(F5 325->365<-- purettu) snopro 440/500 mod

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä toni lehmikangas, 16/4/13.

  1. basbarduu

    basbarduu Well-Known Member

    Vs: F5 325->365

    ei ihme jos jumittaa kytkin on varmaa jo ääntä pitänyt, tais catin kytkimiä olla myynissä myynti osiossa, mulla ois tohon osat mut taidan pitää varaosina
     
  2. toni lehmikangas

    toni lehmikangas Well-Known Member

    Vs: F5 325->365

    viime keväänä sen kuitenki läpi kävin ja kaikki oli okei ja ei oo kyllä omasta mielestä ääntäny mitenkään. huomenna sen näkkee mitä mennee vaihtoon
     
  3. toni lehmikangas

    toni lehmikangas Well-Known Member

    Vs: F5 325->365

    Kytkin ei lähe millää irti.. Mulla on se irrotus pultti tiukassa siellä,sitten lämmitetty kytkintä ja kampuran päähän suihkutettu kylmä sprayta ja ei millää irtua..
     
  4. A-J

    A-J -22 155" Matryx Slash world on fire

    Vs: F5 325->365

    Laitoikko vettä sinne ulosveto pultin reikään? Entä putkiteippiä pultin kierteille?
     
  5. toni lehmikangas

    toni lehmikangas Well-Known Member

    Vs: F5 325->365

    juu kokeiltiin sitäki. aukasin jo kytkimen paikoillaan ja pitäs nuita kytkimen osia saaha mistä niitä vois tilailla ?
     
  6. MVa~1

    MVa~1 Well-Known Member

    Vs: F5 325->365

    Jos teilläpäin on pakkasta ja nyt kun kytkin levällään ja kelkka siis käyttökelvoton hetken aikaa, niin laitappa vielä kerran se ulosvetopultti paikoilleen. Reilusti putkiteippiä, että on tiivis, vettä sisälle ja pultti tiukalle. Sitten kelkka ulos pakkaseen ja otteleen, että mitä tapahtuu kun vesi jäätyy ja laajenee.. ;D
     
  7. Vellu700MM

    Vellu700MM Member

    Vs: F5 325->365

    Kyllähän tuossä nopein ja helpoin tapa on jonkun moottoriöljypurkin jämät kun löytää ja kaataa sitä pultin reikään ja tiivisää ulosvetopultin kierteet vielä teipillä ja vääntää niin varma että poksahtaa auki. Öljy sen verran paksumpaa kun vesi ettei helpolla sitten tirise pihalle.

    Tyhmä kysymys mutta olihan tuossa nyt huomattu kun vedellä yritetty että se pultti ei saa vastata kampuran päähän, muutenhan tuo kikka ei toimi? Itte en ole koskaan käyttäny niitä ns. oikeita ulosvetopultteja kun hyllystä melkein löytyy sopivilla kierteillä oleva normaali pultti joka kamppeeseen ja tuolla hydrauliikan periaatteella on kyllä varma lähtö. Ainut miinus sitte vain että desi öljyä joutuu kuivatella konehuoneesta jos sitä käyttääpi veden sijasta.
     
  8. toni lehmikangas

    toni lehmikangas Well-Known Member

    Vs: F5 325->365

    miten on osaatteko sanoa että passaako tämä korjaussarja minun kytkimeen kun tuossa sopivuudessa ei mainita f5 ? http://www.mc-scatter.com/moottorikelkka-osat-vara-osat-moottoriin-arctic-339cc-bear-ensiokytkimen-korjaussarja-arctic-p-53015.html
     
  9. basbarduu

    basbarduu Well-Known Member

    Vs: F5 325->365

    myynti osastolla on korjaussarjaa kaupan
     
  10. toni lehmikangas

    toni lehmikangas Well-Known Member

    Vs: F5 325->365

    emc:n kautta tilasin jo kaikki
     
  11. toni lehmikangas

    toni lehmikangas Well-Known Member

    Vs: F5 325->365

    emc:ltä soittivat sanoivat ettei ristikolle saa korjaussarjaa.. onko kellää myyä ehyttä ristikkoa tai sen ehjiä osia tähän ?
     
  12. basbarduu

    basbarduu Well-Known Member

    Vs: F5 325->365

    itse itseään lainaten korjaussarja on myynnissä hekulilla myyntitopicissa
     
  13. toni lehmikangas

    toni lehmikangas Well-Known Member

    Vs: F5 325->365

    olen kysynyt sitä hekulilta heti kun sain tietää että emc:ltä sitä ei saa :)
     
  14. toni lehmikangas

    toni lehmikangas Well-Known Member

    Vs: F5 325->365

    no nyt pellaa :)
     
  15. toni lehmikangas

    toni lehmikangas Well-Known Member

    Vs: F5 325->365

    Noniin sieltä yöpakkaset hiipii pikkuhiljaa tänään aamulla mittari näytti -0.4 :)
    M-sarjalaisen tukivarsiakin oon haaveillu, jos jostain sattuisi löytymään käytetyt.
    Duelilta nuo sais kyllä kohtuu hintaan uutena.

    [​IMG]
     
  16. toni lehmikangas

    toni lehmikangas Well-Known Member

    Vs: F5 325->365

    Osaisko joku teistä auttaa sen verran, että tekis minulle m-sarjan tukivarsista mittakuvan?!?! KIITOKSIA JO ETUKÄTEEN!!
     
  17. toni lehmikangas

    toni lehmikangas Well-Known Member

    Vs: F5 325->365

    Joo sitä on tullu taas jotaki värkkäiltyä.. perus syyshuoltoa.
    [​IMG]
     
  18. basbarduu

    basbarduu Well-Known Member

    Vs: F5 325->365

    jokos APV vaijerit löysit
     
  19. toni lehmikangas

    toni lehmikangas Well-Known Member

    Vs: F5 325->365

    kiitoksia sinulle ! :)
     
  20. toni lehmikangas

    toni lehmikangas Well-Known Member

    Vs: F5 325->365

    juu kelkka on taas läjässä. Rungon vahvistin keulasta, kaasarit laitoin tehas sääjöille, sähköt laitoin spiraalilla nippuun, muutenkin konehuoneen puhistelin ja pultit tarkistin. siittä epäselvä kuva. Ja visiiri oottaa maalia tai hiilikuituteippiä siksi ei ole paikoillaan.. edit: saikin valkoista teippiä ;D
    [​IMG]
     

Suosittele tätä sivua