Frosty Demons - Evil sled

Keskustelun 'Linkit' on aloittanut käyttäjä ramptramp, 26/12/06.

  1. ramptramp

    ramptramp fyyrförtti revi

    Ruotsalainen kelkkaporukka Frosty Demons on saanut vuoden filminsä valmiiksi ja sen voi ladata heidän kotisivuiltaan ilmaiseksi. Pistin itse kyseisen pätkän juuri lataamaan ja jos filmi on läheskään yhtä hyvä kuin edellisvuosina niin voi kyllä sanoa että tyhmä niistä kelkkafilmeistä maksaa kun näin hyviä saa ilmaiseksikin :) Filmi löytyy osoitteesta www.frostydemons.nu 8) 8)
     
  2. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    :eek: :eek: :eek: Ja on muuten ihan kunnon elokuvan mittainenkin! 734,8mt !!!
     
  3. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Kaippa tämä tänne voi laittaa kun en uuttakaan topiccia jaksa tehdä.

    Osaako joku kertoa tuosta jotain lisää :D Itse en tiedä muutako sen että muistuttaa kaukaisesti moottorikelkkaa ;D
    [​IMG]

    e: Ja mihin tarkoitukseen on tuo tankin alla oleva iskari? Vara iskari jos edestä losahtaa?
     
  4. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Ohjausiskunvaimenin :eek: :eek:
     
  5. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    alustan iskarihan se on. Toi väköstys on RMI:n tekeleitä, mountain mod maniassa on muutamia pätkiä. Jarrulevyllä voi katkoa tukkeja.
     
  6. Niko

    Niko Well-Known Member

    oi, 70 % tullu jo video ;)
     
  7. TunTsi

    TunTsi Re 800 E-tec mod

    Hmm.. tiedä mikä on mutta eipä tahdo video pelata, aluksi ei toiminut ollenkaan -> latasin uudelleen. Sitten toimi hetken ja jymähti. Latasin kolmannen kerran eikä mitään.. ???

    Aina ilolla tälläsiä kattelis! Mutta nyt ei homma pelitä :mad:
     
  8. Esla

    Esla x2

    Hommaa uudet codekit ja bsplayer niin pitäis pelittää. nuo codekit sai vissiin tuolta sivulta mistä latasit elokuvankin, muistaakseni
     
  9. ramptramp

    ramptramp fyyrförtti revi

    Ittekkin olen pätkän nyt kattonut ja oli kyllä odottamisen arvoinen. Itellä ensin katkaisi latauksen pari kertaa ja nyt kun koko leffa on koneella ja yrittää kattoa niin aina välissä pysähtyy ja joutuu hiirellä liikuttamaan vähän eteenpäin jolloin filmi jatkuu.
     
  10. stm

    stm Well-Known Member

    Siinä on "vähän" saanu cnc-kone laulaa, kun tuota on vätöstetty :eek:
     
  11. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Pojat hei... ::)

    Ku mä en oo oikeen noita kielimiehiä niin kertokaa mistä v***sta mä löydän sen videon. ;D
     
  12. TunTsi

    TunTsi Re 800 E-tec mod

    Just sama homma meikäläsellä. Pitäs olla kaikki codekit ym. tosin bsplayeria en omista.
    Saitko toimimaan videon kunnolla?
     
  13. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    VLC, toimii, google hakee jos ei ite löyä. ;)
     
  14. ramptramp

    ramptramp fyyrförtti revi

    Pojat hei... Pyörittää silmiään

    Ku mä en oo oikeen noita kielimiehiä niin kertokaa mistä v***sta mä löydän sen videon. Virnistää

    Menet sivustolle www.frostydemons.nu sieltä etusivulla uutisissa on Internet-release på Evil Sled! sitä napsautat ja löydät kaksi linkkiä josta filmin voi ladata koneelle itse käytin alempaa linkkiä ja hyvin toimi. Toivottavasti sait tekstistäni selvää ;D
     
  15. ramptramp

    ramptramp fyyrförtti revi

    No pätkii se minulla edelleen, mutta kun en kummoinen tietokonenörtti ole niin nöyrästi vain napsautan eteenpäin kun kuva pysähtyy, eihän tuossa elokuvasta mitään kohtaa menetä , mutta tympeää katsella kun hyvässä kohdasssa kuva pysähtyy. Itellä pitäis olla vaadittavat codekit ynnä muut. Olen kokeillut bsplayerillä ja media playerillä eikä mitään vaikutusta, jos vielä kokeilisi vlc playerin ja sitten tyytyisi kohtaloonsa ;D. Saattaa olla että pätkiminen on tekijöiden vika,eihän sitä tiedä. Muuten mainio leffa. Huomasiko kukaan että siinä yhdessä kasisatkussa revissä oli aika makeat äänet. Niin ja ne jotka eivät ole katsoneet aikaisempia filmejä niin ainakin Rock it ja demoniced ovat ainakin yhtä hyviä kuin tämänvuotinen eivätkä pätki.
     
  16. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Noutoon laitettu saas nähä miten äijän käy
     
  17. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Nyt löyty. ;D

    Kiitos. ::)
     
  18. ramptramp

    ramptramp fyyrförtti revi

    Toimii muuten vlc media playerilla pätkimättä ja sen löytää googlettamalla
     
  19. Pemppa

    Pemppa Lynx RS #103

    Hyvin toimii ja ihan viihdyttävä pätkä 8)
     
  20. Niko

    Niko Well-Known Member

    mullaki välissä pysähty video ja sit ku hiirellä siirsi eteenpäin nii taas toimi, mut muuten ihän hyvä video :)
     

Suosittele tätä sivua