Back to basic's => 2004 Summit 144"

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä Hra XC, 22/10/13.

  1. mäkseta

    mäkseta Summit 800 -13

    Vs: Back to basic's => 2004 Summit 144"

    Eiköhän tässä yks semmoinen lisää synny ;)
     
  2. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Back to basic's => 2004 Summit 144"

    Mukavata ko vinkistä ja linkistä oli apua taitaa olla laatu ihan jees? Paljonko Kimmo otti hommasta?
     
  3. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Vs: Back to basic's => 2004 Summit 144"

    Laatu tosi hyvä ja "logistiikkakin" toimi, ei tarvinu postia tai matkahuoltoa käyttää. Työkaveri vei viikko sitten ohimennessään liukurungot sinne ja Kimmolla oli reissua ouluun perjantaina niin ne tuli siinä takas. 60 oli hinta.
     
  4. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Vs: Back to basic's => 2004 Summit 144"

    Sinne ny uskaltaa millä vaan, vaikka 800 pätkärevillä... ;D


    Ei tällä kertaa tullu niihin muutako suoristus...
    Näyttää niin pehmeiltä nuo astinlaudat ilman vahvikkeita, että jos ne on eka patikon jälkeen mutkilla niin näytetään sitte rälläkkää ja leikataan pois kokonaan... ;D
     
  5. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Vs: Back to basic's => 2004 Summit 144"

    Tänään piti käyttää kaverin tallissa osia tinattavana ku itellä ei konetta ole. Kiitos Pekka!
    (jos jollaki on halvalla hyvä miggi kaasupulloineen myynnissä niin olis kiinostusta...)

    [​IMG]

    normisettiä:

    [​IMG]


    Huomena sais lapset aukasta eka luukun...

    [​IMG]


    ;D
     
  6. kojootti

    kojootti yamaha sidewinder

    Vs: Back to basic's => 2004 Summit 144"

    hra xc....vk 7 lähestyy.....tuotteesi valmistumista jännityksellä odotellaan....kait saat ajoissa et ehit reenata sillä vähä vai lähekkö kylmiltään mukaan ;D ;D
     
  7. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Vs: Back to basic's => 2004 Summit 144"

    tänään tuli runko maalauksesta:

    [​IMG]

    [​IMG]


    :)
     
  8. -TK-

    -TK- Well-Known Member

    Vs: Back to basic's => 2004 Summit 144"

    Kyllä tuon näköseen runkoon on ilo ruveta niputtaan ;)
     
  9. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Back to basic's => 2004 Summit 144"

    Sweet! :-*
     
  10. hidas

    hidas Boonboonpiipdokkeri

    Vs: Back to basic's => 2004 Summit 144"

    Tässä miettynyt notta jos ja kun hipistelee näitä vehkeitä niin uskaltaako niillä sitten paremmin kairaan vai Esson baariin?
     
  11. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Vs: Back to basic's => 2004 Summit 144"

    Kairaankai tällä ennemmin uskaltaa ku essolle... ;)
     
  12. Shape

    Shape Nettikelkkailija

    Huonommin kai näillä essonbaarin uskaltaa ku wt-maurit siellä tuumaa, että vanahakunnonvanhanliitonkelpovakio 59 menis pakittaenkin paremmin ylärinteeseen mitä nää ruuvatut pelit. ;D

    Mut hyvältä näyttää ainakin minusta! :)
     
  13. lynssiG-T

    lynssiG-T Lyne, lynssi

    Vs: Re: Back to basic's => 2004 Summit 144"

    Mullekkin kerrottiin että nykyajan 800 mountaineilla ei tehe mitään, Kuulemma Pakilla vanhanliitonvakiopeltorkarvalakkiparas WT 59 menee parhaiten eelle millo vain ylärinteeseen sankassa pajukko pohjaton lumi paikassa ja vielä kaks kertaa sinä aikana ku mountain mies on tarttumassa käynnistys naruun.. 8)


    Hyvältä näytää jatka vaan..
     
  14. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Vs: Re: Back to basic's => 2004 Summit 144"

    Jees, näin minäki oon kuullu! ;D

    Itellä oli yhtäaikaa se -87 59 pitkällä matolla ja se entinen revi... Niitä pysty aika hyvin vertaileen, ja kyllähän se aika on ajanu jo ohi noista vanhoista paskoista, osa vaan ei sitä pysty myöntämään, mutta samapa se sille... ;D
    (ja tämänhän WT-MAURIT kuittaa sillä että en vaan osaa ajaa, mutta omaan käyttöön ja omasta kokemuksesta kertoilinkin enkä vain omista unelmista ja ajatuksista mitä olen saanut kun olen brp:n kuvastoa lerssi kourassa kytännyt, niinku osa porukasta tuntuu tekevän... ;) ;D)

    Oikiassa olit sittenkin, eturunkokin on ihan paperia! Pari meni paskaksi jo tuossa tallissa kännissä temutessa, toivottavasti tuon viimesen sais ehjänä lumille... :D

    [​IMG]


    Eikä ollu tuo uusinkaan eturunko "plug&play", mutta ny se on sielä päin.... Huomena jatkuu näpertely...

    [​IMG]

    (joo, tiedän, hitaasti edistyy, mut edistyy kuitenki... ;D)
     
  15. Ahkera

    Ahkera Xrs 800

    Vs: Back to basic's => 2004 Summit 144"

    Tuo niittipyssy on kyllä hyvä kaveri muissa kelkan runkohommissa. Joskus puristellu itku silmässä kämmennahkat verillä 4,8mm teräsniittejä kelkan kylkeen käsipihteillä ja kyllä sen jälkeen tuota työkalua osaa arvostaa.
     
  16. hidas

    hidas Boonboonpiipdokkeri

    Vs: Back to basic's => 2004 Summit 144"

    Tuon kanssa ei tarvitse itkeskellä, tosin ei välttämättä joka paikkaan sovi... -> http://www.virtasenkauppa.fi/tuote/17135/pop-niittipihdit/vetoniittipihdit_-3_0-6_4mm-haitari
     
  17. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: Back to basic's => 2004 Summit 144"

    Ääni tuolle paineilmapistoolille kuitenki. Ite nakutellu sellasella pollen orkkis niittejä jotka on tosi kovia, sekä 4,8 teräs ja happosia, eipä tarvi kiroilla.

    Hieno tuli tuosta rungosta, millä se on maalattu?
     
  18. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Vs: Back to basic's => 2004 Summit 144"

    Pulverimaalauksessa käytetty semmosessa firmassa ku teollisuuden monipalvelu, limingassa.
    www.tmp.fi


    Tulihan noita aikoinaan monta vuotta rst/rst-niittejä käsipelillä niittauiltua, välillä pihdit lenteli pitkin tallia ja ranteet natisi.
    Bilteman pihdeistä meni toinen sanka poikki ja sitte piti ostaa vielä toiset (paremmat) käsipihdit ennenku "raski" ostaa tuon paineilmaniittarin... (ainiin eihän mulla ollu kompuraakaan silloin aikoinaan, eli senhän se vaatii toi paineilmaniittari toki... ;D)

    Paavon linkittämät pihdit on kans hyvät, mutta ei tosiaan ihan jokapaikkaan sovi. Silloin ku ostin tuon oman paineilmaniittarin niin se maksoi muistaakseni 86e? No alle satasen kuitenki.
     
  19. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: Back to basic's => 2004 Summit 144"

    No joo eipähän ne kalliita oo, mä maksoin vissin 80e luokkaa. Oli kyllä yks parhaita ostoksia, käsipihdeillä alkaa vaa vtuttaa ja niititki kiristyy miten kiristyy.

    Mitä niittejä ootte käyttäny? Ne pollen orkkikset on tosiaan melko kovaa kamaa mutta on nii mahottoman hintasia. Masterkitin rosterit tuntuu olevan suht lujia, niillä oon latonu kiinni.
     
  20. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Vs: Back to basic's => 2004 Summit 144"

    Mä oon käyttäny semmosia 4,8mm niittejä joissa runko ja kara on kumpikin RST:tä, pituus sitte niitattavan ainevahvuuden mukaan. Ainaki mun käytössä on kestäneet.
     

Suosittele tätä sivua