cobra 467 ei sammu!

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä cooper, 17/3/06.

  1. cooper

    cooper zr 580 efi

    juu elikkäs ilmeni tommonen ongelma tuossa vähän aikaa sitten kylmänä toimii jees mutta kun läpiää niin ei sammu. hätäkatkaisija ja sammutus nappi kokeiltu, toimii kylmänä ei lämpimänä. avaimia en oo kokeillu kun en käytä. katsoin pensapumpun päällä olevaa liitos mötykkää mutta se oli ihan normaalin näköinen ja putsailin sitä sitten. sinänsä minun katsomisetvälttämättä paljoa auta kun sähköstä on sen verran kokemusta että kolvin olen posauttanu ja kännykän laittanu mikroon ;D

    ps. tulleepi muuten mukava sähkäri kun otat tulpan hattua irti kelkan käydessä ja kun hattu menee poikki ;D ::) 8)
     
  2. Hiikeri

    Hiikeri - Ei kelkkaa -

    Ei ne muuten toimi jos ei lämpimänä kone sammu kummastakaan.

    Oisko käynyt niin että kylmänä(oletan että puhut koneesta)kun kokeilet, niin kone sammuu koska ei ole vaikka tyhjäkäyntiä, eli ei sammu hätäkatkaisijasta vaan koska ei ole tyhjäkäyntiä? Kone lämpimänä taas pysyy tyhjäkäynnillä niin ei kone sammu = Hätänaru sekä tappokatkaisin sököt.
     
  3. PYY

    PYY Well-Known Member

    Aikoinaan omassa ultrassa kone ei saanut "maita" niin ei sammunut. koneen maadoituspiuha oli hapettunut... vika toistu satunnaisesti nin laitoin vielä extra-maadoituspiuhan siitä käynnistimenpään "johtonipulta" koneen kylkeen (käynnistinkopan ruuvin alle) ja eipä tuota vikaa sen koommin ilmennyt...
     
  4. cooper

    cooper zr 580 efi

    eli maadoitusta pitäisi katsella. minun mielestä nuo hätäkatkasija/tapponaru ei voi olla sökönä koska ne toimivat silleen kylmänä.
     
  5. Jartsa

    Jartsa Lynx Enduro Sport -05

    Kyllä viittaa vahvasti ettei turvetta saa, ei nyt kaikki katkaisimet voi olla rikki. Hitsauskaapelilla kone kiinni runkoon niin takuulla sammuu ennen bensan loppumista.
     
  6. Jälli-Eeti

    Jälli-Eeti Lynx Re 600 Etec -12

    son muute 10 kilovolttia eli 10 000 ;) muttei se jännite tapa vaan virta
     
  7. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Ookkonää sähkömiehiä? ;D
     

Suosittele tätä sivua