AC ProViper

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä frosty, 27/9/06.

  1. frosty

    frosty Well-Known Member

    Vs: AC ProViper

    Ai mod -kuomu, ilman valoja?
    Myy mulle se ja anna vaimokkeen suunnitella värityksiä normikuomuun.

    Mä en itseasiassa ole varma auttaako se tuohon kuomun tekoon, mutta modikelkan kuomussa olis jo valmiina paremmin tilaa ja siten vähemmän leikeltävää ja liimailtavaa tuohon kolmen putken päälle. Normikuomu kun ei sovi tuohon leikkelemättä mitenkään.
     
  2. TeHo

    TeHo #13 2015 ZR 6000 R

    Vs: AC ProViper

    Niin taisit olla hakemassa open-modin kuomua? Noista mun kuomuista ei taida olla siiihen apua, toinen on poron vakio kuomu ja toinen on firecatin kuomusta leikelty poroon sopiva.
     
  3. frosty

    frosty Well-Known Member

    Vs: AC ProViper

    Juu ei niistä oikein ole sitte apua, kun mula on jo toi poron vakiosta leikelty.
    Pitää kattoa saako tuota ehostettua tai sitte tarttee tehrä siihen ihan omansa. En tarhtois vaan noita tarroja hukata, jotka on mulle tilaustyönä tehty aikoinaan... Saattaishan siltä Jordanilta löytyä se tarramalli vielä koneelta niin saa uudetkin jos nuo joutuu pilkkomaan/hävittämään.
     
  4. Pooka

    Pooka Well-Known Member

    Vs: AC ProViper

    Ei siinä oo valoja, ne paikat on kiinni. Tosin en nyt aivan varma ole, kun hain kelkan vasta vkl:na monessa laatikossa ja kuomu tuli mukana, niin en tarkemmin sitä kyllä tutkinut. Lauantaina olen menossa kelkan luo niin pitää nyt kattoa mikä se nyt oikeesti on. Onko noissa mitään kunnon tunto merkkejä millä erottaa Modin ja poron kuomun?

    Katoin muute nyt jotain räjäytys kuvia niin taitaa tuokin muuten olla vain tavan snoproon kuomu josta on itse peitetty umpioiden paikat. Näin se muuten on, pirulainen.. :/
     
  5. frosty

    frosty Well-Known Member

    Vs: AC ProViper

    No modin kuomu oli muistaakseni kevlaria tai jotain muuta vastaavaa ja siinä tais olla kaikki aukot kiinni. Eli siinä ei ole ilmanputsarille paikkaa, eikä valoja.

    Mihinköhän ne kaikki modin kuomut on kadonnu kun ei niitä ole missään?

    No, pitää kehitellä jotain.
     
  6. Linnan Herra

    Linnan Herra RalliKatti 440/600. Suzuki LT-R 450/480

    Vs: AC ProViper

    Missä kaikki Sno Pro:t yleisäkkin on ei ainenkaan myynissä mitä mitä ite seuraillu.
     
  7. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Vs: AC ProViper

    Eipä maha montaa olla myyty suomessa. Koko merkin myynti jo tahtoo olla melko vähäistä, saatikka sitte yhen mallin.
     
  8. Antti Harinen

    Antti Harinen Well-Known Member

    Vs: AC ProViper

    Ne kasaantuu jos kerran lahden suunnalla on muutama, meillä on kaks täällä (Imatralla)... :D Ja kuka sitä nyt hyviä vehkeitä pois myis.
     
  9. Pooka

    Pooka Well-Known Member

    Vs: AC ProViper

    Talvella sitten jotku porojen kokoontumisajot Lahen lähistöl :D
     
  10. frosty

    frosty Well-Known Member

    Vs: AC ProViper

    Hah, ehdottomasti :D
     
  11. TeHo

    TeHo #13 2015 ZR 6000 R

    Vs: AC ProViper

    Mukana ollaan!
     
  12. sampsawesslin

    sampsawesslin Lynx -12

    Vs: AC ProViper

    Sodankylässä on enemmän poroja ku asukkaita.
     
  13. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Vs: AC ProViper

    Oon kyllä harkinnu omani myyntiä jo useamman kerran.. Ja lähtee heti (osina) kun saan joskus rahat kasaan uusikoppaiseen poroon.
     
  14. Antti Harinen

    Antti Harinen Well-Known Member

    Vs: AC ProViper

    No se siun onki kolmas näillä suunnilla jo ja uus koppasia on ainakin yks näillä main...
     
  15. frosty

    frosty Well-Known Member

    Vs: AC ProViper

    Tossapa hieman kuvia konehuoneen puolelta. Millä ihmeellä se on saatu ton näköseksi? :)
    Putket oli joku sankari menny hitsaamaan kiinni toisiinsa, niin nehän on nyt halki vähän sieltä täältä. Mihin koloon vaan konehuoneessa katsoo niin siellä on sellasta omituista moskaa. Vissiin jotain koivun urpuista veden ja öljyn kanssa kehittynyttä juttua...

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  16. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    Vs: AC ProViper

    Sehän on esimerkillisellä pidolla ollu ;D
     
  17. hidas

    hidas Boonboonpiipdokkeri

    Vs: AC ProViper

    Ollu ranualla?
     
  18. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Vs: AC ProViper

    Mullaki alako eppäilyttään.. ;D
     
  19. frosty

    frosty Well-Known Member

    Vs: AC ProViper

    Tossa aikani ihmeteltyä tuli päätös että tosta ällörumasta punasesta lisätankista on ainakin päästävä eroon. Valmiitakin isoja tankkeja olis, mutta jos joku pätevä alumiinihitsaus-taitoinen tankintekijä löytyy niin teetän mieleiseni sillä, koska siihen olis tehtävä muutamia jutskoja jatkoa ajatellen.

    Kauheesti surraa kaikkia muutoksia päässä.. ;D
     
  20. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Vs: AC ProViper

    Eiköhän se blingfactory tee tankinkin tarvittaessa..
     

Suosittele tätä sivua