DG teho putki

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä finguy, 10/7/10.

  1. finguy

    finguy polaris pro rmk 2017

    onko DG tehoputki hyvä yamaha phazer2:ssa. se on kai harvinainen kun itse en löydä sellaista mistään. kertoisetteko onko kelään kokemuksia DG tehoputkesta. ja siitä millaiset äänet siinä on. ja siitä että mitä muita teho putkia käy phazer2 kuin totaltek ja DG. voin myös ostaa tehoputken jos jollain mahtaa löytyä vuosimalli 91. ;D
     
  2. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Vs: DG teho putki

    Tuota DG:tä ei oo tuotu Suomeen, sen lisäksi se on aika tuore putkimerkki. Itse oon koittanu saman merkin putkea metästää SRV:hen, mutta ko eivät perkeleet lähetä niitä tänne eurooppaan. Mulukut.
    Phazeriin on olemassa myös AAEN, Decker ja PSI:n putkia, mutta ovat ultraharvinaisia. Kannattaa tarkkailla tuota ruottin kelkkapalstaa, siellä niitä välillä o.
     
  3. finguy

    finguy polaris pro rmk 2017

    Vs: DG teho putki

    kiitos tiedosta pitää alkaa metsästää putkea! :)
     
  4. finguy

    finguy polaris pro rmk 2017

    Vs: DG teho putki

    joo kiitos taidan sittenkin alkaa metsästää totaltekkiä ja olisi mukava tietää minkä laiset äänet siinä on
     
  5. etotto

    etotto Well-Known Member

    Vs: DG teho putki

    mulla oli phazer ll totaltekin putkella eikä se ääni paha ollut ,,,, mut kait ne melut tulee sen putken jatkona olevan 0.5l kaljatölkin villojen kunnosta,,,, omasta sylki kerran päädyn irti ja voi sitä räikinää ;D
     

Suosittele tätä sivua