit Tuntra

    Videota toiminnasta ja kuvia kamppeesta 8)
     
  9. gm

    gm Well-Known Member

    No jååå,tää bittiavaruudessa seikkailu ei oo oikein mun juttu,täytyy hätistellä velipoikaa kuvista,sen se on kelkkikin! Itteltä sujuu toi tekninen toteutus paremmin,ainakin omasta ja äitin mielestä ;D ;D ;D
     

Suosittele tätä sivua