g-type syö tulppia!

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä vipe92, 28/1/08.

  1. vipe92

    vipe92 lynx enduro g-type special,lynx gl250 377 mod

    eli mulla on tommonen 500cc enduro ja oon ostanu jo kahet uuvet tulupat niin aina variaattorin puoleinen hajoaa,joko lämmittäessä tai sit ajossa.pitäskö tuossa olla 9lämpöarvon tulpat vai 8?ku mulla on varatulppina 6 lämpöarvon ja nillä ajanu melko paljon eikä ole kertaakaan hajonnut, :-\ ja kelkalla ajettu 13 tuhatta eikä ole aukastu konetta ikinä.
     
  2. Halkku

    Halkku Guest

    mullaki söi tuossa ennen talvea, mutta vaihdoin tulpiksi br9ecs ja on pelannu! toki 600 endurossa mutta tuskin on haittaa jos kokeilet :)
     
  3. vipe92

    vipe92 lynx enduro g-type special,lynx gl250 377 mod

    joo pitää kokeilla.oli mulla yhessä vaiheessa champpionit mutta varin puolen tulppa meni sököksi.eikä oo kovin halpaa ku saa koko ajan tulppia ostaa. :-\
     
  4. Halkku

    Halkku Guest

    minä kans ostin parit kolmet kappaleet tulppia tuossa ennen joululomaa ja aattelin ostaa yhen kappaleen br9ecs:ää ja sitte ostin ja samat tulupat siellä on vieläki.
     
  5. djcarrot

    djcarrot Kelkaton..

    Putsaileppa kaasarit enshättään..
     
  6. vipe92

    vipe92 lynx enduro g-type special,lynx gl250 377 mod

    joo itekki aattelin et toisessa kaasarissa jotain häikkää.pitää huomenna ajaa kelkka sulamaan talliin ja putsailla iltojen kuluksi.
     
  7. vipe92

    vipe92 lynx enduro g-type special,lynx gl250 377 mod

    no niin ostin br9ecs tulpat ja kestäny jo 100km eikä ole vieläkään hajonnut.normaalisti hajonnut 50km kohalla.
     

Suosittele tätä sivua