Hiekkapuhallus ainetta, Oulun seudulla?

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä JS34, 19/5/06.

  1. JS34

    JS34 Active Member

    Olis tarvetta pienelle määrälle seuraavanlaista hiekkapuhallus materiaalia, olisko kellään jouten litra tai pari?
    "120 grit aluminum oxide", tai vastaavaa. Muistaakseni 120 grit kääntyy 0.1mm raekokoon, mutta tästä en nyt ulkomuistia kaivellen mene takuuseen.
    Pitäs muutama takomäntä puhaltaa Techlinen TBC pinnoitusta varten...
     
  2. ZetaÄrrä

    ZetaÄrrä Well-Known Member

    jospa kuitenki.. lasikuula puhallat ne? saattaa kadota taivaan tuuliin jollaki bilteman hiekkapuhallus ja paremmilla vehkeillä vielä herkemmin ::) ::) ???
     
  3. JS34

    JS34 Active Member

    Tjaa-a...
    Jos rehellisiä ollaan niin itse en tiedä tosta menetelmästä tuon taivaallista. ::)
    Kaverille kyselen mopon remonttiin tota puhallus hiekkaa kun kaveri on itse norjassa töiss eikä pääse verkkoo itse kyselemään... (seli, seli... :-X )
    Mut sen käsityksen sain asiasta että hänellä on joku pienikokoinen hiekkapuhalluslaite toimenpidettä varten ja että juuri ton kokoisella hiekanjyvällä/raekoolla toimenpide pitäisi onnistua.
     
  4. Jälli-Eeti

    Jälli-Eeti Lynx Re 600 Etec -12

    mulla on säkillinen biltemasta ostetta hiekkaa. ei ole tullu vielä koitettua mnkälaista son. mutta oli kyllä hienoa hiekkaa ko koitin.

    edit:
    tuommonen säkki
     
  5. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Jos tuo Bilteman hiekka on ihan hiekkaa niin sikahinta on kyllä säkillä!

    Pari kesää sitten ostin jostain rautakaupasta noita puhallushiekkoja nii oiskohan ollu jotain ~2-4€ säkki riippuen raekoosta.
     
  6. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Son kato alkanut tuo inflaatio alkanut laukata ;D

    TAI

    €lämä on
     

Suosittele tätä sivua