Enduro 700 mattoa?

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä Juigi, 4/12/07.

  1. Juigi

    Juigi RE

    Minkälaista mattoa suosittelette tollaseen -01 700 enduroon? Harjakorkeus taitaa pysyä
    tuona 32mm. Ja mistähän sen täällä oulun seudulla sais edullisimmin..
     
  2. rotax377

    rotax377 OldSchool Dokkeri 144" RS treeride ja muut lynxit

  3. Killeri

    Killeri Lynx Re 800 -13

    Camoplast Ripsaw matto on mulla ainakin toiminut loistavasti ja aika monessa uudessakin kelkassa löytyy sama matto.
     
  4. pena78

    pena78 AC 9000rr -18 ,ZX WC-Mod. ,mach-z 800-98

    Pistä suoraa 38mm. harja nii pärjää missä vaa.. ;D
    Tai otappa kokeeks semmonen 34mm. harjalla oleva uutuus olikohan "cobra" nimeltään camoplastilta!? :p
    Ja sitä saa tuolta Teolehtimäeltä.

    Ite en oikein tykänny rispaashaavista endurossa.. reitillä tomii hyvin mutta ummessa ei ollu sit nii hyvä! ::)
     
  5. Killeri

    Killeri Lynx Re 800 -13

    Tuskin mikään 32mm harjalla oleva on hyvä ummessa. Olen ajanut 2 arctic catilla joissa on ollut 32mm harjalla oleva matto ja pito ero on ollut yllättävän suuri ripsawin hyväksi.

    Tietysti penan mainitsema uutuus voisi olla kokeilemisen arvoinen.
     
  6. Juigi

    Juigi RE

    Kuinkas karkea matto tuohon menee ihan heittämällä tai pienillä modauksilla???
    38mm luulis kyl menevän ihan kohtuudellamut entäs 44??
     
  7. pena78

    pena78 AC 9000rr -18 ,ZX WC-Mod. ,mach-z 800-98

    44 kyllä menee oon mitannu ja olisikin tavoitteena laittaa omaan 38x345x4,4 matto tai 307vakio mittaisena! ;D
    38(ei ripshaw) nyt mulla paikoillaan ja kyllä siinäki pitoja piisaa reitille ja reitin ulko puolellaki! :p
     
  8. Juigi

    Juigi RE

    Millaisella kuviolla olevaa mattoa suosittelette jos harjakorkeus on tuon 38mm??
    Miten tuo ripsawi eroaa tuollasesta esim.bomban alk.peräisestä matosta.. ummella ja reitillä.!!!
     
  9. Tike

    Tike Doo 600 SDI

    Pätkämattoina yleisimmät tarjolla olevat mallit ovat Challenger ja Ripsaw, kumpikin varmasti hyvä yleisvalinta lyntsin alle.
    Nuohan ovat siis mallimerkintöjä Camoplastin matoille, joita Bombardier käyttää ensiasennusmattoina kelkoissaan.
     
  10. stm

    stm Well-Known Member

    Challenger on ainaki perusvarma. Ripsawista ei kokemuksia. Predatoria löytyy kanssa ja on hyvä, mutta onko sitä 38:na ::)
     
  11. thevpp

    thevpp Lynksin tekeleitä

    Rettaattori on kyllä hyvä, varmaan kestävinkin noista vaihtoehtoista?
     

Suosittele tätä sivua