champion tulpat?????

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä kamu, 18/3/06.

  1. kamu

    kamu Member

    Tietääkö kukaan käykö Champion tulppavalikoimista mikään tulppa  lyne 440 rcg ??? ??? KIIRE!!!! ja ainiin... kiitos vastauksista!
     
  2. vilho.t

    vilho.t New Member

    Championin tulpat ei käy oikein mihinkään ;D ;D Mut jos kuitenkin laitat niin huoltsikoitten tulppakirjoissa on kääntö taulukot muista tulpista.
     
  3. kamu

    kamu Member

    Joo... niin vähän ajattelinkin, olin vaan paikassa missä ei muita ollu! Niin ja ajot jäi sikseen :( :( Taidan kokeilla BR8ES tulppaa jos ne kestää hivenen kauemmin näillä suojakeleillä kun 9 kynttilät. ;D
     
  4. rts

    rts mitähän sitä sit keksis...

    Kyllä ne mun rotaxiin on ainaki passannu... tyyppi numeroa en muista, mut "copper ..cord,"  tai jotain jotain ne oli
      Toimii huomattavasti paremmin ku br9es ja .ecs.  Noilla cammioneilla vai ajaa jopa useamman kuukauden  ;D  Nyt tuli viimesenä hankittua br9eT (köhän) ne oli. Myyjä tuumas että kovasti ovat rotaxeihin niitä ostanu porukat ja ovat kestäneet.   ja makso muuten hunajaa .... 19,80e/kpl  ;D

    saa nähä kuinka toimiivat
     
  5. TJH

    TJH Member

    No on ainahi melekonen hinta laitettu pikku osalle, tiete hieno tekniikka maksaa.

    Itellä ainahi Championin tulpat pelannu ja kestäny paremmi kun normi BR.ES NGK versiot.
    Championin tulpan numero joku 8904 tai sinnepäin. 20euro/pari. Pari kaveria tehny kansa saman havainnon.
     
  6. Kawamasa

    Kawamasa Well-Known Member

    On teillä poijat kalliit tulpat :eek:.Itte oon käyttänyt ngk br9es ja samaa vastaavia champion tulppia,enkä koskaan ole maksanut yli 3e kappaleelta.
    Ja mitä tulee noihin champion tulppiin,niin maxissa tällä hetkellä paikallaan lähes 3000 ajetut em.tulpat...
    Että eiköhän ne ole ihan toimivia kynttilöitä.
     

Suosittele tätä sivua