arctic cat F6 -05

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä Henkkala, 5/7/09.

  1. Henkkala

    Henkkala Well-Known Member

    Olen ostamassa tuollaista kattia ja olisi hyvä kuulla mielipiteitä kyseisestä kelkasta?
     
  2. d6r

    d6r Well-Known Member

    Vs: arctic cat F6 -02

    -02 600 = ZR. Ensimmäinen F6 tuli 2004.
     
  3. Henkkala

    Henkkala Well-Known Member

    Vs: arctic cat F6 -05


    Joo hupsista oli ajatukset hieman sekaisin kelekkojen kanssa tuossa.. -.- Eli ihan f6 mutta vuos malli on -05
     
  4. TeHo

    TeHo #13 2015 ZR 6000 R

    Vs: arctic cat F6 -05

    Hyviä vehkeitä ne on, tosin itsellä kokemusta vaan -04 f5. Ja hakua käyttämällä löytyy enemmän.
     
  5. Sonekin

    Sonekin Well-Known Member

    Vs: arctic cat F6 -05

    Ihan kelpo pulkkahan tuommonen on hintaansa nähden. Tutki eturunko änkän takaa ja etusyylärin alapäästä.

    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=5031.msg195557#msg195557

    Tuolla lisää runkoasiaa.
     
  6. robo

    robo Arctic cat f5

    Vs: arctic cat F6 -05

    ite oon ajanu kahta f5 05(toisessa pohjaa takapukki ja toisessa etu) mutta eihän niissä kauheesti eroja f6:seen voi olla:D muuten todella hyvä kelkka ajaa mutta telaston jousitus vois olla parempi, mutta voihan niitä jousia(etupukki) vaihtaa ja jäykistää. voi tietysti olla kelkkakohtaista mutta tällasia kokemuksia mulla on.
     
  7. Henkkala

    Henkkala Well-Known Member

    Vs: arctic cat F6 -05

    Hmm.. Kaikki on sanoneet melkeinpä hyväksi ja varmaksi vehkeeksi näitä. Saattaisi se katti tulla pihaan joku päivä.
     
  8. Jarzendekkeri

    Jarzendekkeri Polaris Indy 600 SP

    Vs: arctic cat F6 -05

    Tuli itse paukutettua kyseisellä vehkeellä n. 4.000 km, ostin käytettynä. Kelkka on varmatoimisin mitä olen tähän mennessä omistanut, ajo-ominaisuudet ovat hieman kulmikkaat mutta kun tietää reunaehdot niin kyllä pärjää. Patin hakkuussa asiallinen kampe ainakin jos iskarit pitää huollettuina. (Usemmalla reissulla nyykähti kavereiden kelkoista alustat mutta katti vaan loikki menemään). Omassani oli tosin etupukin iskari vakiota järeämpää tavaraa edellisen omistajan jäljiltä, lisäksi kelkkaan oli vaihdettu ODS:n kytkinsetti ja itse asennutin liukurunkojen vahvikkeet. Polttoaineenkulutus normaalilla reitillä n. 22-25 l/100 km. Ikinä en saanut menemään alle 20 enkä toisaalta juuri yli 30:kään.

    Hyvää (minun mielestäni)
    -alusta, erityisesti tykkään floatti kepeistä edessä
    -moottori varma kuin junan vessa ja aina kylmänä käyntiin kolmannella nykäisyllä
    -ulkonäkö
    -kulkee pehmeässä lumessa paremmin kuin useimmat vastaavat sporttikelkat
    -ajo-asento jo kohtuullisen moderni
    -todistetusti nopea kelkka, useammissa testeissä kelannut huippuja yli 160.

    Huonoa
    -hieman kankea kurveissa
    -väännön puute matalilla kierroksilla....tai nojoo, riippuu ihan mihin vertaa ;D
    -pakin puute


    Havaitut viat:
    -etu- ja takapukki olivat revenneet edellisen omistajan jäljiltä, takuu oli vielä voimassa ja ne vaihdettiin uuteen (kantsii katsoa tarkkaan ettei joudu heti vaihto- tai hitsauspuuhiin)
    -penkin päällyste alkoi hieman repeillä etukulmistaan (terävä pelti alla)
    -rungosta irtosi muutama poppari, ei vaikuttanut sitä eikä tätä ja laitoin uudet tilalle
    -kytkimen jousi uusittiin kerran
    -lisäksi tietysti kulutusosien vaihtoa kuten ohjainraudat ja liukumuovit (ei ole vika)


    Omien kokemusteni perusteella voin suositella lämpimästi. Jos kilometrejä alkaa olla 7000 huippeilla vaihdapa männät.
     
  9. Henkkala

    Henkkala Well-Known Member

    Vs: arctic cat F6 -05

    Joo nyt tuli kyllä aikamoinen tietopaketti :p Kiitosta vastauksesta!
     
  10. robo

    robo Arctic cat f5

    Vs: arctic cat F6 -05

    toi on kyllä hyvä toi kolmannella käyntiin ku meiän porukan kaikki catit lähtee aina kolmannella vaikka ne seisoo viikot kylmässä tallissa ;D
     

Suosittele tätä sivua