Foorumilaisten VIRALLINEN KEVÄTKOKOONTUMINEN 21.4. LUOSTO X3 -tapahtumassa

Keskustelun 'Kokoontumiset' on aloittanut käyttäjä Fiiberi, 21/3/07.

  1. jussir

    jussir Guest

    se on pojat semone juttu että mie ja pöykö lähetään sinne huomenna ja tullaan sununtaina :p
     
  2. AlEkS1

    AlEkS1 Summit x 165"

    Lauantaina vois ajella sinne paikan päälle pöngäämään :D :D
     
  3. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Mahtaa olla noi Fiiberin ajot valomerkin jälkeen
     
  4. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Pimennetyin tai "puoli" valoin" ;)
     
  5. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Jaha, pitääpä T-cattia varua ku noin uhkaa pimennetyillä tai puolivaloilla....
     
  6. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Ei tarvi varoa, nippa nappa ehdin katsomaan kisat ja sitten takaisin eli autolla ollaan kisoja katsomassa perinteisesti :)
     
  7. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Heh. Mihin siellä pitää tulla pönöttämään että tuntee olonsa kotoisaksi. Kait siellä foorumilaisille oma katsomo on täydellä ylläpidolla?
     
  8. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Onhan sielä, ainaki luvattu. Mikähän lie lippusiimalla eristetty karsina jossain kasan takana... ::)
    Onkohan muuten rovaniemeltä kukaan ihan aamusta (klo 9) lähössä joka haluais koukata kemijärven kautta? ???
    Niin ois matkahuollosa yks osa sielä sillon...
     
  9. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Kouppaappa mut mukaan matkan varrelta täältä Rollosta ;D
     
  10. ZetaÄrrä

    ZetaÄrrä Well-Known Member

    hyppää beari jousille. MITKÄ KISA HOMMAT?? ???

    ja prox550.. me lähetään sitte ko pääsen töistä eli klo14 jälkeen, sitte alakaa jurinat ;D
     
  11. Teräsmies76

    Teräsmies76 Well-Known Member

    Do diin F!!! Jos oikeasti meinaatte leikisti ajaa kisaa nii anna kuulua jo..? Mä tuun kans sit!!!
    Vaa kukapa teistäkään ottaa selvää...
     
  12. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member


    No piru, ei ois paha homma. Mutta luulen, ettettä te "selviä" takas samana päivänä? ;D
    Mun pitäs olla iltasella edustuskunnossa Rollossa, ku ois zynttäribileet tiedossa. Ei haittaa, vaikken selviäis takas, mutta takas kuitenki pitää selvitä samana päivänä ::) Olihan sekavasti selitetty, olihan?
     
  13. ZetaÄrrä

    ZetaÄrrä Well-Known Member

    kyllä meillä oli meininki tulla huutaan Onnelaan illaksi :eek: ja mulla olis MUKA Su aamuna töihin meno, saattaa jäähä menemättä.
     
  14. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    Hmm omat kisat, pakkohan sinne sitten on tulla... (oisin kyllä tullu muutenki) saas nähä josko sitä uskaltais ajaa :p
     
  15. ZetaÄrrä

    ZetaÄrrä Well-Known Member

    taitaa neki olla pulkkailu kisat.. ::)
     
  16. Pollari

    Pollari Guest

    Ilmoitusluontoinen asia: Minä en tule :)
     
  17. -valopää-

    -valopää- 800x summit `14

    Sittehä meitä on kaks. :-\
     
  18. AlEkS1

    AlEkS1 Summit x 165"

    Mites sielä luostolla sitten onko foorumilaisilla jokin kokoontumispaikka tai muu sellainen
     
  19. Olli

    Olli Well-Known Member

    Joo eli tuo kisailuhomma nyt on vielä hieman auki, se kisa-ajokki nimittäin ei ehtinytkään saapua etelämpää. Ja selvennykseksi kerrottakoon: ei ollut kelkkakisasta kysymys 8)
     
  20. zmpy

    zmpy Well-Known Member

    Onkos siellä aiottua majoitusta tms? Entä onko tänään kuinka paljon menijöitä?
     

Suosittele tätä sivua