Halvarssonin puvut

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä InDy, 6/1/10.

  1. InDy

    InDy Polaris Rush

    Kattelin tuommoista Halvarssonin royal takkia ja lions housuja, aivan hyviltä ja laadukkailta kamppeilta vaikutti mutta toimivuuttahan ei tiedä vasta kuin kokeilemalla.
    Eli antakaa kokemuksia näistä ja yleensäkin halvarssonin kamppeista.
    Ja eniten minua kiinnostaa se että hengittääkö ne.
     
  2. tpl

    tpl Well-Known Member

    Vs: Halvarssonin puvut

    Mulla on Halvarssonin prätkäkamppeet. Kankainen puku ja nahkarotsi. Laatuvaikutelma on muuten todella hyvä, joskin kankaisessa puvussa alkoi kastua viimekesänä pikkusateessakin. Aiempina kesinä en vastaavaa havainnut. Kolme vuotta vanha on tuo puku. Mitoitus sopii pitkäraajaisellekin, ja olen ollut tyytyväinen lukuunottamatta tuota kastumista. Halvarssonin kelkkavaatteista ei kokemusta, mutta jos tuo goretexkalvo-ongelma(?) on ratkaistu niin halvarssonia uskallan valmistajana suositella
     
  3. LöPö

    LöPö Well-Known Member

    Vs: Halvarssonin puvut

    Tuo Halvarssonin Royal takki ja Lions housut tuli ostettua sitten tälle ajokaudelle.
    Laadukkaan oloiset ja tuntuvat toimivan ainakin mulla.Tehty vissiin jopa Ruotsissa?
    Samalla kertaa ostin Hudson hupparin kevään keleille ja onpa se ollu kovilla pakkasilla päällä
    kävelyreissuilla. Vaatii toki jotain lämmintä alle mutta pitää tuulen ja tuiskun puvun ulkopuolella.
     
  4. TherocK

    TherocK XC 500 SP Race -05 XCR 600 -95

    Vs: Halvarssonin puvut

    Itse ostin Richmond takin ja Lions housut. Takki on toiminut erinomaisesti, kovallakin pakkasella alla on ollut vain kerrasto ja hyvin on tarjennut, eikä hikoilu ole ollut ongelma. Housut on ollu pikkupakkasella jopa liian kuumat. Tosin voi olla käyttäjävikaakin, kun niissähän on irrotettava vuori, joka on ollut paikallaan. Molemmat kuitenkin suojaa tuulelta ja vedeltä hyvin ja mukava noissa on ollut istuskella makkaranotskillakin. Suosittelen.
     
  5. Kiljunen

    Kiljunen Guest

    Vs: Halvarssonin puvut

    Minö ostin nuo yhet Halvarssonin kelkka hanskat hyvät on!
     

Suosittele tätä sivua