G-typestä projekti?

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä Ässä, 14/4/06.

  1. Ässä

    Ässä G4 RS & REX2 RS

    Kartoitetaanpa taas projekti aihioita kikkailulaitteeksi..

    Eli uuden projektin etsiminen jatkuu ja tuollainen evo-runkoinen lynxi olisi yksi houkutteleva vaihtoehto, mutta hinnat ovat vielä vähän korkealla joten saisiko jostakin g-typestä toimivaa laitetta umpisen kikkailuun ja satunnaisiin hyppimisiin montuilla yms? reitilläkin pitäisi ehtiä muiden mukana muutaman kerran talvessa, tosin sen ei tarvitse olla välttämättä kovin mukavaa kunhan laite vain kestäisi pattejakin.. millainen tuo on vakiona hangessa? pätkä on aina pätkä, mutta g-typet vain näyttää kuvissa aika matalilta joten se vähän mietityttää.. onko faktatietoa noiden raideleveyksistä, kun jostain syystä omiin silmiin nuo näyttää melko leveiltä edestäpäin.
    Suunnitelmissa olisi jatkaa pätkä 345 tai 365 pitkäksi ja räpylääkin olisi hyvä olla reilusti. Mahtuuko noissa muuten miten karkea matto pyörimään?
     
  2. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Veikkaampa ettei 32 matto mahu pyörimään. Mun kaveri korotti perää ts. pudotti telastoa takaa kolome senttiä niin minusta parempi eikä näytä niin lätyltä. Olis vaan kuulemma pitänyt siirtää myös etukiinnitystä taakse päin. Noh kesähän on tulossa
     
  3. mikaa

    mikaa Well-Known Member

    Kyllä mahtuu, ainakin G-Touringiin ja ehkäpä jopa 38mm mahtuu... Raideleveys on jotain 115cm luokkaa.
     
  4. Ensiö 494

    Ensiö 494 Expedition 600 sdi

    Joo tuossa oli sitä juttua siitä jatkamisesta mulla on g-tyypin sp. 500 enduro joka on jatkettu 345 ja siellä mahtu justiin ja justiin pyörimään 32mm korkee matto ja ummessa pelaa kyllä oikeen hyvin meillä on tässä kylässä kaks tuollasta paketti toinen on vain tavallinen g-tyypi. Että suosittelen, ainut miinus on se valtaisa raide väli! :(
     
  5. Erä-Jorma

    Erä-Jorma Well-Known Member

    Tää aihe taitaa olla jo käytännössä toteutettu
    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=2716.0
     
  6. Ässä

    Ässä G4 RS & REX2 RS

    Joo tää aihe on mun osalta kokolailla loppuunkäsitelty.. Tuli sit viime keväänä toi vähän vanhempi lynxi hankittua rojektiks, niin sillä mennään nyt... :)
     
  7. Ensiö 494

    Ensiö 494 Expedition 600 sdi

    Juu niin minä huomasin, mutta aattelin että jos ilmaan tuu lisää porukkaa jolla tuo kiinostaa niin no tuossa on minun kokemukset siitä hommasta! Ja toki mahtuu pyörimään myös 38mm korkee harja mutta pitää vaihtaa vetopyörät.
     
  8. teme9

    teme9 New Member

    kuinka pitkät telaston jatkopalat pitäis laittaa että 320:stä pitentäis 345 pitkäksi?
     
  9. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Alun toistakymmentä senttiä l. ~10-15cm...
     

Suosittele tätä sivua