Jethwear ajokamppeet

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä Jmp2002, 9/2/15.

  1. Jmp2002

    Jmp2002 Khaos 2.6/155

    Mielipiteitä ja kokemuksia Jethwear vaatteista... ainakin haalarit on kohtuu hintaisia, mutta onko mistään kotoisin?
     
  2. Bestservice

    Bestservice X-trim

    Vs: Jethwear ajokamppeet

    Ei valittamista.
    Viimesyksynä tämä.
    [​IMG]

    Ja tänätalvena tämä.
    [​IMG]
     
  3. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Vs: Jethwear ajokamppeet

    Tämän talven ko. kamppeilla ajaneena muutamia huomioita... Mitoitus on sellainen että kerrankin hihat ja lahkeet riittää tälläiselle pitkäraajaisellekkin ilman että pitää ostaa mitään ylikokoista jätesäkkiä. Hengittävyys ja vedenpitävyys on hyvä, olen ajanut crossia että peruskikkailua ja reittiajoa ja tuntuu toimivan joka kelissä kun kylmä ei ole koskaan ja kosteuskin poistuu. Viime viikolla tuli pärrättyä ja rempattua -30 pakkasella ja puvun puolesta pärjäsi aivan täysin vaikka alla mulla oli vain perus aluskerrasto ja tekvesti. Naama ja sormet kyllä oli hiukan kohmeessa ;D Saas vain nähdä keväällä onko liian kuumat kun ei ole irroitettavaa vuorta, mutta sitten ajetaan pelkällä hupparilla niinkuin ennenkin. Ainoa huomio tähän mennessä että lahkeet ei kestä nykykelkkojen astinlautoja kun pikku vekkejä on tullut, mutta samapa se ongelma taitaa olla kaikilla merkeillä.
     
  4. Bestservice

    Bestservice X-trim

    Vs: Jethwear ajokamppeet

    Oot varmaan huomannu että muissa on siellä reisitaskuissa sellaset lahkeiden säätönarut joilla saa estettyä lähkeen joutumisen kantapään alle.
    Ainaskin mulla on molemmissa puvuissa.
     
  5. Revsdidoo

    Revsdidoo M8 162" -13

    Vs: Jethwear ajokamppeet

    Minkälainen mitoitus noissa haalareissa? Tietäs tilata oikean koon. Ite oon 175/72 niin oisko s vai m passeli. Soittamallahan se selviäis mutta ajattelin nyt täältä kysellä jos näitä käyttäneillä ois tietoa.
     
  6. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Vs: Jethwear ajokamppeet

    Ongelma tulee siis siitä kun umpisella potkaiset jalalla ohi astinlaudasta niin housun lahje tarttuu karhennuksiin ja repeää. Mutta niinkuin sanoin ei ole mitkään housut tähän mennessä vielä noita nykykelkkojen karhennuksia kestäneet.
     
  7. Bestservice

    Bestservice X-trim

    Vs: Jethwear ajokamppeet

    Minä oon 177 ja 69 valitsin koon L koko M oli hiukan liika lyhyt leikkaushan näissä on aika rento eli hiukan sellanen lökärimalli.
    S koko on ehkä liika pieni
     
  8. Jänkhä

    Jänkhä Ski-Doo Elan 250 Mountain versio

    Vs: Jethwear ajokamppeet

    Meikä suurinpiirtein samoissa mitoissa, 3cm vain pidempi.
    Otin tuon M koon ja on oikein passeli.
     
  9. Bestservice

    Bestservice X-trim

    Vs: Jethwear ajokamppeet

    M ja L kokojen välinen ero on tosi pieni laitoin lattialle päällekkäin ja näytti että ei ole juuri mitään eroa.
    175cm pituisella varmaan on M oikea koko
     
  10. Revsdidoo

    Revsdidoo M8 162" -13

    Vs: Jethwear ajokamppeet

    Selvä homma. Kiitoksia vastauksista. Laitetaan m-koko tilaukseen.
     
  11. kKon

    kKon Well-Known Member

    Vs: Jethwear ajokamppeet

    Miukin koneessa torniossa on myös jetwearia hyllyssä ja hajakoot -40%
     

Suosittele tätä sivua