alushuput ja kuonokopat

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä amiantt, 31/10/13.

  1. Dixon

    Dixon Well-Known Member

    Vs: alushuput ja kuonokopat

    Mikähä vois olla silmälaseja käyttävälle hyvä huppu jolla tarkenee ja näkkee? Ongelmana on itellä se huurtuminen, ei tuu mittää ko eteen ei nää ennää ko kelekan nykäsee käyntiin. Crossikypärä käytössä.

    http://www.sledstore.fi/kasvomaski-hupullinen

    Joku tämän tapainen huppu minulla tais olla mut ei voi käyttää ollenkaa. Joutunu halpis puuvilla huppua käyttään ja kaulalle joku kaulus joilla taas ei tarkene ajaa.
     
  2. arctic cat

    arctic cat rave

    Vs: alushuput ja kuonokopat

    kokeileppa leikata suun eestä tuo verkko pois
     
  3. Dixon

    Dixon Well-Known Member

    Vs: alushuput ja kuonokopat

    Mää en muista tarkkaan millane se oma oli mut pittää koittaa, lisä reikiä tein ainaki ja ei auttanu.

    Saattaa olla kyllä et vaihtuu koko huppu jokatapaukses ko ajokamppeetkin vaihtu tulevalle talvelle (jos ottaa kaulaan viimat)
     
  4. Vanahanaama

    Vanahanaama 04Evo600&Lynx rave 150&Evinrude

    Vs: alushuput ja kuonokopat

    Paskat lasit?
     
  5. znood

    znood Guest

    Vs: alushuput ja kuonokopat

    Huppu ei ole tarpeeksi tiukka silmien alta joten hengitysilma pääsee laseille.

    Eli hupun pitää todellakin olla ihonmyötäinen ja laseihin vielä hengitysilmaohjuri(suomeksi neopreenipala lasien alle) ettei hengitysilma pääse lähellekkään ajolaseja tai silmälaseja.

    Itsellä ei ole silmälaseja mutta thermamaxeja ovat kehuneet koska on leveät. http://www.emc24.fi/product_info.php?products_id=32237
     
  6. Kaimann

    Kaimann Akuutti kelekkakuume ja krooninen rahapula

    Vs: Vs: alushuput ja kuonokopat

    piilarit pois suljettu vaihtoehto?

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
     
  7. Dixon

    Dixon Well-Known Member

    Vs: alushuput ja kuonokopat

    Tässä oli ratkaisu ongelmaan, ny näkkee. ;) Siis kiristää huppua silmien alta vain. Ajolasithan mulla ei oo koskaa huurtunu vaa ne silmälasit siel alla. Piilarithan se ois paras, gauhee vaiva käyä optikolla ni ei oo jaksanu. ;D
     
  8. SKMXZ

    SKMXZ No sled now...

    Vs: alushuput ja kuonokopat

    Koita jaksaa käydä vaan, helpottuu ajaminen vaan niin paljon. Itse koitin joskus ajaa lasien kanssa ja eihän siitä yhtikäs mitään tullu. Sen jälkeen oon vallan käyttäny piilareita ja enkä enää edes kokeilis laseja. Ainaski mun mielestä gauheempi vaiva pelata silmälasien kans ku kerran optikol käynti. ;)
     
  9. Dixon

    Dixon Well-Known Member

    Vs: alushuput ja kuonokopat

    Oha tota 11v pärjänny kesät talvet jo lasien kaa ni mennee se vastaisuujessaki. ;D Pitäs kyllä kävästä sen verta kuha jaksas, helepottasha se kyllä.
     

Suosittele tätä sivua