f6 vm06 tangon korotus.

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä samu88, 20/11/07.

  1. jarkkoloh

    jarkkoloh Well-Known Member

    ja hintaa oli kärkkäisellä 50€
     
  2. samu88

    samu88 rm-z 450

    niinpä tietysti. :D heti löytyy aina paljon halvemmalla ku on ostanu ite kalliimman :mad:
     
  3. andyman

    andyman Well-Known Member

    Saako tuolta kärkkäiseltä tilattua postin kautta?
     
  4. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Saa.

    Jarruletkusta, tietääkö kukaan, käykö esim. -02 SnoPron letku Firecatteihin. Siinähän piisais korotus varmaan 10" palalle.. Kun on se jarru siellä telatunnelissa..
     
  5. andyman

    andyman Well-Known Member

    Teetä uusi letku siihen jossain,esim prätkäliikkeet tekee ainakin.


    Mikäs sen firman tarkka nimi on? Kärkkäinen?
     
  6. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Ei, en mä tartte pidempää letkua, mulla piisaa kyllä, mutta tuumin vain jos SnoPron letku kävis firecatteihin..


    Se on ihan vaan kärkkäinen.. kai..
    http://company.karkkainen.com/index.php
     
  7. frosty

    frosty Well-Known Member

    Kyllä se 02 Proon letku sinne Firecattiin pitäs käydä. Yksi hyvä keino saada letkulle lisää mittaa, on vaihatamalla sen ja ilmausruuvin paikkaa satulassa.

    PsS. kun ostatte Catilta sen 6 tuumasen korotuspalan, ne lähettää sieltä 440 Snopron korotuspalikan, joka varmasti on kalliimpi kuin yksikään tarvike korotuspalikka.
     
  8. samu88

    samu88 rm-z 450

    nyt ku aikansa ajellu ni jossain on jotain välystä ku paikallaa pystyy tankoo heiluttaa joka suuntaa about sentin verran.. ???
     
  9. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Heitäppä kelkki kyljelleen ja kurkkaa telatunnelin etupäähän ylänurkkaan. Siellä näkyy mutteri, joka pitää ohjausakselin nivelen paikallaan. Saattaa olla löysällä, kuten myös yläpuolelta näkyvä musta kalikka (kahdella pultilla kiinni) joka tukee tuota niveltä. Sen lisäksihän akseli on tuettu vain tankissa kiinni olevaan alumeetikalikkaan, senkin pulttien kireys ja tuon halkaistavan holkin eheys kannattanee tsekata.
     
  10. samu88

    samu88 rm-z 450

    Vs: f6 vm06 tangon korotus.

    nonnih.. vanha topikki ylös ;D elikkä tuntuu vieläkin ettei piisaa toi korotus mulle.. oon ajatellu et halvemmaks tulis ostaa tanko joka on korkeampi kuin tuo vakio. :) sellanen 50-60mm korottava tanko ois just passeli niin riittääköö kaikki muut piuhat ja nippelit jos ton laittaas kuuspuokin päälle vielä?

    Ja mitkä ne jarruletkut nyt käy suoraan firecattiin mikä olis pitempi???
     
  11. HenkkaM

    HenkkaM tällä nytten....

    Vs: f6 vm06 tangon korotus.

    Yks mahis on et sorvautat tarpeeks pitkät putket ja Hitsaat laput väliin. Halpaa ja helppoa. Ite tein näin ja maksoi vain vaivan. Voin laittaa kuvan jos joku tarvii..
     

Suosittele tätä sivua