Adventure sdi

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä päristelijä, 28/1/06.

  1. päristelijä

    päristelijä Apex xtx

    Veikkauksia kehiin mikä tuli lynskiin. Eli akku valo vilkuttaa/piippaa mutta antaa ajaa ja pikkusen pätkii ja lopuksi sammu kokonaan. Kelkkahan on tämän vuoden lynx sdi toivon mukaan ens viikolla on vika selvillä ja korjattuna.
     
  2. Vilho

    Vilho freeride

    Kosketus häiriö piuhassa?
    Liitin huonosti kiinni?
    Akku viallinen?
     
  3. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Jos suinkin mahdollista niin mittaa akun napajännite moottori sammuksissa ja käydessä. Samoin kuin ihan tarkistuksena tarkistaa akkuun tulevien liittimien (johtojen) kireys samaten kun maadoitusjohdon runkoliitin (kuten edellinen jo mainitsi).
     
  4. JiiKoo

    JiiKoo Kelkkojen SAAB med PPS

    Asiasta kolmanteen...kelkkakuume iski...joko sdi adve tai normi 600adve ens talaveksi, ei riitä enää fööni adven pollet ;D Sellasta että millanen käytännön kulutusero sdi:llä ja normi600:lla on? Toimintasäde ois aika tärkee, lähin tankkauspaikka porukoilta missä kelkkaa säilytän on 30kilsan pääsä ::) föönilä ei liioin muuta ajoo tuukkaan ku tankila käyntiä kun imee sen 25-30satkulle tasasesti joka tankkausvälilä :mad: Ohan toki sdi:ssä paremmat kepit alla ku normi 600:ssa jos oon oikein ymmärtänyt? oos niis muuta oleellista eroo siis koneen lisäksi tietenkin?
     
  5. Plampi

    Plampi Xterrain 850 RE 3700 + Adventure 600SDi + Lynx 650

    No ne erot löytyy helpoiten täältä: http://www.lynx.se/fi-FI/Snowmobiles/2006/Category.htm?ID=Touring/. Suurin ero koneen lisäksi on SDi:ssä olevat purettavat/huollettavat iskarit, monitoiminäyttö, kierroslukumittari ja virran ulosotto.
    SDi on kuluttanut tähän mennessä n. 18l/100km. Tavallisen kulutus lienee jossain 25+ l/100km mutta ei kokemusta Adventuren nokalla.
     
  6. JiiKoo

    JiiKoo Kelkkojen SAAB med PPS

    Eli ehottomasti sdi mun tarpeeseen...tosiaan tuo toimintasäde on niin iso plussa että kyllä siitä ja paremmista kepeistä mielellään maksaa vähän enemmän 8)
     
  7. Lynxyttäjä

    Lynxyttäjä Well-Known Member

    Vie takuuseen. Kerro, mikä vika ja saavat ottaa syyn selville. Ei kannata itse alkaa peukaloimaan, kun voivat vedota sitten siihen ja pääsee itse maksumieheksi. Jos on huonoa tuuria matkassa niin ongelmat voivat kumuloitua pienestäkin viasta isoksi eli kalliiksi. Pessimismiä? Ehkä - tai sitten realismia;)

    Veikkauksena heitän syyksi akusta lähtevän plusjohdon olevan väärin päin ja lyövän runkoon maihin. Helppo todeta tummuneesta rungosta.
     
  8. päristelijä

    päristelijä Apex xtx

    No niin nyt olivat korjaannet adven ja vika oli ollu lataus/jännitteen säätimessä oli ladannu liian vähän. Yksin kertaisesti virta vaan ei riittäny kun kaikki sähkö laitteet oli päällä jotain tälläistä. Mittailkaapa mitä ne teillä latailee pitäs tulla pikkasen 14v
     

Suosittele tätä sivua