e-tec vs. Rush

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä Janson, 26/3/10.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Janson

    Janson Belarus

    Elikkäpä elikkä.

    Tarkoitus olisi päivittää kelkka uudempaan ensi kauden alussa ja pikkuhiljaa olen päätynyt näihin kahteen vaihtoehtoon joita voisi harkita.
    Eetekkiä olen jo käynyt koeajamassa ja täytyy sanoa että olin tyytyväinen. tuntui aika valmiilta paketilta.
    Ensiviikon aikana olisi tarkoitus käydä vähän rushia koeajamassa niin pääsisi vähän tuntumaan siittäkin kelkasta. :D

    Joten ajattelin, että jos täällä sattuisi nyt sitten olemaan niitä jotka on koeajaneet em. kelkkoja niin kertoisitteko mielipiteenne kelkoista!!??

    Tietenkään makuasiostahan ei voi kiistellä mutta olisi kiva kuulla muitten mielipiteitä. Haullahan olisi varmaan jotain löytynytkin mutta nythän onkin tarkoitus kerätä mielipiteitä niiltä jotka on kyseisiä kelkkoja ajaneet ja vähän verrata niitä.

    (Tämä sama keskustelu aloitettu myös polariksen puolella)
     
  2. Rokka

    Rokka Pro RMK

    Vs: e-tec vs. Rush

    No nyt puhutaan jo niin erilaisista kelkoista minun mielestä, ettei voi sanoa että kumpi on parempi. Käyttötarkoitus ratkaisee kumpi miellyttää. Rushin koeajoin ja monta Polarista ajaneena oli ihan ok peli ja todella suuntavakaa kelkka viedä normaalireittiajossa. Lynksi on taas ihan eri kampe, jossa on potentiaalia rankempaankin patikon hakkautamiseen ja pienillä viilauksilla todistetusti jopa Giantin voittoon ;) Jos tykkäät ajella suht normaaleja reittejä, etkä halua kelkan säätämiseen perehtyä, voisi tuo Rush olla hyväkin vaihtoehto. Kuitenkin tuo Lynksi on pieniruokainen ja pärjää joka ajossa ehkä paremmin kuin Polle. Itsellä ei miellyttänyt nuo Rushin lyhyet astinlaudat ja etupukin olematon joustovara. Mutta nämä kokemukset ovat vain minun mielipide asiasta ;D
     
  3. Janson

    Janson Belarus

    Vs: e-tec vs. Rush

    Nyt kyllä vahvasti jo kallistuttu tuon lynxin puoleen mutta pitää vielä ensi viikolla käydä testaan tuo rushi...
    Tämä samainen keskustelun aihe löytyy myös tuolta Polaris keskustelu osion puoleltakin ja sielläkin lynksi saanut kehuja..
    Mietityttää vaan että onkohan ne saanut parannuksia tuohon vuoden2011 malliin kun on kuulunut tuota juttua vähän joka suunnalta että lynkseissä ei koneet kestä??
     
  4. 10+

    10+ Well-Known Member

    Vs: e-tec vs. Rush

    Ehdottomasti Lynx. Huomattavasti valmiimpi kelkka kuin Rush, joka osa-alueilla.
     
  5. Samik

    Samik Well-Known Member

    Vs: e-tec vs. Rush

    -09 e-tec:ssä kone kestänyt 10000km ja -10 nyt 4200km mittarissa, tiedä sit kestääkö vai ei?
     
  6. Janson

    Janson Belarus

    Vs: e-tec vs. Rush

    Oisko se sitte siinä ---> http://www.brplynx.com/fi/mallisto/sport/rave-re-600-e-tec.html
     
  7. TTM

    TTM Well-Known Member

    Vs: e-tec vs. Rush

    Kun kerran kysyt, niin siinähän se. ;D
     
  8. sleht

    sleht x-trim 600sdi -08

    Vs: e-tec vs. Rush

    Ja tuolla rushilla ei varmaan hirveästi reitiltä poiketa, näyttää tuo perä siltä että se on niinku ajais katiska perässä ja varmaan jarrutellee menoja umpisessa.. mutta tiedä sitten käytännössä ???
     
  9. JariG_

    JariG_ Well-Known Member

    Vs: e-tec vs. Rush

    eikös ne jossain testissä todenneet että hyvin menee pätkäksi, kun on niin lyhkäset astinlauvat. Tiiä sitte.
     
  10. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Vs: e-tec vs. Rush

    Tässä on kyllä hieno esimerkki tyhjän jappasutopikista.

    Kellään tähän kommentoineesta ei tunnu olevan omakohtaista kokemusta, vaan kaikki sanoo "kuulemma sitä ja kaverin koiran kaimalla oli melkein sellanen jne".... hohhoi...

    Lukkoon menee.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Suosittele tätä sivua