Etelä/Itä/Keskisuomen Foorumimiitti 8.7 Tahkovuorella

Keskustelun 'Kokoontumiset' on aloittanut käyttäjä kop-O-nen, 20/5/06.

  1. Rotax

    Rotax -04 AC F6

    Kyllä se klo 12 vois olla sopiva.
     
  2. ehe

    ehe zr 136 02 / snopro 440 05

    Tuota missäs päin tahkoa tää nyt sit oli?? ku on noita sivuja on hävinny nii ei löydä niitä ajo ohjeita... :-\
     
  3. Rotax

    Rotax -04 AC F6

    Koposellahan se ois ollu kartta sinne laavulle.
     
  4. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Ei ollut
    Mr.Diesel teki ne ajo-ohjeet.. Jos se kävis uudestaan ne laittamassa :F Meinaa vähän kusta tää juttu ulkopuolisista tekijöistä johtuen..
     
  5. jkomu

    jkomu GL360S

    AC440, Viimeinen juna taisi Iisalmesta lähteä 16.50 :p
    Tietääkö se kop-O-nen tänään, onko mahdollisuutta tulla?

    Meinaa alkaa tulla jo kiire järjestelyjen kanssa ;D
     
  6. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Jeps, meidän pitää lähtee sieltä pois poikkeen jo vähän ennen 4. Prkl, kop-O-nen, tuu junalla Iisalmeen aamulla? 09:33 Kuopio 10:37 Iisalmi on tännepäin tulossa just passeliin aikaan juna. Poiskin pääsee varmasti Frostyn kyydissä, ko se siitä Kuopion läpi ajaa jokatapauksessa.

    Laittakaas nyt varmasti tulevat ilmotusta tänne? ???
     
  7. jkomu

    jkomu GL360S

    Minä aika varmasti oon tulossa ;D
    Pauli oleppa illemmalla MSN, niin pitää tarinoida huomisesta.

    E: Voi tietty soittaakkin, ko Frostylla on minun numero.
     
  8. aczr600

    aczr600 crossfire

    löytyiskö niitä ajo-ohjeita? Voitas sitten tulla ton ehen kanssa.
     
  9. frosty

    frosty Well-Known Member

    Työpaikalla tulipalo viimeyönä, kesken mun kesäloman. Meinaa kusta suunnitelmat... :( Vidun viddu!
     
  10. jkomu

    jkomu GL360S

    Älä saatana. Ootko miittiin tulossa?
     
  11. Rotax

    Rotax -04 AC F6

    Voe perkkele. :(
     
  12. frosty

    frosty Well-Known Member

    Kaikkeni teen että pääsen. Minkä ne voi, jos ei suostu kesälomaa lopettamaan kesken... Tappaa ne ei voi, eikä tiineeksi saa, niin eihän tässä mitään hätää ole. ;D
     
  13. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Kotari....
    TOIMII!
    Just hain sen Juankoskelta kotiin ja pelittää ihan niinkun kuuluukin.
    Mutta jos Frosty ja kumppanit ei pääsekkään ni melkein sama siirtää sit miittiä vaikka viikolla.
    Ilmotelkaa =D Ja ne ajo-ohjeet ois kiva saada. Muistan senverran että käännytään sinne tiellä mistä mentiin etelärinteille, ja sen toisen laavun risteyksen jälkeen (minne eka ajateltiin mennä) n. 200m ja vasemmalle.. Sitten en enää muista mitenpitkään piti ajaa ennenkun se parkkis oli tai mitään...
     
  14. frosty

    frosty Well-Known Member

    Ainakin vielä olen tulossa. Illalla tiedän varmasti, mutta tuskin tässä enää mitään esteitä tulee.
     
  15. Rotax

    Rotax -04 AC F6

    Eihän sitä koskaan tiedä mitä tulee mutta toivottavasti ei tule, onkos siellä nyt sitä telamaton heittoo? ;D
     
  16. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    12 aikaanko sitä sit alotellaan, ja pitäiskö miitata jossain ja ajaa siitä sitten loppumatka porukalla ettei kukaan eksy tj.
    Esim. siinä heti kun käännytään siitä Nilsiästä tulevalta tieltä Tahkolle (Minne siis ei muuten ajettais koska se laavu on erisuunnassa.)
    Voin laittaa vielä myöhemmin kuvan paikasta...
     
  17. frosty

    frosty Well-Known Member

    Pistäkää juu joku jotain kartantynkää, että tiedän mihin tulla. Lähen tossa aamusella ajelemaan emännän koirankopilla sinnepäin.
     
  18. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Noniin, nyt on karttaa.
    Ensin suullinen ajo-ohje.
    Kun lähdet Nilsiästä Tahkovuorelle päin ja olet ajanut n.8-10km (en muista kovin tarkkaan tota Km määrää mutta risteystä ei kyllä voi silti missata) kääntyy oikealle risteys jossa on isot kyltit "Tahkovuori" "Tahkovuoren loma-alueet" jne.
    Siitä risteyksestä oikealle ja lähes heti risteyksen jälkeen oikealla on iso levike josta talvella kelkkareitti lähtee.
    Kuvia vielä havainnolistamaan.
    [​IMG]

    [​IMG]
    Jos sitä kokoonnuttais siihen 12 aikaan ja lähdettäis ettimään josko se laavu jostain putkahtais eteen. Kuten sanottu, muistan jonkinverran aikaisemmista ajo-ohjeista joten on olemassa jonkunnäköinen mahdollisuus että löydetään perille =D Toinen vaihtoehto ois tietysti se paikka mitä itse alunperin ajattelin.. Se on tossa tuon levikkeen lähellä ja sinne ainakin pitäis osata perille. Mutta sovitaan sitten paikan päällä minne mennään.. Pitää varmaan matkalta ostaa vaikka pari pakettia kyrsää mukaan ni saa paistaa ja tarjota niille jotka sen paketin unohtaa kotiin ;D

    Ja jos on ongelmia paikalle löytämisessä niin soittakaa mulle nro: 040-7640334 niin neuvotaan teidät jotenkin perille ;)
     
  19. Rotax

    Rotax -04 AC F6

    Eikös se vaan pitäny ajaa tuosta levikkeeltä suoraan itärinteille vai oliko se länsirinteille ja siellä jossain hiekkatien kupeessa ois laavu.
     
  20. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Ei ihan noin. Se lähti sieltä takarinteille menevän tien varresta. Se tie alkaa siis kun mennään tosta levikkeeltä takasin siihen isolle tielle mitä pitkin tultiin nilsiästä tahkollepäin, ja jatketaan sitä vielä muutama km. sitten mennään oikeelle ja sen tien varrelta jossain vaiheessa vasemmalle.... En muista kovin tarkkaan... Mutta sovitaan huomenna minne mennään. Se mun aluks ajattelema paikkakin on ihan mukava.
     

Suosittele tätä sivua