Angelin tytöt (Angelit) - Joiku Lynx 3900:lle ?

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä giuzeppi, 8/4/13.

  1. giuzeppi

    giuzeppi Winha 32, Elan, Indy SKS, Lynx 420, 520, 535, 5900

    Onkohan kellään jossain muodossa tallennettuna tuollainen taidepläjäys? Se kuuluisi kyllä vanhan 3900:n omistajan levyhyllyyn. Kappaleen virallinen nimi on Lynx 3900 mutta en tiedä onko sitä edes levytetty, livenä esittävät joskus.
     
  2. noora

    noora Member

    Vs: Angelin tytöt (Angelit) - Joiku Lynx 3900:lle ?

    hahha muakin kiinnostaa kuulla.. Äitin kelkkana palvelee vieläkin ja edelleen lähtee kesän jälkeen ekalla käyntiin. On siitä varmaan läemmäs 20 vuotta ku samainen oli vuorokauden meren pohjassa ja kun nostettiin ylös - yllätys yllätys ekalla käyntiin tällönkin
    ON SE KOVA ;D ;D
     
  3. giuzeppi

    giuzeppi Winha 32, Elan, Indy SKS, Lynx 420, 520, 535, 5900

    Vs: Angelin tytöt (Angelit) - Joiku Lynx 3900:lle ?

    Minun Lynx on oikeastaan Winha, mutta sama kampe kumminkin. Wanhaa peltikeulamallia ja uskollinen palvelija. Reki on vielä pari vuotta vanhempi. Kyllä tämä oman joikun ansaitseekin..

    [​IMG]
     
  4. JoukoM

    JoukoM Well-Known Member

    Vs: Angelin tytöt (Angelit) - Joiku Lynx 3900:lle ?

    Minäpä voin kysäistä Ursulalta kunhan näen sitä seuraavan kerran!
     
  5. giuzeppi

    giuzeppi Winha 32, Elan, Indy SKS, Lynx 420, 520, 535, 5900

    Vs: Angelin tytöt (Angelit) - Joiku Lynx 3900:lle ?

    Kysyppä vaan, minä voin ostaa yhden kopion jos kyseinen äänite löytyy jostain, edes mp3 tiedostona tai jonain.
     
  6. Liisku

    Liisku Member

    Vs: Angelin tytöt (Angelit) - Joiku Lynx 3900:lle ?

    Minulle kans yksi kopio!
     
  7. giuzeppi

    giuzeppi Winha 32, Elan, Indy SKS, Lynx 420, 520, 535, 5900

    Vs: Angelin tytöt (Angelit) - Joiku Lynx 3900:lle ?

    Sitä en kyllä tiedä, että pystyykö tuosta joiusta tunnistamaan mistä se kertoo, jos ei saamea osaa. Mitä nyt heidän muuta tuotantoa olen kuullut, niin en välttämättä tuota joikua kyllä kuulemisen perusteella tunnistaisi.
     
  8. JoukoM

    JoukoM Well-Known Member

    Vs: Angelin tytöt (Angelit) - Joiku Lynx 3900:lle ?

    Joo kyllähän tytöillä semmoinen joiku on mutta se on nimeltään "pojan uusi moottorikelkka" (jos muistan oikein ;)) mutta kertoo siis lynx 3900:sta. Joikua ei ole ladattavissa netistä mutta Ursula sanoi että on levytettynä heidän ensimmäisellä tai toisella levyllään!

    Joten ei muuta ku levyä metsästämään! 8)
     
  9. giuzeppi

    giuzeppi Winha 32, Elan, Indy SKS, Lynx 420, 520, 535, 5900

    Vs: Angelin tytöt (Angelit) - Joiku Lynx 3900:lle ?

    Kiitos, ekalla levyllä on joiku "poika kun ajaa" eli Gandago Vuodja, taitaapa olla se. Taitaa myös kertoa uudemmasta 3900:sta kuin minulla, mutta ihan sama.. Ostetaan levy kun tulee vastaan, pari kuukautta sitten on huutonetissäkin myyty 1 kpl ko. levyä. Viereisessä kirjastossakin näyttää olevan lainattavissa, on jonkin lasten laulukirjan liitteenä. Ehkäpä 3900 lähtee syksyllä innokkaasti käyntiin kun oikein nimikkojoikua soitetaan..
     
  10. challenger

    challenger challenger

    Vs: Angelin tytöt (Angelit) - Joiku Lynx 3900:lle ?

    Pistäkää kiihkeä viesti Märät säpikkäät-tytöille toivena, että esittävät ohjelmassaan jossain vaiheessa
     
  11. giuzeppi

    giuzeppi Winha 32, Elan, Indy SKS, Lynx 420, 520, 535, 5900

Suosittele tätä sivua