Enduron takapukki 01

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä tek, 23/2/06.

  1. tek

    tek Lynx RE E-Tec -15

    Ruutailimpa tuossa rasvaa nippoihin niin huomasin että rasvat tuli pihalle aivan väärästä paikkaa.Takapukin "viimeinen" linkku joka tulee liukukiskoihin kiinni, oli halennut/murtunut.Toinen korvakko oli ratkennut hitsauksistaan. Käytin irti ja hitsailin kasaan. En tiiä tuleeko tuo kestämään,vai joutuuko tehä koko linkun uusiksi. Liekkö tuo putken kokokaan vakiotavaraa? Kellään tietoa? Onko tuo alustan heikoin lenkki,vaiko mulla vaan huonoa tuuria. Iskarit huolsin syssyllä ja sillon oli vielä ehyt.
     
  2. thevpp

    thevpp Lynksin tekeleitä

    tuskin tuo orginaali osakaan kallis ole, mutta miksei hitsattu kestä jos se on vaan oikeassa paikkassa. mitä tuota alustaa ole ihmetellyt ja ettinyt heikot lenkit, niin takapukin iskarin yläpää käsittääkseni se sulake on, ainakin se hekoiten on kiinni. ja parissa kelkassa olen nuo nähnyt hitsattuna, jotein kai se heikko on.
     
  3. Antti Harinen

    Antti Harinen Well-Known Member

    Samassa paikassa oli omassa endurossa vähän samaa vikaa. Ei hajonnut siitä, mutta hitsisaumat oli aika huokoisia ja yhdestä kohtaa puski rasvaa pihalle. Eli taitaa olla huonot saumat noissa.
     
  4. Toivanen.J

    Toivanen.J Active Member

    etupukin iskarin ala kiinnike akseli on kyl niin heikko lenkki et ihan hävettää rovaniemen poikien puolesta
     
  5. thevpp

    thevpp Lynksin tekeleitä

    jaa onko lähtenyt ratkeamaan kiskot vai mikä? täyttä rautaahan se akseli on niin tuski n se poikki menee???
     
  6. Nastamatto

    Nastamatto Guest

    Ei se poikki mene, mutta vääntyy 30* kulmaan helposti.
     
  7. Toivanen.J

    Toivanen.J Active Member

    ei tarvii ku muutamaa pattii vetää vähä rajummin ni heti on akseli solmussa onks muilla samanlaisia onkelmia
     
  8. thevpp

    thevpp Lynksin tekeleitä

    mulla ei kyllä ole ollut mitään ongelmia, oisko nyt vähän turhan löysät simmitykset iskarissa vai onko roteva kuski?
     

Suosittele tätä sivua